~PART SEVENTEEN~

953 52 7
                                    

Ten debil samozřejmě ještě nepřišel má pět minut zpoždění. Jako pardon ale na schůzi by se dostavit mohl ne.
,,omlouvám se trochu jsem se zdržel" ozvalo se hned po tom co práskli dveře. A dost. ,,to nás nezajímá ty máš chodit v čas a ne se někde ulejvat" odsekla jsem. Jeho překvapený pohled utkvěl na mě. Už jsem rozhodnutá rozhodně sebou nenechám jentak házet. Nikdy jsem s Malfoyem neprohrála a nikdy se tak nestane.

Jakmile schůze byla ukonce připoměla jsem jen kdo má tento týden hlídku a opustila prázdnou třídu ve které se tato schůze konala. Vydala jsem se do knihovny. Zůstanu tam do doby než budeme mít tu blbou hlídku kterou jsem měla mít z Maxmilianem Dolesem. Rozhodně je to příjemější společnost než váš bývalí přítel který je bohužel Draco Malfoy. Že jo... Aghrr.
Došla jsem úplně di zadu kde jsem trávila nejbíc času. Sedla jsem si a začala dělat úkoly. Ani jsem si nevšimla když se kousek ode mé běkdo posadil.

Bylo před osmou a gak bylo načase se zvednout a opustit knihovnu. Jenže to jsem netušila kdo sedí jen o pár židlí vedle. ,,No nazdar Grangerko" pozdravila mě jakoby nic. ,,no nazdar Pansy" měla jsem chuť ji nazvat tak jak ji vždy říkal Blais mopsí ksicht. A mél pravdu. Můj adoptivní taťka vždy říkal že ti psy vypadají jak kdyby narazili do skla a přesně tak vypadala i Pansy. ,,chci si promluvit" řekla. Já zakoulela očima. ,,smůla Pansy musím ještě do věže a na tvoje kecy nemám čas mám dnes hlídku" rty jsem naznačila že ji dávám pusu a s tichým smíchem opustila knihovnu.

Nestíhala jsem jak jinak. Rychle jsem na sebe hodila svetr a vydala se rychlím krokem k jednooké čarodějce kde jsme s Drac...Malfoyem měli sraz. ,,kde si?" Zeptal se mne když jsem přišla. ,,ale Pansy mi chtěla dát zas nějaký kazání" řekla jsem ,,aha chápu" ušklíbl se. ,,takže ty si vem tam tu chodbu a ja si vezmu tuhle" řekla jsem a chtěla jít ale on mě chytil za ruku. Mým tělem jakoby se prohnal elektrický proud každá buňka najednoh byla v pozoru. Všechno bylo mimo teď jsem vnímala jen jeho dotek. ,,ne půjdem spolu" probral mě z trabsu. ,,Co-Cože?" Vykoktala jsem. I jlas mě zradil. Jemu se lehce zvedli koutky. ,,půjdem spolu" zopakovala vydal se do chodby kde jsem měla hlídkovat já. Chvíli jsem stála na místě jak opařená a dívala se na jeho záda. Když jsem se konečně probrala rychle jsem ho doběhla. Chtěla jsem toho tolik říct ale jakobych neuměla mluvit. Najednou se zasekl. ,,hele jak si to myslela když jsi řekla že ti Pansy chtěla dát ZAS kázaní" to zas zdůraznil. A já si uvědomila že on o tom neví. Do háje. ,,ehm já...no to sem jen plácla" dělala jsem že vůbec o nic nejde. Jenže on mě znal. A ja neuměla lhát. Udělal dva kriky ke mě a najednou jsem byla přimáčklá na zdi. ,,nelži mi" zamulal mi do ucha. ,,já........pamatuješ jak jsem se s tebou před válkou nebavila?" Rychle jsem vydechovala. Nechápu proč mě tak vzrušuje jeho přítomnost řella bych že to bude tou kolínskou. Kývl. ,,to kvůli ní...vyhrožovala že ti něco udělá a tak proto...

Draco

,,ale tos nemusela. Ona by mi nic neudělala. Měla si mi to říct" v tu chvíli kdy jsem tohle řekl. Jsem si uvědomil jak moc se to něčemu podobá. Rychle jsem od ní odstoupil a sledoval její překvapený výraz. Ale já prostě a jednoduše zdrhl. Otočil jsem se a utekl do své ložnice......

Tak co myslíte jak tohle dopadne?

Departmen /Traitor 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat