Δυο εβδομάδες μετά
."Θα σε γαμήσω κωλόπαιδο...θα σε γαμήσω ..ναι ..γαμώ!"
Λίγο ακόμα θέλω..λίγο ακόμα και τον έφαγα ..λίγο ακόμα και..
"Γαμήσου !"πετάω κάτω το τηλεχειριστήριο και τον βλέπω να με κοιτά με αλαζονικό ύφος.
"Σε άφησα να κερδίσεις" του χώνω και μια μπουνιά.
Δεν ξέρω γιατί αλλά σοβαρεύει.
Σοβαρεύει αλλά τα μάτια του με κοιτάν εύθυμα και με ένα άλλο ύφος..
το ξέρω αυτό το ύφος!
"Ήρθε η ώρα να μάθεις να σέβεσαι τον άντρα σου"
Τον άντρα σου??? Καρδούλες και λιώνω
"Τι λες ρε μάγκα?" του χώνω ακόμη μια μπουνιά αλλά τελευταία στιγμή μου πιάνει το χέρι και με γυρίζει ανάποδα στα 4
"Ξέρεις τι θέλεις για να στρώσεις?" η φωνή του βραχνή μου γαργαλά το αυτί καθώς τα χέρια του λύνουν την δερμάτινη ζώνη μου.
"Εεε..τι?"
"Ένα καλό χέρι ξύλο"
"Ορίστε?" πάω να γυρίσω να του χώσω αλλη μια μπουνιά αλλά με απίστευτη δεξιοτεχνία μου κατεβάζει ως τα γόνατα το τζην μαζί και το εσώρουχο και πιάνει ξανά την ζώνη μου. Την δένει χαμηλά στα γόνατα μου σφιχτά. Δεν μπορώ να κουνηθώ λέμε.
"Τι κάνεις κωλόπαιδο?"του γρυλίζω
Τον λατρεύω..
"Αυτό που σκεφτόμουν εδώ και μήνες ,κάθε φορά που μου έλεγες οτι θα με γαμήσεις ."
Και τότε νιώθω το πρώτο χτύπημα στα οπισθιά μου.
"Αχ!" αναφωνω απο έκπληξη καθώς το χέρι του μου ζουλά τον γλουτό και με φόρα που ξαναδίνει μια γερή στο ίδιο σημείο.
"Θα σε γαμήσω " γρυλίζω και πιάνομαι απο τον καναπέ για να βολευτώ καλύτερα
"Θα δούμε παίδαρε ποιός θα γαμήσει ποιόν "μου ξαναδίνει μια γερή στον κώλο και νιώθω τα γόνατα μου να τρέμουν.
Γενικά..ο Δημήτρης στο κρεβάτι είναι βανίλια. Είναι και σοκολάτα..γενικά είναι όλες οι γεύσεις του παγωτού και δεν ξέρω πως θα καταλήξω μαζί του.
Αν μου αρέσει?
Εννοείται..είναι αυτός ένα κωλόπαιδο..
"Πες. Θα σέβομαι .τον .άντρα. μου"
Με χτυπά μια ακόμη στον κώλο ο οποίος σίγουρα θα έχει κοκκινίσει.