Nemohla som uveriť .Musí sa mi to len zdať .Však on zomrel .Vydela som to na vlastné oči .Nemala by som asi pozerať tolko telky .Poď Sam tam sú .Ideme rovno k nemu .Tak páni a dámi toto je Sam .Sam toto je Dylan ,Lucas ,Damon ,Viki a .Skočila som mu do reči .Luis .Áno ty ho poznáš ?Jasné že hej .Bol to môj najlepší kamarát a robil moda a navyše má byť mŕtvy .
Sam rád ťa opäť vidím .Som rád že si prežila ten výbuch .Rada by som to povedala tiež ale nebola by to pravda .
Poď Sam musíš prejsť našim rituálom a potom sa môžeš rozprávať .Dobre tak poďme .
Vošli sme do pivnice .Bolo to dosť ďaleko od ľudí .Pivnica obsahovala bedne plné alkoholu a rôzne zaprášené krabice .Na stoličke uprostred pivnice bol niekto priviazaný .
Sam keď ho zastrelíš budeš patriť oficiálne k nám .Nemusíš sa náhliť máme čas do svitanie . Kde mám zbraň ?Nebojíš sa ?A čoho sa mám báť ?Ja na tej stoličke nesedím .No tak kde mám tu zbraň ?Nech sa páči .Ako sa voláš ?Spýtala som sa toho na stoličke .John .Volám sa John .Dobre John práve nastala tvoja hodina smrti .Posledné želanie ?Nemám žiadne .Zobrala som zbraň ani neviem od koho .Sam nerobto to to nie si ty .Povedal Luis .Máš pravdu není som to ja a ani už nebudem .Vystrelila som priamo do hlavy .Lebka sa mu roztrieštila a krv ma ostriekala .Asi som nemala strieľať tak zblízka že ?Teraz už nevadí .Vytaj u nás Sam .Práve si sa stala oficiálnou členkou Black Head gangu .Tak a teraz to ideme osláviť .
Eric ako si sa zoznámil s takou kočkou .Boli sme usadený oproti sebe .Sedela som oproti Ericovi .Netuším kdo sa spýtal tu otázku .Tak trochu som bola mimo od toho výstrelu .Pocit viny doľahol a ja nemám inú možnosť ako sa s tým vyrovnať .Nemohla som sedieť vedľa neho lebo na ňom sedela tá blondína .Tuším že sa volá Viki ale ona ma netrápi .Skôr som naštvaný na Erica lebo ju od seba neodstrčil . Neuveríš ona je moja budúca manželka .Povedal Eric .Ale keby to bolo nedobrovoľne tak tu asi ani nesedím .Ooo žeby si sa nám zalúbil ?Nie .Otec nám dohovoril svadbu lebo môj otec a jej sú kamaráti a takto chcú upevniť vzťahy .Aha takže ty kludne môžeš naďalej spávať s Viki ?Jasan .
Sam musím sa s tebou porozprávať .Povedal Luis .Eric sa ma ani nevšímal a navyše nemám čo stratiť .Vstala som a išla som za Luisom .No čo je také dôležité ?Vieš chcel by som sa ti ospravedlniť za to že som sa ti neozval a ako náhradu ťa pozývam na koncert Imagine dragons .Mne tvoje prepáč nepomôže nechápeš ?Mna neuplatíš tým že ma pozveš na koncert .Pochop to Luis ja niesom ta stará Sam .Odišla som a išla som na záchody .Trochu si opláchnuť tvár .Keď som prišla naspäť ani si nevšimli že by som odišla .Bavili sa a mne to navyše vyhovovalo .Eric s tou Vili kdesi išli .Ani ma to netrápilo .Však sme sa ešte nazasnúbili .Vlastne sme dvaja úplne cudzí ludia žijúci v jednom dome .
On si môže robiť čo sa mu zachce .
Postupne všetci začali odchádzať preč .Hej ty nevieš kde nájdem Erica ?Asi bude v jednej z izieb odporúčal by som ti počkať tu a mimochodom volám sa Lucas nie hej ty .Jasné volaj sa aj Ježiš aj tak ťa budem volať hej ty .Videl že sa so mno nedá hádať a tak odišiel .Ostala som tu len ja a vodka .Viem že mi Eric zakázal piť ale dva poháre ma nezabijú .Ani nezabili .Keď už som pomaly spala prišiel Eric spolu s Viki .Myslím že ju budem volať blondína nie Vici .Tak môžme ísť ?Jasné tu máš kľúče .Hodil mi ich a skoro som ich aj chitila ale potom spadli na zem .Zodvihla som ich a išla von .Odomkla auto a sadla si na miesto vodiča .Tý dvaja si ešte aj zapálili cigarety .Bože to nemohli počkať kým ich zaveziem domov ?No hurá nasádajú .Viki bude dnes spať u nás takže ty budeš spať v hosťovskej .No jasné teraz ťa poslúchnem ale potom si to poriadne vyžerieš .Povedala som si to len v mysli .Naštartovala som a upalovala som domov .Prešla som cez dve červené ale keď som naštvaná tak mi je to jedno .Je mi jedno či niekoho zrazím alebo spôsobím autonehodu .
Domov sme prišli ani nie za dvadsať minút .Auto som zaparkovala do garáže a išla si do spálne po veci .
V hosťovskej som sa osprchovala a išla by som aj spať keby oni nejebali vo vedľajšej miestnosti .Neostalo mi nič iné ako ísť si zapáliť alebo pokúsiť sa zaspať ale to by som musela byť hluchá .Zišla som dole po schodoch a otvorila dvere na terasu .Prekvapilo ma keď boli odomknuté .Sadla som si do húpacej siete a rozmýšľala nad týmto život .Taktiež ma trápila myšlienka o tom že Luis žije ale toho som sa snažila vytesniť z hlavy .Keď začalo svitať tak som asi zaspala lebo teraz keď sa obzerám ležím v hosťovskej izbe .Posledné čo si pamätám je ako sa prechádzam po tráve za východu slnka a následne si lahám naspäť do siete ...
YOU ARE READING
Neobyčajný život mafiánov (DOKONČENÉ)
ActionOna je mafiánka a má dokonalí život ale čo keď urobí jedno nesprávne rozhodnutie ?Zmení sa jej život od základov ?Stane sa z nej opäť tá najznámejšia mafiánka na svete ? Tento príbeh je Samanthe O'Donnell a jej rodine .