Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!
Τον παρατάω στην μέση του δρόμου ενώ τον ακούω να μου φωνάζει να επιστρεψω πίσω. Πολύ αργά γι αυτό. Νιώθω θυμωμένη. Πολύ θυμωμένη μαζί του. Και για τις επιλογές του και πως δεν βλέπει μπροστά του.
Ε όχι να μας πει οτι πηδήχτηκα με τον Κωστάκη! Τόσο φθηνή με έχει?
Μπαίνω μέσα στο κλαμπ και σαρώνω τον χώρο. Στο βάθος είναι ο Περικλής , ένας γύρω στα σαράντα με ένα περίεργο μούσι . Ο νέος σωματοφύλακας του Δημήτρη που υποτίθεται θα βοηθήσει εμένα αν στραβώσει η φάση καμιά μέρα.
Με κοιτάει .
"Τι κοιτάς? Έλα εδώ να δούμε τις εξόδους ασφαλείας. Σε δυο μέρες εδώ θα γίνει χαμός"
Φωνάζω μάλλον με νεύρα γιατί με κοιτά παραξενεμένος και κλωτσάω συγχρόνως ένα σκαμπο που κάθεται μπροστά μου στο μπαρ και είναι ενοχλητικό. Μου έρχεται βασικά να τα σπάσω όλα.
Και με χωρίζει και δεν κάνει εγχείρηση και θα πάθει κάτι και θα πεθάνω και μας έβγαλε και πουτάνες ο κύριος Ντίμι Λεόν γαμώ τον ινστα λόβερ μου μέσα.
"Όταν σου μιλάω θα γυρνάς Βαγγελιώ δεν θα με γράφεις στ'αρχίδια σου"
Γουρλώνω τα μάτια καθώς βλέπω τον Περικλή να κάνει επιτόπου αναστροφή με το που ακούει τα λόγια του Δημήτρη και να φεύγει με γρήγορο βήμα.
"Περικλή έλα εδώ τώρα! έχουμε δουλειά"
Γυρίζω και κοιτάω τον Δημήτρη ο οποίος με κοιτά μέσα στα νεύρα.
Πάμε καθόλου καλά? Με χώρισε με προσβαλλε έχει και νεύρα?
"Μην τολμήσεις να μου ξαναφωνάξεις μπροστά σε άλλους" του λέω τελεσιγραφικά και τον βλέπω να φουντώνει ακόμη περισσότερο.
Κάνει ένα βήμα προς τα μπρος και σταυρώνω τα χέρια στο στήθος μου αμυντικά.
"Με χτύπησες μέσα στο δρόμο και με αποκάλεσες κωλόπαιδο και σε πειράζει που σου φωνάζω τώρα?Για πόσο φλώρο με έχεις τελοσπαντων ρε Βαγγελιώ?"
"Ποιό είναι το πρόβλημα σου? Σε έχω πει κωλόπαιδο ένα εκατομμύριο φορές αλλά δεν σε είδα να σε νοιάζει"
"Τώρα το εννοούσες"
Ισχύει.
Με πλησιάζει κι αλλο και παρατηρώ το σφιγμένο σαγόνι του. Τα μάτια του πετάνε σπίθες οργής και ο Περικλής κάνει πάλι αναστροφή να φύγει.