0.3 - a treia oară

115 6 2
                                    

Următoarea dată când am văzut-o era din nou supărată.Nici măcar nu vorbisem,dar îmi puteam da seama de asta.O priveam cum mergea spre tejghea,purta o altă pălărie,acum din paie.Am așteptat să comande și să se așeze la o masă,apoi m-am strecurat pe bancheta din fața ei.

"Hei,Hayley." Am spus cu un zâmbet,iar ea și-a ridicat privirea de la cafeaua ei și m-a privit cu ochi mari pentru câteva secunde,apoi a râs.

"Hei,Ash.M-ai speriat." A admis,continuând să zâmbeasca,dar in ochii ei puteai vedea că ceva o supără.

"Ești supărată din nou?" Am întrebat încet pentru a nu părea dur.Dacă nu voia să îmi spună nu o obligam.

Și chiar așa a fost.A refuzat să spună,dând dezaprobator din cap. "Nu...nu sunt.Sunt bine." A încercat să se salveze cu un zâmbet,dar nu a reușit.Totuși nu aveam de gând să o interoghez,așa că i-am returnat zâmbetul.

"Ok...nu vreau să te presez și mai mult.Observ că ți-ai luat cafea." Voiam să avem un subiect de discuție pentru că iubeam să vorbesc cu ea,dar nu era atentă la mine.Privea spre masa băieților încruntată.Așa că am privit și eu,apoi am scăpat un râset.

"Cine e fata aia?" Nici măcar nu mă privea în ochi când mă întreba,dar era ok pentru mine.

"Iubita lui Michael,cel cu păr colorat.Sunt împreuna de o groază de ani.Cred că de prin liceu." I-am răspuns,gândindu-mă la relația celor doi.Erau acel cuplu care când se întâlneau tot ce făceau era să se sărute și să șușotească.Când au anunțat că sunt împreună,nimeni nu credea că va dura așa de mult,dar ei ne-au arătat că se poate.

"E drăguță.Îmi pare rău pentru ea." A oftat,întorcându-se cu fața spre mine și rupând un pliculeț cu zahăr pentru a-l pune în ceașca de cafea.

Nu am putut opri râsul care a urmat. "Michael e de treabă,chiar dacă e gălăgios."

"Spui asta pentru că e prietenul tău." A spus,amestecând cu lingurița în cafeaua ei.

"Eh,poate,dar chiar e." Analizam fiecare mișcare pe care o făcea.Uram să admit că era frumoasă și că îmi plăcea,deși nu o cunoșteam mai deloc.

La un moment dat,s-a oprit brusc și m-a privit direct în ochi.A trebuit să înghit nodul care mi se formase în gât înainte să aud ce are de spus. "Știi,Ash ești printre puțini băieți pe care îi agreez.Băieții sunt niște imbecili." A treia oara când mi-a transmis un sentiment ciudat în stomac? Poate.

Mereu vorbea despre cum credea că băieții sunt lipsiți de respect și nu știam de ce.Era o personă misterioasă și mă făcea să vreau să știu mai multe despre ea.Voiam să o cunosc,voiam să știu totul despre ea,negândindu-mă că poate voi regreta asta cândva.

"Ei bine,poate m-ai agrea si mai mult daca ne-am cunoaște mai bine." Am sugerat,fiind foarte interesat de toate secretele pe care le ascundea.

Mi-a oferit un zâmbet,iar eu doar speram că va accepta. "Ce-ai zice să ne cunoștem mai bine vinerea asta?" Un zâmbet uriaș a apărut pe fața mea.Niciodată nu m-am gândit la  supărată.Trăiam într-o mică bulă împreuna cu Hayley și marea plăcere pe care i-o purtam.

"Mi-ar plăcea."

catching feelings ↦ irwinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum