hoofdstuk 9.

1K 74 3
                                    

Ik lach en knik. Dan stappen we de auto in. 'Die Owen zag jou wel zitten hoor ster' zegt Mama die zich op de weg focust.  'Ja vast' ik kijk naar de foto's. Dan voel ik mijn mobiel trillen. @0547daan volgt jou. OMG ! Alleen Nils nog en dan heb ik 5/5. De droom van iedereen.  Ik laat het mijn zusje zien. Ze lacht lief naar mij. Zij heeft namelijk al 5/5. Zodra we thuis zijn is het al laat. Ik haal mijn make up er af en doe mijn pjyama aan. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een dm heb.

@OwenPlayfair : onthoud wat ik zei! Je bent sterk genoeg ♥

@HeyitsSterre : je bent de beste ily

IK BEN ZO BLIJ. ik start mijn laptop op en ga naar mijn blog.

Sterre 's blog :

Vandaag nam mijn moeder mij en mijn zusje ons als verassing mee naar de huizen van mainstreet als steun omdat onze vader weg is, ik mis hem wel en op school tja.. Gelukkig hoef ik deze week niet. Door privé omstandigheden. Al had ik anders ook niet gegaan. Iedereen was thuis nou Owen was bij Rein maar ze waren er. Ze zijn de beste idolen die ik heb. Volgende week pww :( wish me Luck

Ik post hem en ga dan op bed liggen. Ik denk na over vandaag. Het was de beste dag in mijn hele leven. Ik poets mijn tanden en ga dan ik bed liggen. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen. 

Ik wordt wakker door mijn mobiel die hevig begint te trillen. Ik word gebeld door een onbekend nummer. Ik druk het telefoontje weg. Het zijn vast weer kinderen van mijn school die proberen grappig te zijn. En dat kan ik er nu niet echt bij hebben. Ik stap uit bed en start de laptop op. Kijkend naar de reacties onder onder mijn blog.

Megan013: je kunt je problemen niet ontlopen, je moet ze onder ogen zien en er tegen vechten,  je moet het leven positief zien! En die toetsen kan je !

Ik lees die reactie een paar keer over nieuw. Ze heeft echt gelijk. Ik moet positief denken. Dan komt mijn zusje huilend de kamer in. 'Ik bloed' zegt Roos. Ik kijk der verbaasd aan en troost haar dan. Ik begrijp het al ze is ongesteld.  Ik begin te lachen. 'Dat is heel normaal kom' zeg ik die mijn hand naar der uit steekt. Ik pak een maandverbandje en leg haar het uit. Ze is net 12 best vroeg. Ze geeft mij een knuffel en veegt haar tranen weg.

heee ik heb een nieuw boek met daan hoop dat jullie hem gaan lezen

Can you save me? { Owen Playfair }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu