Δεύτερο για σήμερα μην μπερδευτείτε στην ανάγνωση!
"Kαρδούλα μου..ομορφιά μου..ζωή μου"
Την φιλάω στα ματάκια.. στο λαιμό ..της πιάνω ..αχ της πιάνω επιτέλους τις βυ-
"Αχ Δημήτρη.." την ακούω να προφέρει το όνομα μου ξεψυχισμένα
"Αχ Βαγγελιώ ..ομορφιά μου..κορίτσαρε μου"
Ευτυχία χαρά ευτυχία πεθαίνω
Κατεβάζω το μποξεράκι μου
"Καύλα μου ατελείωτη..απέραντη.."
"Δημήτρη σταμάτα σε παρακαλώ δεν μπορώ "
Σταματάω και τραβιέμαι απο κοντά της χιλιοστά μακριά.
Με κοιτάει σοβαρή. Πολύ σοβαρή.
Εμ..
Σηκώνω το μποξεράκι.
"Μα..γιατί?"
"Με πιέζεις " κρύβει το πρόσωπο της με τα χέρια της " είσαι τελείως κωλόπαιδο σου λέω πως θέλω χρόνο και με το που θα με δεις σε μια..έτσι..κατάσταση αδυναμίας μου χώνεσαι"
Γουρλώνω τα μάτια.
"Δεν σου αρέσει που σου χώνομαι?"
"Δεν είναι αυτό το θέμα μας"
Δεν καταλαβαίνω. Τι έκανα λάθος?
"Και ποιό είναι το θέμα μας?"
"Οτι με πιέζεις για σεξ την στιγμή που σου λέω πως σε θέλω ως φίλο στην ζωή μου"
Την μαλακία μου ..το φελέκι μου..
"Γιατί ρε μωρό μου όμορφο? που σε πειράζει αν σε νιώσω και σε λατρέψω για λίγο?"
Δεν καταλαβαίνω. Εννοείται πως θα το πήγαινα τρυφερα και σιγά. Απλά θέλω να κάνουμε έρωτα..μου έλειψε και λιώνω για εκείνη..που ειναι το κακό?
"Αχ δεν καταλαβαίνεις. Το μυαλό σου μόνο στο σεξ είναι ,να γιατί έχω δευτερες σκέψεις για εμας"
"ΟΡΙΣΤΕ?"
Σοκ και έμφραγμα μαζί. Και εγκεφαλικό.
"Πρώτον.."
Δεν ξέρω απο που να το πιάσω.
"Έχεις δεύτερες σκέψεις ? δηλαδή..σαν την φάση..σε προβληματίζει αν νιώθεις ή όχι για εμένα πράγματα?και τι εννοείς οτι σκέφτομαι μόνο το σεξ?"
"Ορίστε δεν με καταλαβαίνεις και με πιέζει όλο αυτό"
Σταυρώνω τα χέρια μου στο στήθος.
Θα τα πάρω γαμώ
"Που είναι το κακό πρωτον να σκέφτομαι το σεξ? δεν το σκέφτομαι γενικά με όλο το γυναικείο πληθυσμό, μαζί σου το σκέφτομαι"