Daar zitten we dan onder weg naar mainstreet. Zo zenuwachtig heb ik mij nog nooit gevoeld. Dit is nog erger dan het gevoel bij de meet and greet. Nu weet je niet zeker of ze thuis zijn. Dat maakt het extra spannend. We gaan als eerst naar Nils. Zenuwachtig staan we voor de deur. Ja hoor daar komt Nils aan ge lopen. De zenuwen gieren door mijn lichaam. Laat staan Hoe mijn zusje zich voelt. Zodra Nils de deur open doet geeft mijn zusje hem een knuffel. We maken wat foto's met hem en dan met ze alle. We hebben het even over het concert. Nils besteed vooral veel aandacht aan mijn zusje. Mama filmt alles best wel schamend... Zodra we in de auto zitten onderweg naar Daan heeft Roos het nergens anders over dan Nils. 'Zag je Hoe hij naar mij keek!' Zegt Roos trots. Ik knik maar wat. We bekijken de foto's. De weg naar Daan duurt echt lang. We zetten de cd van mainstreet op en zingen hard mee. Zodra we voor daan zijn huis staan zie ik nog een groepje meiden staan. Ze lachen en rennen heen en weer. 'Daan is thuis hoor, alleen wij durven niet aan te bellen' zegt een van de meisjes. mijn zusje rent naar deur en drukt erop. Daan komt maar buiten. Het groepje meiden begint te gillen. We hebben niet zoveel tijd omdat de andere meiden ook willen dus maken we er een paar foto's en bedanken Daan. Op naar Owen! We stappen de auto in. OH God Wat zijn de foto ' s mislukt. De vader van Owen doet de deur open. 'Sorry dames Owen is bij een vriend! En eet daar ook' zegt de vader dan. Ik voel een grote teleurstelling maar laat het niet merken. 'Okè is goed bedankt!' Zegt mijn moeder die de auto weer instapt. Laatste hebben we Rein. Als we voor de deur staan ziet mijn zusje Rein zitten op de bank. Met nog een jongen maar die is niet goed te zien. Ik druk op de bel. Dan komt Rein naar buiten gelopen. 'Heey wat kan ik voor jullie betekenen?' Zegt Rein. 'Mogen we met je op de foto?' Zegt Roos die haar mobiel al pakt. 'Rein waar liggen de glazen?' Zegt Een bekende stem die nu ook naar de deur komt. Het is Owen omg. Hij kijkt verbaasd op. 'Hey Sterre!' Zegt Owen die mij dan een knuffel geeft. 'Hee Owen mogen we dan ook met jou op de foto' zeg ik waarneer ik heb los laat. Owen knikt. We maken met beide foto's en geven dan nog een knuffel. Tijdens de knuffel met Owen verluisterd hij wat in mijn oor. 'Vol houden beautiful'