~PART FIVE~

1.1K 52 17
                                    

,,odveďte je ale ji tu nechte" zavřískala Bella. Když tak učinili tak se Bella vydala k Hermioně. ,,Hermiona Ridlová. Naše nová paní. Až na to že běháš po světě a ubližuješ svému pánu a vlastnímu otci jsi zrůda" zavrčela jí do ucha a povalila na zem. Lhala bych kdybych řekla že se Hermiona nebála. Bála věděla že Bella je schoná všeho a že je to nevypočítavá mrcha. ,,ani nevíš jak ho to musí bolet" řekla a došla k ní. ,,pokud ti to nedošlo Bello já citím polovinu toho co on vím jak se musí cítit ale chce abych to dělala. Já ho žadala že nechci že to nemusím dělat" odpověděla jí. ,,lžeš" zavřískala Bella a vrazila jí facku. Mie se nahromadily oči slzami. ,,nesahej na mě" zavrčela. ,,jinak si to odskáčeš můj otec tě umučí" dodala. Ale Bella se rozesmála. ,,ne pochválí mě že jsem tě začala vychovávat podle pravidel....." zachechtala se. A pak... ,,Crucio" zavřeštěla a Hermiona se schoulela do klubíčka a vykřikla doslova zaječela. Celým tělem jí běhaly křeče v tom uslyšela jeho hlas. ,,NE BELLO PŘESTAŇ" křičel. Slyšela kroky. Které jakoby se vzdalovalj.,,Pusť mě matko. Její otec nás zabije až to zjistí. PUSŤ MĚ DO HÁJE" Poslední větu zakřičel. Ona se zmohla jen an ppouhé ,,dost" a dokáhala použít svou bezhůlkovou magii a tak to Bellu odrazilo pryč. Během chvíle u ní byl Draco.,,Mio jsi v pořádku" hladil ji po tváři. Ona se zmohla jen na lehký úsměv. ,,neboj.." chtěla pokračóvat ale. ,,Malfoy zmiz od ní" Ron. ,,Draco běž budu v pořádku neboj" usmála se na něj. ,,nechci tě pustit" řekl a po tváři mu stekla slza. ,,musíš" řekla a políbila ho na ruku. Během chvíle se u ní ale oběvila Bella vzala jí a dala nůž pod krk. ,,všichni stůjte nebo zemře" řekla. Ron a Harry stály ale Draco ne. Rozeběhl se proti Belle.,, pusť ji" zavrčel. ,,stůj synovče" řekla a lehce řízla Miu. ,,AU" Zavřískala Mia. ,,snad nechceš abych ji zabila?" Usmívala se ona. ,,pak by tě on an oplátlu zabil taky" řekl Draco. Jediný Ron a Harry to nepochopili ale nezabívali se tím. Draco totiž rozptýlil Bellu a ta si nevšjmla Dobbyho který se tam obévil následně se přemístil an lustr. Který schodil. Hermiona padla do náruče Draca. Ten ji vzal pod koleny a pod lopatky a rychle s ní utekl dál od padajícího lustru. Doběhl k Harrymu a Ronovi. ,,dostaňte ji do bezpečí prosím" řekl. Nehleděl na to že hot i dva blbci vidí slabého šlo mu hlavně o ni. O jeho princeznu. Rychle ji předal Ronovi a dal jim i jejich hůlky. ,,neboj se Malfoy" řekl Harry a rozeběhl se za Dobbym. Během chvíle již byly na pláži u lasturové vily. ,,Mia krvácí musí ji hned bidět Fleur" řekl Ron a běžel dovnitř. Fam se nad nimi zděsil Bill s Fleur. ,,co se stalo?" Ptaly se. ,,pak teď jí musíte pomoct" Hermiona nechápala jak to mohla Bella udělat. Vždyť jestli se to doví její otec..... Ale co když to co říkala je pravda co když ji chce otec začít vychovávat jinak co když ji bude nutit na starnu zla co když už není takivý co když je na ni naštvaný co když.... Hermiona se rozplakala. Místo vzlyků z ní vyšlo ale sýpání a béhem chvíle upadla do bezvědomí.

Takže závažná otázka mám nechat zemřít Severuse Snape nebo ne? Hrozně nad tím přemýšlím on je moje oblíbená postava a vadí mi jeho smrt ale na druhou stranu co když to tak má být co si vy myslíte? Každopádně pokud jde o Freda nechte se překvapit u něj uvažuji i o smrti i o tom že by přežil ale bude to trochu zamotanější😆 hezký zbytek večera a hezké prázdniny doufám že je nebudete tak jako já trávit tím že se budete denně učit🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🙄🙄🙄

Departmen /Traitor 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat