Daar staan we dan nog een half uur te gaan. Het is aardig druk geworden. Er staan allemaal mainiacs om mij heen met mainstreet mutsen en T-shirts. We staan in de vip rij ongeduldig te wachten. Door de zenuwen praat ik allemaal onzin. 'Doe is rustig Sterre' zegt Roos lachend. Ik knik snel dan gaat mijn blik naar het raam waar ik Daan en Nils uit het raam zie kijken. Ik geef Roos een stoot en wijs naar het raam. Ze zijn zo mooi in het echt. Roos begint te gillen waardoor nu nog meer mensen naar het raam kijken. Iedereen begint te gillen en te zwaaien. Ik kijk Roos boos aan. 'Bedankt voor de gehoorbeschadiging' zeg ik geïrriteerd. We beginnen te lachen. We Lopen een zaaltje binnen. Niemand zit echt stil iedereen is wel iets aan het doen. Dan gaat er een deur achter ons Open. Daar komen Daan, Nils, Owen en Rein aan gelopen. Ze zwaaien en gaan dan zitten op een bank. We moeten ons in een rij vormen. Al gaat dat niet erg goed omdat iedereen erg druk is met het aandacht zoeken van de jongens. Ik sta met mijn zusje een beetje achteraan in de rij. We praten wat al versta ik de helft niet wat ben ik zenuwachtig. ' Hallo Sterre ? Ik praat tegen je' zegt Roos die mij een vriendschappelijke setje geeft. Ik ontwaak uit mijn gedachtes en knik maar wat. Dan komt er een vrouw naar ons toe. 'Hallo jullie zijn aan de beurt!' Zegt de vrouw. Ik knik en loop achter Roos aan naar de bank die precies tussen Owen en Nils in gaat zitten. Ik kijk naar de plek tussen Rein en Daan. Ik prop mij ertussen. Voor ik het weet zijn er drie foto's gemaakt. 'Wil je dat we wat signeren of vragen?' Zegt Daan. 'Uhm eigenlijk had ik veel vragen voorbereid maar ik weet ze niet meer' zeg ik vol zenuwen. Rein wrijft over mijn rug. 'Aw zenuwachtig?' Zegt Rein. Ik knik hevig en voel mij rood worden. 'Niks voor nodig wij zijn ook gewoon maar vier jongens die in het echte leven een hell zijn om mee te maken' zegt Rein lachend. 'Uhm jij bent een hell spreek voor jezelf' zegt Daan die probeerd boos over te komen. Dan schieten we in de lach. We staan op en geef de jongens 1 voor 1 een knuffel. Zodra het voorprogramma is begonnen begint iedereen te gillen en te duwen. Waardoor mijn zusje erg duizelig word. Ze heeft al een flesje water gehad maar ik zie dat het nog steeds niet echt goed met haar gaat. 'Mainiacs hebben jullie er zin in?' Zegt Rein door de microfoon. Iedereen begint te gillen. 'Wij vinden het super om zoveel mainiacs te zien! Dit nummer is èèn van de nieuwste nummers dit is Miss wonderful' zegt Owen.