'Het was super!' Zegt Roos zodra we de auto in stappen. We hebben nog een tijdje bij de EHBO gezeten maar uit eindelijk ging het wel weer. 'Dat is mooi' zegt mama die weer naar de weg kijkt. Zodra we thuis zij. Ren ik naar mijn kamer en bekijk de foto's. Ik ga naar twitter en tweet èèn van de selfies. @reinduif @OwenPlayfair @NilsKaller @0547daan het was super bedankt <3. Ik leg mijn mobiel weer weg en start mijn laptop op. Moet nog huiswerk maken voor morgen. Ik maak was wiskunde sommen en berekeningen. Dan ga ik naar twitter. WHUT. @reinduif en @OwenPlayfair volgen je. Ik sla een kleine gil uit en spring op mijn bed. 'STER KIJK WIE ME VOLGT!' Roos duwt haar telefoon in mijn gezicht. 'Nils?!' Zeg ik verbaasd. Ze knikt hevig. 'Ik had het hem gevraagd bij de EHBO!' Ik lach lief. Ik geef haar een knuffel en leg dan mijn kleding klaar voor morgen. Het maakt toch niet uit wat ik draag ik word toch altijd belachelijk gemaakt. Ik denk aan het nummer dreamers. Kon ik hier maar even weg gewoon een break. Ik pak mijn gitaar en speel de melodieën van Dreamers. Zachtjes zing ik mee. Ik mis de jongens nu al. Ik kleed mij om en kruip mijn bed in. De wekker op half acht en sluit mij ogen. Ik denk aan het concert met die gedachtes val ik in slaap.