ჭამა დავასრულეთ, ჩანიმ მაგიდა აალაგა. ჭურჭლის რეცხვა დაიწყო. მე კი მაგიდასთან ვიჯექი და მაგიდაზე თითით წრეებს ვხაზავდი. თან თვალს მის დაკუნთუ სხელუს ვაპარებდი..
ჭურჭლის რეცხვას მორჩა და თავის მაგიდასთან მივიდა, რაღაც წიგნი აიღო, სავარძელში ჩაჯდა და კითხვა დაიწყო.
- წადი დაიძინე... - გაისმა უეცრად...
- კარგი... ავდექი და საძინებლისკენ წავედი... - შეგიძლიაბმაისური მაატხოვო რამე ?
ჩანიოლი წამოდგა, შემომყვა ოთახში და კარადიდან თავისი მაისური გამოიღო. მომაწოდა, მე კი გახდა დავიწყე...
- დაიცადე სანამ გავალ მაინც... მშვიდად მითხრა მან... მეც გავჩერდი...
ოთახიდან გავიდა, გამოვიცვალე და საწოლში შევძვერი... თვალს ვერ ვხუჭავდი მასზე ფიქრები არ მასვენებდნენ... უეცრად ჩემი ტელეფონი ს ხმა გაისმა... ბექი მირეკავდა...ტელეფონს ვუპასუხე და კითხვების კორიანტელი წამოვიდა...
არცერთზე არ მინდოდა პასუხის გაცემა...
- ბექ უბრალოდ არ მიყვარხარ... - მხოლოდ ეს პასუხი გავეცი... ვფიქრობ აბსოლიტურად საკმარისი იყო... ჩვენი ურთიერGობა ფაქტიურად არსაიდან დაიწყო. მხოლოდ შემთხვევით გავიცანით ერთამენთი და მალევე შეყვარებულები გავხდით.. როგორც ადამიანი ძალიან შემიყვარდა. თუმცა როგორც კაცი ვერ შევიყვარე. ამიტომ ეს ურთიერთობა უნდა დასრულებულიყო...
ტელეფონი გავუთიშე და ისევ საწოლში კოტრიალი გავაგრძელე... თვალებს ვხუჭავდი მაგრამ ძილი არ მოდიოდა...გვერდით ოთახში მყოფი სექსულური მამაკაცი, ძილის საშუალებას არ მაძლევდა...
ავდექი საწოლიდან და კარებიდან ოდნავ გავიჭყიტე.. წიგნს კითხულობდა.. ხელით კი თავის ორგანოს აწვალებდა მატერიის ზემოდან...
თითქოს ხმადაბლა ჩურჩულებდა... ეხლა არა... დაწყნარდი.. თავისთავს ამშვიდებდა.. დრო უნდა მეხელთა... ეს კაცი ან ამაღამ გახდებოდა ჩემი ან უკვე აღარასდროს...
ოთახიდან ფეხაკრეფით გავედი და სავარძელში ჩაფლულს, რომელსაც სახეზე წიგნი ქონდა აფარებული და კითხულობდა მივეპარე. მუხლებზე დავდექი. და ხელით მის უბეს შევეხე, თავისი ხელი კი გავაწევინე. მაშინვე გასწია წიგნი..
- აქ რას აკეთებ? - გაოცებულმა მკითხა..
მეკი პასუხი არ გავეცი და ხელი შარვლის შიგნით ჩავუცურე... მისი ორგანო უკვე საკმაოდ გამკვრივებული იყო... თითქოს მიცდიდა კიდეც... ოდნავ ხელით დავამასაჟე... რაზეც ბიჭმა ამოიოხრა ..
შემდე კი ტუჩებით ნაზად შევეხე მის თავს, ამზე უფრო ძლიერ ამოიოხრა, შემდეგ კი მთლიანად პირში მოვიქციე... ნაზად ვმოძრაობდი ზევით- ქვევით, და თან ხელს ვახმარდი...
ენას შიგნიდან ვატატებდი, ისმოდა ჩანიოლის კვნესა, და თმაში ძლიერ შემიცურა ხელი, ხელით თვითონ არეგულირებდა ბიძგების სიჩქარეს და სიძლიერეს.
- აჰ სოჰიონ... სად დაამუღამე... ამის დედაც ძალიან კარგია...
ოხრავდა ბიჭი და თან ძლიერ ბიძგებს აკეთებდა... მეც არ ვეწინააღმდეგებოდი და ვცდილობდი ბოლომდე ჩამედო, მომენტებში ვიღებდი და თავს ვუწოვდი მხოლოდ. რაზეც უფრო ძლიერ ხვნეშდა.. საბოლოოდ ძალიან აიჩქარა, და ვიგრძენი ყელში თბილო სითხე როგორ ჩამეღვარა.. იმდენად ღრმად მქონდა, რომ ეგრევე ყელში გადავიდა...
თავი ავწე და ფეხზე წამოვდექი. მან კი მაჯაში ჩამავლო ხელი და კალთაზე დამისვა... ტუჩებზე დამაცხრა... ძლიერად და ღრმად მკოცნიდა, ენას ემაზე მისვავდა.. ხელებით კი საჯდომზე მიჭერდა...
- სოჰიონ შეყვარებული გყავს - ჩემს ტუჩებზე ამოიჩურჩულა...
- ეს როდის გადარდებდა? აღარ მყავს... მეც მალევე გავეცი პასუხი...
თავი ოდნავ გაწია..
YOU ARE READING
🔞 dirty Doctor🔞 (დასრულებული)
Short Story- როდესაც ფეხსაცმელს ყიდულობთ, მას ისინჯავთ? - ზუსტად ასეა პარტნიორის არჩევის დროსაც!