Hemen hastaneye geldik Nehir le. Zaten Nehir ve ailesi de oradaydı sağ olsunlar...
Birkaç saat sonra doktor çıktı.:Doktor babm...
Dedim ve devamını getiremedim.Dtr: Babn iyi fakat. %80 ihtimal ile bir gözü görmeyecek...
Annem kendini tutamamış ağlamaya başlamıştı. Ben onu göremezdim. Tam düşüp bayılacak iken beni arkamdan biri tuttu.
... .
Gözlerimi açtığımda baş ucumda oturan Nehir i gördüm. Büyük ihtimalle beni de o tutmuştu. Bur dakika BABAM!
:N-Nehir. Babam, babam. Nehir BABAM!
N:Sakin ol tamam mı? Gürkan amca ya bir şey olmayacak! Duydun mu?!
Biraz sakinleşmeye çalıştım.
N:Ben seni babanın yanında tutmamaya karar verdik. Başka bir şehre gideriz. İkimiz birlikte kalırız. Hem kendimize özel evimiz olur fena mı?
:T-Tamam. Nereye gidiyoruz?
N:Tahmin ett. Em sevdiğin yerr.
:ANKARA MI?!!
N:YESS!
:Ama babam... onu böyle bırakamam.
N:O zaten burada tedavi görecek. Annen de burada olmanı istemedi. Ablan zaten başka yerde. Bilal de teyzende kalıcakmış.
:Ne zaman gidiyoruz?
N:Yarın. Eşyalarını bu akşam topla kanki. Kampa da kalamıyoz. Sabah bizim okuldakilere veda eder gideriz artık.
DOİNK
N:Ay ödüm koptu kızım şu bildirim sesini değiştir artık.
:üf uğraşamam şimdi. Bakalım ne gelmişş.
Telefonu açtım. OHA HAYIR YA!
:YA NEHİR!
N:Ehehe
:Of ama Nehir yaa. Şimdi ne dicem ben çocuğa?!
N:Ya kanki takma kafana. Yarın söylersin artık.
:Ya of Nehir! Gitmiş bana çıkma teklifi ediyo ama.
N:Ne sen sanki sevmiyon.
:Ben E……
Bu hikayeyi de yazayım dedim. Bana küsmüştü de ehe. Her neyse sonraki bölımde görüşürüz!! Ağustos tan bu ana kadar yalnızca 1 oy verilmesi üzdü…
Bu arada 13 Kasım da doğum günüm var! Ehe.
Kelime=257
Tarih=1 Kasım Cuma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYARSIZ LİSE
HumorTusem& Nehir "Hadi be ordan YALLAH" deyip yumruk tokuşturduk. Merhaba gencolar! Bu kitabı canım dostum Nehir ile (@swag_girl113) yazıyoruz. Umarım beğenirsiniz. BU KİTAP, KİMSEYİ KÜÇÜK DÜŞÜRMEK AMACIYLA YAZLIMAMIŞTIR! Tusem& Nehir "Hadi be ordan...