,,Hermiono je čas tak pojď" slyšela panì Weasley. Seběhla schody a dole na ni čekal. Moody, Tonsksnová vlastně Lupinová, Remus a spousty dalších. ,,pojďte slečno" řekl Moody. Došly ven kde si sedla k Fredovi na koště. Odmìtala letět sama na koštěti. A tak k ní přidělili Freda. Letěli celkem dlouho a Mie začínala být zima. Otřásla se.,,na ať ti nenì zima" podal jì Fred svůj kabát. Zabalila se do něj. Hned jí bylo tepleji.,,děkuju" kuňkla.
Oběvili se u domu číslo čtyři. Došli do vnitř kde se Harry loučil s Dursleyovými a kupodivu se usmířil s Dudleyem. Válka dělá divi pomyslela si. Mooody začal vykládat plán samozřejmě že Harry odmítal. A tak k němu Hermiona přišla ze zadu a jednoduše mu vytrhla vlas.,,chytré slečno" pochválil jí Moody.,,Hermiono jsi pitomá?" Zeptal se jì Harry.,,ne naopak Harry" ušklíbla se a stoupla si do řady k ostatním. Zachvíli už vypyla mnoholičný lektvar a začala se proměňovat v Harryho. Nic příjemného to rozhodně nebylo.
Bylo načase vyrazit. Ona letěla s Remusem. ,,neboj se Hermiono" usmál se na nj. Společně vzlétli a dostaly se přímo na ránu smrtijedům. Hermiona začala metat pomocì hůlky spousty zaklínadel. V tom uviděla Snape a Draca. Stuhla tohle ne........ Draco navíc mířil k ní nemohl vědět že to je ona a tak proti ni začal pálit nejednu kletbu. Dokonce ji minula i Avada Kedavra to už nevydržela a využila svých schopností. Plně se soustředila na vytvoření stítu. Bylo to něco mezi ptaronem a štìtem. ,,Protego Patronos" řekla a všude se oběvila záře. Všichni smrtijedi zmizeli. Zjistila že tady již mnoho lidí z řádů není. Spilečně s Remusem se přemístili. ,,RONALDE" Vykřikla a rozeběhla se k němu pevně a silně ho objala. Harry se k nkm zachvíli přidal. Pak se ozvalo prásk a oběvil se Fred. Vyhlédaval pohledem ji a své dvojče. Hermionu našel ale Georgeho ne. Hermiona se proti Fredovi rozeběhla a on ji chytil do své náruče byl rád že se jí nic nestalo.,,Frede víš George.....",,co je s ním?" Vykřikl Fred ona ukázala na dům. Fred tam hned zamířil s Miou v patách. Pak si jen zničeně klekl ke gauči kde ležel George. Hermiona si povzdechla bylo jí to hrozně líto a dávala si to za vinnu.,,Mio co to bylo za kouzlo?" Zeptal se jí najednou Lupin.,,ehm..." ,,já vím co to bylo ale to sotva zvládne dospělí čaroděj na tož ty?" Na to nepomyslela teď se jí budou ptát.,,já no nezkoušela jsem to po prvé ale nikdy se mi to nepovedlo" podrbala se na hlavě nebyla to pravda tohle kouzlo znala a uměla. Naučil ji to otec. Kdyby byl ve velkém ohrožení. Což teď byla ale hlavně byly v ohrožení její přátele.,,Jak jste mohly selhat?" Zeptal se naštvaně Voldemort.,,byly připraveni použili mnoholičný lektvar a navíc někdo na konci použil velice silné zaklínadlo nikdy jsem o něm neslyšel" vysvětloval Lucius.,,Nevíte jak znělo?" Zeptal se Voldemoet.,,Protego Patronos" řekl Draco který zrovna vešel do místnosti. Voldemortův obličej se na jednou změnil ve viděšenou grimasu.,,nezemřel nikdo?" Přirazil naštvaně Luciuse ke zdi.,,krom Pošuka Moodyho ne" řekl přidušeně Lucius., proč?" Zeptal se Lucius když ho Vildemort pustil.,,ten kdo to zaklínadlo vyslal byla moje dcera" ,,COŽE?!" Ozval se výkřik Draca.,,to proti ní jsem bojoval Dolohov ji málem zabil" řekl hlasitěji než by chtěl.,,Co ŕekl jsem že nesmìte používat smrtìcì kletby tak jak je možné že ji použil?" Řekl naštvaně Voldemort. Tušil že mezi nimi bude i Mia proto nechtěl aby kletby používali.
,,JAK JSI MOHL PORUŠIT MŮJ ROZKAZ MÁLEM SI ZABIL MOU DCERU" Zakřičel Voldemort na Dolohova.,,ale pane...",,Crucio.... to tě naučí plnit mé rozkazy"
ČTEŠ
Departmen /Traitor 2
Hayran KurguAlbus Brumbál je mrtev a Hermiona se spilečně s Harrym a Ronem vydává na cestu za vitéály. Neboli se vydává na cestu jak zabít otce. Je zdrcená že nemůže otce vidět a ještě vìc jì scházì Draco. Miluje ho a je na něm závislá. Jak dlouho tito dva budo...