,,Mio vstávej zaspali jsme" začala se mnou lomcovat Ginny. Když mě kinečně vzbudila začali jsme obě lítat po pokoji a hledat věci. Rychle jsme se rozeběhli na hodinu. Stihli jsme to jen tak tak. První hodinu máme McGonagalovou ta by nám dala. Posadila jsem se k Harrymu a začala si dělat zápisky. Další hodina byly formule a to jsem si vzpoměla na první ročník jak jsem poučovala Rona. Tehdá jsem si nedokázala představit že by jsme byly přátele ale stalo se. A hrozně mě bolì že mě teď nemá rád. Musím si s ním promluvit a říct mu jak to všechno je.
,,konečně oběd" zakňučela Ginn. ,,jo jenže náš ročník má ještě obranu a lektvary" řekla jsem jí. Ona dnes už končila což jsem vůbec nechápala. Jenže teď bylo dvakrát tolik sedmáku takže jsme byly na dvě skupiny navíc já měla narozdíl od ní ještě bylinkářství. Přemýšlela jsem jestli se stanu lekouzelnicí nebo budu dělat na ministerstvu ještě stále nevím.,,tak čau" rozloučila jsem se s Ginn a vydala se na hodinu dnes budem zkoušet nitroobranu.
,,takže rozdělil jsem vás di dvijic zmihozel, nebelvír" oznámil nám učitel. Třídou se neslo nesouhlasné mrmlání. ,,takže Zabinni s Potterem, Parkinsivá s Weasleyem. Grangerová s Malfoyem..." Yes. Konečně tohle mi hraje do karet. Pokud se mi povede dostat se mu do hlavy. Což s nrjvětší pravděpodobností povede mám vyhráno. Podívala jsem se na Draca. Měl vyděšený výraz a já se na něj škodolibě usmála. ,,takže běžte k sobě a začněte" řekl učitel. Chtěla jsem jít za Dracem ale on byl rychlejší a stál u mě. ,,to nezvládneš mám silnou nitroobranu" zašeptal mi do ucha. ,,to možná ale já jsem stále Voldemortova dcera a vždy budu" oplatila jsem mu to. V nitroobraně jsem byla lepší než otec a v nitrotřpitu jak by smet. A můj otec dokázal vlézt do hlavy komukoli krom Brumbála. A já to dokázala se všemi a jemu jsem dokázala zabránit v tom aby lezl do hlavy mě. Teda když nepočítám to když se mnou mluvil. ,,kdo začne?" Zeptal se Draco. ,,tak ty" řekla jsem. Plně jsem se soustředila. Cítila jsem jak se snaží ale nešlo mu to sledovala jsem jak se mračí. Vypadal roztomile. A dost přestaň se rozptilivat pomyslela jsem si a začala se dál soustředit. ,,končím tohle nejde" řekl a já se ušklíbla. Aniž by si to uvědomil bez jákýhkoli poníží jsem to udělala. Vlezla jsem mu do hlavy.,,dnes ti sem dají společnost"
,,koho?" Ptal se Draco.
,,uvidíš",,AhojDraco" zašvitoří někdo v cele vedle Draca. Ze stínu se vynoří Bella. ,,ty víš že se od tud dokážu dostat...." zašeptá ,,a v tom světě tam je někdo koho chci zničit..." Draco zatají dech. ,,co tím chceš říct?" Zamumlá Draco vyděšeně. ,,už nikdy ji nesmíš obejmout,políbit. Jasné. Hermiona jinak zemře o to se postarám. Dělej jako by jsi ji neznal jaki by byla vzduch" mumlala Bella. ,,ale proč?" Ptal se Draco. ,,protože musí trpět musí být potrestána. A to bude buď takhle a nebo ji já zabiju už se jí nedotkneš" zavřískala a zmizela ve tmě.
Moje ruce vystřelili k puse. Oči se naplnili slzami. Jakmile jsem uslyšela jak učitel ukončuje hodinu vylétla jsem ze třídy. Zmizela jsem na záchodcích. Proč mi to neřekl? Vyřešili by jsme to. Navíc Bella mu lhala nedostane se od tamtut o to je postaráno.....
Takže všem přeju veselé Vánoce užijte si štědrý večer a doufám že všichni dostanete hodně dárků. A další kapitolu čekejte hned zítra. Myslíte si že se dají zase dohromady?
Doufám že nikomu nevadí že jsem upravila cover. Ale takhle to podle mne sedí líp co vy na to? Souhlasíte?
ČTEŠ
Departmen /Traitor 2
FanfictionAlbus Brumbál je mrtev a Hermiona se spilečně s Harrym a Ronem vydává na cestu za vitéály. Neboli se vydává na cestu jak zabít otce. Je zdrcená že nemůže otce vidět a ještě vìc jì scházì Draco. Miluje ho a je na něm závislá. Jak dlouho tito dva budo...