Sam no ták zobuď sa .Som hladný a neviem zapnúť sporák .Bože to ma kto budí .Asi podľa hlasu to bude Samo . Tak si natri chleba .Nie došiel chleba .Koľko je preboha hodín keď si taký hladný a nevieš počkať na otca kým sa zobudí .Sedem a otec není doma .Ale veď poď .Dnes má prísť ten otcov kamarát a obed sa sám nenavarí .A Mike nevie variť ?On dnes odišiel .Bože .Tak počkaj prezlečiem sa .Nie ja chcem ihneď .Zobral ma z postele ako nevestu a odniesol až do kuchyne aj s perinou .V kuchyni už sedel Mike .Hej Mike tu není si mi tvrdil .Ja som prišiel až teraz .Neťahajte ma do toho .No dobre čo chcete jesť ?Palacinky .Skríkli obidvaja naraz ako malé deti .Do tohoto sa chceš zapájať .Však ?Prikývol . Urobila som im tie vytúžené raňajky .
A teraz sa môžeš ísť prezliecť a mimochidom otec ti odkazuje že prídu o jednej .Bože prečo dnes .Tak moc sa mi nechce .Išla som sa prezliecť do teplákov a trička a odniesla som perinu naspäť .Ustlala som postel a teraz musím vymyslieť čo uvarím .Samo čo by ste chceli na obed .Guláš .No to aby som začala .
Počas varenia som si pustila rádio a tancovalo po kuchyni .Dúfam že ma nikto nevidel .Čo to tu vonia ?Jedlo pre našich hosťoch ktoré budeš jesť ty až zajtra .Prečo ?Lebo by si to teraz zjedol a oni by potom čo jedli ?
Mala by si sa ísť prezliecť .Ale čo ako zmenil témy .Prečo ?Je už dvanásť hodín a ty si špinavá a neprezlečená .Neboj ja stíham všetko .Umyla som kuchyňu a išla sa osprchovať .Na posteli už boli nechystáné modré šaty .Boli tu aj predtým ?Obliekla som si ich a prekvapilo ma keď nemali takmer žiadny výstrih .Sam si už oblečená ?Áno .Dnu vošiel otec a podal mi malú krabičku .Toto ti chcela dať mama na tvoje dvadsiate narodeniny .Neverím .Ver či never .
Zvedavosť ma premohla .Otvora som ju a v nej boli nádherné diamantové náušnice . Sú nádherné .Daj si ich a poď dole .Zachvíľu sú tu a prosíme ťa nebuď naštvaná na mňa .Však som není na teba naštvaná .Ale po tomto budeš .Tak ja už idem .Nezabudol mi dať pusu na čelo a odišiel z izby .Prišla som do kúpeľné a jemne sa nalíčila .
Zdola boli počuť hlasy .Asi už prišli .Obula som si baleríny a posledný krát sa pozrela do zrkadla a vyšla som z izby .Bola som z nejakého dôvodu nervózny .Ale otec vodil donov svojich kamarátov a kolegov aj predtým .Vošla som do jedálne ktorú sme ešte nestihli ani použiť .
O poď sem Sam zoznámiť sa s našimi hosťami .Pomaly som podišla k otcovi .Toto je môj dobrý kamarát Peter Nealson a toto je jeho syn Eric .Eric nebol ako všetci tý chlapci .Nebol svalnatý .Bol taký obyčajný možno by som povedala že vyzeral ako šprt ale to nemôžem posúdiť .Mal ryšavé vlasi a nádherné hnedo-zelené oči .Jeho otec bol postarší pán tiež s ryšavími vlasmi ale sem tam mal aj šedé pramene vlasov .Teší ma .Podala som si s nimi ruky .Až teraz som si všimla že je prestretý stôl .Čo keby sme sa najpr najedli a potom vybavili to čo máme .Dobrý nápad .Sadla som si vedľa otca a oproti nám si sadli naši hostia .Oproti mne sedel Eric .Tak povec Sam akú školu si vyštudovala .Otec hovoril že si vystiedala veľa škôl .No to je pravda a vyštudovala som programátorsto .Aha .Dosť nezvyčajné na dievča .Potom sa ma už našťastie na nič nepýtal .Keď sme dojedli otec s Petrom išli do kancelárie a ja som musela ísť s Ericom do mojej izby .Vraj musia niečo vyriešiť a my sa máme zatiaľ zabaviť .Otvorila som dvere a vošla .Počúvaj ma Eric vieš prečo ste tu prišli ?Nemám páru .Otec mi len povedal že sa to dozviem a nemám toľko vyzvedať .A ty vieš ?Keby som vedela tak sa nepýtam .
Tak Sam povec mi niečo o sebe .Mal veľmi príjemný hlas .Preboha na čo to myslím ?No mám rada exotické zvieratá .Nejaké konkrétne ?Nie .Nechcem sa chváliť ale tam na komode mám hada .Kecáš .Tak sa tam pozri .A fakt môžem ho vybrať ?Jasné prečo nie .Je nádherný koľko si zaň dala ?Ani neviem .Sam Eric otec vás volá .V dverách sa objavilSamo .Nevieš klopať ?Viem .No dobre daj ho naspäť a zavri terárko .Ok .
Do kancelárii sme vošli spolu .To je zázrak vy ste živí .Myslel som si že sa pozabíjate navzájom .Poznám spravidla .V dome žiadna strelba a ani pokus o vraždu či vražda .Ale to odbieham od témi .
Otec teraz mi vysvetli čo chceš .
Sam Eric je tu kvôli ...
ESTÁS LEYENDO
Neobyčajný život mafiánov (DOKONČENÉ)
AcciónOna je mafiánka a má dokonalí život ale čo keď urobí jedno nesprávne rozhodnutie ?Zmení sa jej život od základov ?Stane sa z nej opäť tá najznámejšia mafiánka na svete ? Tento príbeh je Samanthe O'Donnell a jej rodine .