Τελειώνει λέμε

6.1K 558 200
                                    

Πάνω απο τα κεφάλια μας σκάνε δεκάδες πυροτεχνήματα , όλοι φωνάζουν και χειροκροτάν εκτός απο εμένα και εκείνη. Την βλέπω ακούνητη να με καρφώνει με την ματιά της σχεδόν ανέκφραστη. Πρεπει να είναι σοκαρισμένη, σίγουρα σκέφτεται πως της χάλασα όλο τον γάμο και πως θα της κάνω μανούρα.

Θα έπρεπε γαμώ να με ξέρει καλύτερα. Τίποτα απο αυτά δεν θα της έκανα. Το μόνο που θέλω είναι να είναι ευτυχισμένη. Και αν ο άλλος είναι η δική της ευτυχία πάω πάσο. 

Την πλησιάζω και την βλέπω να κοιτά ολόγυρα της νευρικά.

Της χαμογελάω και μου χαμογελά και αυτή συγκρατημένα. 

Είναι αμήχανο όλο αυτό. Θέλω να πω..παντρεύεται..τι σκεφτόμουν όταν ήρθα εδώ?

Οτι πεθαίνω και λιώνω για την πάρτη της.

Ναι και αυτό.

Την βλέπω να δίνει ώθηση στο καροτσάκι της και λίγο ακόμα και θα συναντηθούμε στα μισά. Λίγο ακόμα και θα της μιλήσω αν και καθώς την κοιτάζω στα μάτια νιώθω πως τα λέμε όλα.

Είναι όμορφη. Πολύ. Κι ας φοράει φόρεμα. Ακόμη κι έτσι μου αρέσει. Είναι η κοριτσαρα μου και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ όσους παπάρες και να πάει να παντρευτεί. Το νιώθω πως δεν θα αλλάξει ποτέ αυτό. Θα με στοιχειώσει αυτός ο παίδαρος για όλη την ζωή μου.

"Γειά" 

την χαιρετάω όσο πιο μπορώ αποφασιστικά και τρίβω τον αυχένα μου .

Τι σκατά να πω τώρα?

Συγχαρητήρια γαμώ την πουτάνα μου?

"Λοιπόν ..συγχαρητήρια Βαγγελιώ"

"Τι..τι κάνεις εδώ?"

"Περαστικός?"

Την βλέπω να ξεφυσάει και να κοιτά στο βάθος. Τι φοβάται μήπως μας κάνει τσακωτούς ο παπάρας ? δεν της κάνω τίποτα

"Χαλάρωσε "

Αρχίζω και τα παίρνω

"Εγώ να χαλαρώσω? εσύ τι κάνεις εδώ?"

Την βλέπω να θυμώνει.

Κοίτα που θα βγει και απο πάνω

"Καλά δεν σε έβρισα κιόλας, ήρθα να δω απο κοντά εσένα νύφη"

Σταυρώνει τα χέρια της επιδεικτικά μπροστά στο στήθος της κάνοντας το να πεταχτεί ακομη περισσότερο απο το άνοιγμα του φορέματος της. 

Ε παίζει βρώμικα.

"Βασικά όχι το παίρνω πίσω δεν σου δίνω συγχαρητήρια , να πας να γαμηθείς"

@insta.loverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora