Hastane!

26 6 0
                                    

Aşağı indiğimde kimsecikler yoktu. Ayy bunlar nereye kaçtı? Hih! Ay tövbe neler geliyo benim aklıma?

Hemen karşı eve gitmek için kapıyı açtım ve koşarak oraya geçtim.

:Merhaba gençlikk.

Dedim ama oraya girmez olaydım! Tek kelimeyle OHA yani!

N:Tusem sakin ol. Bir şey yok. Sakinleşş.

K:Noldu ki? Evi sadece bok götürüyo.

:Bunu bana mı diyosun? Hani ev azıcık kirliydi?!

K:Ne ya? Tikin falan mı var?

:Hayır sadece kötü bir anım var. Her neyse! Burayı hemen temizlemeliyiz ama ilk önce maske alacağım. İsteyen?

Dedim. Daha sonra ikisi de ellerini kaldırdı gülerek kapıdan çıktım.

Nehir in ağzından
Tusem çıktıktan sonra Kerem hemen bana döndü.

K:Eminsin değil mi?

:Ne? Ha evet. Bak çok güven sorunu yaşıyo. Ona çok yakın olma. Hem kıza neden gay değilim dedin ki? Daha hızlı güvenirdi.

K:Ne? Gay olanlara Türkiye de ne tepkiler verildiğini bilmiyo musun?

:Ama Tusem o zihniyetsizlerden değil! Her neyse bu eve ne yapmışlar lan.

T: Oo gençlik bakıyorum iyi kaynaştınız.

Dedi bir de göz kırptı bana. Oysa bilmiyo ki çocuk GAY! Offf!

2 buçuk saat sonra

:Kanki.

K:Kanki.

T:Kankitoşkoloşko.

K:Sövdün mü lan? Hahah-Öhöhöhöh. Ay boğazım kötü oldu.

T: Olur tabi. O kadar çamaşır suyu kullandık.

K:Nolmuş?

T:Şu an sana Kimya anlatamayacak kadar kötüyüm.

:Havalanma kız hemen Kimyan mütüşkel diye.

K:BANA BİR ARA DERS VE-ÖHÖHÖH!

T:Veririm de. Sen neyle temizlik yaptın?

K:Tuz ruhu bir de domatestos.

:HAHAHAHA domatestos ne lan?!

T: ALLAH SENİ KAHRETMESİN HASTANEYE GİDELİM HEMEN!

:Noluyo kanki?!

T:Domestos yani çamaşır suyu ile tuz ruhunu karıştırdığında ortaya çıkan gaz  zehirli ve hemen müdahale edilmezse ölebilir!

Bunu derken bende 112 yi aramıştım. Hemen adresi verdim. Birkaç dakika sonra geldiler biz de peşlerinden gittik. Arabadan indikten sonra hastaneye girdik.

Kerem in üstünde birkaç işlem yapılmıştı.

Dr: Açıkçası nasıl fark ettiğinize şaşırdım. Erken geldiği için müdahale ettik ve şu an bir şeyciği yok hastamızın.

T:Şey… benim kimyam biraz iyidir de. Evde temizlik yaoıyoduk. Çamaşır suyu ile tuz ruhunu karıştırmış daha güzel silsin diye.

: Vallaha fark etmesen ölcekti çocukcağız. Sonra bizim elimize kalacaktı. Polislere ifade. Anne baba 'sen öldürdün çocuğumu' kavgası az daha unutu-

Dr: Neyse geçmiş olsun.

Dedi doktor. O zorla mı gülümsüyo?

T:Kaçırdın doktoru da aferin. Ne güzel kimyam iyi diye hava atacaktım!

:Güldürme beni. Egolu olabilirsin ama komiklik olsun diye yaptığını biliyoruz kankiyoşk- neydi lan?!  Hahahhahahhahhahah

T:Tamam kes. Kerem e bakacaz. Ay sert oldu dur. Öhm. Kanki daha Kerem e bakıcaz haydi dır dır etma.

Biz birden kahkahalarla gülüyoduk ki birden Kerem in olduğu odanın kapısı açıldı.

Vee bölüm sonuu!

Kelime saısı= 408

AYARSIZ LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin