- უკვე მორჩი.
- კი პატარავ...კმაყოფილი ბექიონი საწოლზე გადაწვა.. და თავისი ორგანოს გასუფთავება დაიწყო... შემდეგ აბაზანაში შევიდა...
სოჰიონი კი უკმაყოფილო იყო, ბოლო პერიოდია უფრო და უფრო უკლებს ბექიონი დროს, და სიამოვნების მიღებაც უჭირს სოჰიონს. ასეთი ურთიერთობაც ყელში აქვს ამოსული; რომ არა ეს, ბექი იდეალური ადამიანი იქნებოდა, თავის თავს ამაში არწმუნებდა რომ დრო გავა და ესეც გამოსწორდება, მაგრამ დრო გადიოდა და სექსი უარესდებოდა.
თითქოს იმის თქმაც კი აშინებდა - " ჯანდაბა ბექ მინდა მინეტი გაგიკეთო ან ჯანდაბა ბექ ტრაკში მინდა მიხმარო"... ესეთი უხეში გამოთქმების ყვირილი უნდოდა, მაგრამ ბექის რეაქცია აშინებდა. რადგან ბექის სუფთა შეხებები აგრძნობინებდა, რომ ბექიონი ამაზე სრულებით არ ფიქრობდა, ნეტა რა რეაქცია ექნებოდა... თუმცა მის რეაქციაზე ფიქრიც უკვე ისეთი დამღლელი იყო...ჯერ საღამოს 6 საათია..და ბექიონი აბაზანიდან პორდაპირ საწოლში შემოძვრა... მოიკუნტა სოჰიონს აეკრო და ჩაიძინა... პატარა ბავშვივით იყო, პატარა ცელქობის მერე და ცხელი აბაზანის შემდეგ ეძინებოდა მალევე... სოჰიონი ერთი საათი ელოდა, იქმებ გაეღვიძა, თუმცა შემდეგ გამოძვრა ბექიონის საწოლიდან ჩაიცვა და თავის საერთო საცხოვრებელში წავიდა... იქ გადაივლო წყალი, მოკლე შავი კაბა ჩაიცვა თმები შეიშრო და დასალევად წასვლა გადაწყვიტა...
ბარში შევიდა და ბართან დაჯდა განმარტოებით, თან ვისკის სვამდა... მალევე მოეკიდა სასმელი რადგან დალევას არ იყო მიჩვეული. პირველი რაც გააკეთა ბექიონს მიახალა სიმართლე...
" გძინავს კიდე? იცი როგორ მაღიზიანებს რომ იძინებ სექსის მერე?.. იცი როგორ მინდა მიხმარო ტკივილამდე... მაგრამ ორგაზმამდეც კი ვერ მიგყავარ.. რა გჭირს ბაჭია ხარ ესე სწრაფად რომ ათავებ..? აღარ შემიძლია მაღიზიანებ"
მესიჯი გააგზავნა, შემდეგ ტელეფონი ჩანთაში ჩააგდო და დალევა გააგრძელა...
ჩუმად იჯდა და სვამდა, უეცრად გვერდით მამაკაცი მიუჯდა, მისმა სუნამოს არომატმა გოგოს ყურადღება მიიპყრო..
YOU ARE READING
🔞 dirty Doctor🔞 (დასრულებული)
Short Story- როდესაც ფეხსაცმელს ყიდულობთ, მას ისინჯავთ? - ზუსტად ასეა პარტნიორის არჩევის დროსაც!