two

3.4K 104 18
                                    

dwa miesiące temu

Usłyszałam dzwonek, a kiedy wstałam otworzyć drzwi momentalnie zamarłam.

— Nate, co ty tutaj robisz?  — resztkami sił wydusiłam z siebie pytanie, które wypełniło moją głowę.

— Przyjechałem do ciebie, żeby cię zobaczyć i z tobą porozmawiać Maggie — podszedł bliżej mnie, a ja pierwszy raz od miesiąca poczułam ten charakterystyczny zapach wody kolońskiej i papierosów.

— Ja.. nie.. — starałam się coś powiedzieć, coś co sprawiłoby żeby odszedł, ale sama nie wiedziałam czy tego chcę.

— Proszę, porozmawiajmy, daj mi ostatnią szansę — chłopak zrobił jeszcze jeden krok w moją stronę, złapał moją dłoń i czułam jak spowodowane przez to ciepło, przepływa przez całe moje ciało.

Jego dotyk przypomniał mi o tym, co próbowałam wymazać z pamięci.. o nim i o uczuciach do niego..

— Nate, czemu tak nagle się tu pojawiasz? Czy ty nie możesz dać mi świętego spokoju!? — w tym momencie zapanował mną gniew, gniew za to co mi zrobił i jak przez niego cierpię.

— Nie, Maggie, nie mogę! — Chłopak tym razem objął ręką moją talie i przysunął do siebie, tak że nasze ciała się stykały.

— Dlaczego? Dlaczego nie możesz po prostu dać mi o tobie zapomnieć i iść dalej? — Starałam się utrzymywać zdrowy rozsądek, ale było to ciężkie, ponieważ nasze twarze dzieliło kilka centymetrów, a jakaś część mnie, myślała tylko o tym jak wspaniale smakowały jego usta.

— Bo.. ja.. — przez jedną sekundę, przez moją głowę przeszła myśl, że powie te dwa słowa, ale na co ja do cholery liczyłam? — Ja sam nie wiem, Maggie..

— Daj mi spokój i więcej tu nie przychodź! — wyrwałam się z jego objęć, po czym zamknęłam mu drzwi przed nosem i zaczęłam płakać.

Co on sobie myślał, że zjawi się tu, a ja rzucę mu się w ramiona? Cały miesiąc próbowałam o nim zapomnieć, a on zniszczył to wszystko w kilka minut.

W tym momencie potrzebowałam tylko jednej rzeczy.. wyjęłam swój telefon z kieszeni i weszłam w sms.

Do: Najwspanialszy człowiek na świecie!
przyjedz do mnie, błagam

i weź ze sobą dużą ilość alkoholu

Od: Najwspanialszy człowiek na świecie!
będę za 15 min!

Do: Najwspanialszy człowiek na świecie!
Dziękuję..❤️

—————

co powiecie na jakiś wieczorny maraton??

ps. wolicie takie rozpisane rozdziały czy same wiadomości?

I DON'T WANT TO CARE || textingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz