Pov Owen
Ik zie Rein arrogant kijken. Maar het boeit mij helemaal niks. Hij heeft altijd geluk gehad. Nu mag ik een keer. Ik zie Sterre een beetje ongemakkelijk om zich heen kijken. "Sterre ben je al naar je nieuwe school geweest?" Ze schud nee. 'Ik wil daar eigenlijk ook echt nog niet mee bezig zijn' ik knik begrijpelijk. 'Wat gaan we doen?' Vraagt Rein. "We kunnen Eindhoven in?"
Pov Sterre
Eindhoven in? Ze willen met mij Eindhoven in??? Mijn mond valt nog net niet open. 'Uh of gewoon een goede horrorfilm?" Ik zie ze allebei naar mij kijken. 'Hou je daarvan ?' Ik haal mijn wenkbrauw op. "Omdat ik een meisje ben? Ja ik jou ervan. Er staat volgens mij een nieuwe sinister op?" Rein drukt de tv aan. 'Owen als jij dan even de popcorn maakt' Owen knikt en loopt de keuken in. Rein komt dichterbij staan. 'Uh ik had deze hele dag een beetje gepland wat we gingen doen maar dat gaat niet echt meer, sorry' ik kijk hem aan in zijn bloedmooie ogen. 'Het geeft echt niet'
Dan trilt mijn telefoon.
Mama: Roos slaapt bij Fay, laat maar weten wat jij doet!'Je zusje slaapt bij ons' zegt Owen lachend. "Ja ik hoor het ook" we beginnen te lachen. 'Uhm je mag ook bij ons slapen als je dat fijn vind, dan hoeft je moeder niet weer op en neer? en dan ben je ook bij je zusje' zegt Owen voorzichtig. Vraagt hij nou of ik bij hem wil slapen? Het liefst wil ik het uit schreeuwen. 'Ouwe denk dat ze liever gewoon thuis slaapt' zegt Rein. "Uhm eigenlijk, lijkt me leuk Owen"