Όρμηξε ο Ντίμης..

5.2K 576 202
                                    

Η Σίσσυ και η Λίλυ εδώ και ώρα εξιστορούν αστεία μέρη στα οποία έχουν κάνει σεξ. 

Έχουν πλάκα βασικά και νομίζω οτι τις συμπαθώ.

Ο Δημήτρης κάθεται απέναντι μου στο τραπέζι και τρώει ασταμάτητα εδώ και ώρα. Δεν ξέρω τι έχει πάθει αλλά είναι πολύ σοβαρός και πολύ αμίλητος. 

"Εντάξει είπαμε οτι είναι ωραία η γαριδομακαρονάδα που έφτιαξες αλλά πες και καμιά κουβέντα , έχεις φάει δυο πιάτα ως τώρα" 

Με αγριοκοιτάζει αυτόματα.

Φοράει ένα φούτερ μπλε που κάνει τα μάτια του να φαίνονται ακόμη πιο γαλάζια. Με κοιτά σοβαρός ενώ μασάει. Είναι η πρώτη φορά που  γυρίζει να με κοιτάξει όση ώρα είμαστε εδώ έξω και τρώμε.

"Τι θέλεις Βάγγο να πω κι εγώ που πήδηξα γκόμενες?" 

Μασάει νευρικά και βάζει κρασί στο ποτήρι του. Το κατεβάζει όλο με την μια και συνεχίζει να τρώει. 

"Είσαι λιγάκι επιθετικός ή μου φαίνεται?Κάνουμε πλάκα και δεν λες κουβέντα, τι σκατά έχεις πάθει?"

Η Λιλύ σκύβει και του φιλά τα μαλλιά κι εκείνος γεμίζει πάλι το ποτήρι του.

"Πολύ ήπιες" τον επιπλήττω και πάω να του πάρω το ποτήρι αλλά μου το τραβά απο το χέρι.

"Κι εσύ το ίδιο " το πίνει όλο με την μια και βάζει μια γαρίδα στο στόμα του.

"Άστον δεν έχει διάθεση , εμείς καλα δεν τα λέμε?" η Σίσσυ περνά το χέρι της πάνω απο τον ώμο της Λιλύς. Φαίνονται πολύ ερωτευμένες .

"Να πω..την αλήθεια..πρέπει να ζητήσω συγνώμη κορίτσια ..όταν σας πρωτοείδα νόμιζα οτι ήσασταν απο τα κλασικά μανάρια του Μητσάρα ..ξέρετε"

Γελάνε και οι δυο και κοιτάζονται.

"Καλά μην νομίζεις με τον Ντίμη έχουμε πηδηχτεί"

Πνίγομαι με το κρασί μου και ο Δημήτρης μπουκώνεται με μια γαρίδα ακόμη. Αλίμονο ..να μην τις έχει πηδήξει? Ο δονζουαντωνπεντεηπειρωνγαμωτοφελεκιμουολεςτιςπηδηξε.

Συνοφρυώνομαι καθώς η Λιλύ με παρατηρεί ανέκφραστη.

"Μια φορά έγινε και ήταν πράξη ελέους ας πούμε..κάτι μεταξύ φίλων..ο Ντίμης ήταν τότε ..πόσο ήταν Σίσσυ?"

"18"

"Ναι 18..ήταν και του τριβόμασταν επί ώρα για να μας πηδήξει..εντάξει..νομίζω είχε γέλιο και ίσως ήταν λίγο αμήχανο , αλλά έγινε με μεγάλη αγάπη"

@insta.loverNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ