2.0

50 25 10
                                    

Selammm 250 kişi okumuş 125 kişi beğenmiş aslında sınır koymuştum 30 vote 10 yorum diye 13 vote 12 yorum gelmiş olsunn ben sizi çok özledim o yüzden yazmaay karar verdim 1 bölüm atıcam  uzun olcak zaten texting olduğu için kısa olması normal o yüzden uzun yaz demeyin elimden bu kadar geliyo herneyssss iyi okumlaar

Multimm:saçma sapan şeyler vol 2

"Ameliyat başarılı geçti ama  annenizi durumu gayet iyi lakin babanızın hayati tehlikesi devam ediyor"

içim  annem için azcık rahatlasada babam, herşeyim o beni bırakmazdı hep bana"eğer ölüm bizi ayirmazssa her daim yanında olacağına yemin ediyorum"demişti bizim ölüm bile ayıramazdı çünkü o benim babamdı ona asla bişey olmazdı o güçlüydü hemde çok...

Hâlâ herkez hastahanede yanımdaydı gözlerim kıpkırmızı yüzüm bembeyaz yoğun bakımın önünde yerde oturuyordum evet yerde onlar orda rahat değilken ben burda rahat olamazdım

Annemlerin resmine bakmak için Telefonumu çıkardığımda  ağzım şokla açıldı

126 cevapsız arama,32 mesaj
28efe kaan
98 anonim

Anonim:whatsapp engelimi kaldır güzelim (14:09)

Anonim:Alina özür dilerim hadi kaldır engelimi(14:12)

Anonim:Alina telefonlarıma cevap veririmisin  lütfen!!!(14:58)

Anonim:endişelenmeli mıyım güzelim?(15:08)

Anonim:çıkıp evine gelcem,sonunda hadi cevap ver!!! (15:50)

Anonim:Tamam pandam🐼 benim karnım yeterince doydu hadi cevap ver (16.38)

Anonim:Lan kafayı yicem sikerim böyle işi kızım meraktan gebercem nerdesin söyle güzelim gelcem!!!!!(17.09)

Anonim:sikerim anonimciliğini Alina güzelim kafayı yicem şu telefonu(17:26)

Anonim:Evine geldim kimse yok Alina nerdesin bak anneni arıyorum kimse cevap vermiyor şu telefonu(18:14)

Anonim:kumsalda cevap vermiyor kimse cevap vermiyor herkezi aradım nerdesin güzelim (18:22)

Anonim:Allah aşkına iyi olduğuna dair bi nokta bile mesaj olarak göndersen bana yeter yemin ederim rahatsız oluyorsan sana yazmam bidaha ama nolur cevap ver(18:41)

Anonim:Allah belami versin çıldırıyorum ya kurban olduğum nolur telefonuna cevap ver(19:03)

Anonim:lannnnnn amk LANNN alina yeter! nerdesin? (19:21)

Bu kadar meraklanmadı hoşuma gitmişti ama şuan bunu düşünemezdim cevap vermeden diğer mesajlara girdim 5 6 tane gereksiz mesajdı

Efe:Alina nasılsın?(13:42)

Efe:seni boşladım biliyorum ama bu 1 haftadır birazcık kafam dolu kusura bakma(13:56)

 HAYALİMDE •SEN /TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin