~PART THIRTEEN~

1K 53 2
                                    

Ach jo. Já se nedokážu soustředit ani na školu. Je říjen a já každý den odpočítávám. 30.listopadu ho mají pustit. Já to už ale nedávám teď a to je čtvrtka října. Už nemůžu to on mě držel. Ale teď už tu není nikdo. Já chci sakra pryč. Chci pryč od tud. Zmizet všude ho vidím. Všechny ty vzpomínky. On je všude kam se podívám. Mám snad halucinace. Nebo už jsem prostě v háji. Je ze mě blázen.

Začátek listopadu. Ještě 30 dní to zvládnu zvládla jsem to do teď takže 30 dní vydržím. ,,Hermiono?" Oběvil se u mne Ron. ,,ano?" Otočila jsem hlavu na něj. ,,no nechceš jít snámi na večeři skoro nic nejíš" už už jsem chtěla říct ne. Pohlédla jsem na své tělo. Jsem fakt hubená. ,,dobře" vydechla jsem a následovala ho. Před obrazem na nás čekala Ginn s Harrym. Já jim řekla obyčejné ahoj a pak už jsem se položila do svého světa. Přestala jsem všechno vnímat celý svět pro mě teď byl vzdálený. Přemýšlela jsem nad tím jak se ke mě bude chovat a co sj o mě pomyslí až zjistí jak vypadám. Musím přibrat abych se mu líbila i když nechápu co na mě vidí. Jsem laskavá nejsem seběvedomá občas (:D) pořádně nic neumím. Bože proč nad tím přemýšlím. Sedla jsem si ke stolu a snědla vše co mi dali. Všichni se divili ale neřešili to byli rádi že jím. Ale kéž by věděli proč jsem nejedla a proč jím až teď. ,,hele já jdu ještě do knihovny tak ahoj" řekla jsem a zvedla se. Ve velké sínj mě doběhl Blais. Hodně se bavíme staly se z nás dobří přátelé. ,,Mio ahoj" usmál se na mne. ,,jak jsem viděl začala jsi jíst" řekl mi a já se na něj jen lehoulince usmála. Nekomenzoval to a dál jsme šli v tuchosti.

Začala jsem jíst. Více jsem se věnivala přátelům a dny ubíhali. 3. Listopad...4.....5...6.....7......8......12........30. Listopad.
Vyhoupla jsem se do sedu takovou rychlostí že se mi gamitala hlava. Ginny už poskakivala po pokoji a hledala oblečení. Já jsem se zvedla a rychle jsem si oblékla uniformu. Vyběhla nsem z pokoje a následně i ze společenky. Před Nebelvírskou společenkiu čekal Blais. ,,Blaisi ahoj" pozdravila jsem ho trochu víc načaně než drìv. ,,copak se stali s naši smutnou Miou?" Ptal se hned. ,,je 30.listopad to gnamená že přijede Draco. Měl by tu být večer" řekla jsem. ,,a jó kámoš přijede" Blais začal tančit svůj taneček. ,,ježiš Blaisi přestaň" řekla jsem a táhla ho na snídani. ,,už se ho nemůžu dočkat" zašeptala jsem mu jelikož o jeho příjezdu nikdo neví. ,,já taky ne" řekl Blaus na zpátek. ,,tak ahoj na hodině" řekla jsem mu a sedla si ke stolu a nandala si jídli. Teď už jen přečkat školu a odpoledne a je to tu moje vysněná chvíle..........

Departmen /Traitor 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat