Už som po operácii asi dva mesiace .Znova som začala chodiť .S nikým sa nerozprávam a mám stále zlú náladu .Dokážem sa rozčúli kvôli maličkostiam .
Od dneska som sa rozhodla ,že nebudem doma sedieť a budem chodiť na biznis s Erikom .Či sa im to páči alebo nie .Nebaví ma tu byť stále doma a navyše alkohol nereaguje dobre s liekmi ktoré užívam .
Síce sa stále nemôžem zmieriť s Erikovým rozhodnutím ale isto mal nejaký dôvod .Nemohla som vtedy zomrieť ?Prečo má blondína takú blbú mušku .
Všetko by bolo jednoduchšie .Ale isto mám nejaké posolstvo ktoré musím splniť .
Postavila som sa z postele pomocou palíc .Dokážem chodím bez nich ale napostavím sa sama .Podišla som ku skrini a vybrala si odtial oblečenie .S obliekaním mám najväčší problém ale ja nikomu nepoviem ,že potrebujem pomoc .Nie potom čo spravil Erik .Vlastne neverím ani vlastnému tienu .V tme sa skovať nemôžem lebo ma desí ale ja nemám inú možnosť ako to pretrpieť .
Obliekla som sa a pomaly ale naozaj pomaly som zišla dole po schodoch .Myslím ,že tá moja ignorácia mi neprospieva .Niekedy sa pristihnem ako sa rozprávam sama so sebou .Vonku ísť nemôžem pretože novinári .Hneď by chceli vedieť prečo som bola v kóme a ostatné podrobnosti .
Dole ma čakal Erik a Mike .S Mikom som ako s prvým prehovorili .Je to predsa môj brat a on nemá s tým nič spoločné a navyše mi ako jediný netvrdil ,že on to musel urobiť .
Nasadli sme do auta a vyštartovali sme .Po niekoľkých mesiacoch som konečne opustila ten dom ktorý som poznala úplne naspamäť .
Dorazili sme pred opustený sklad .Vošli sme dovnútra ako najväčší bosovia .
Tak máte tie peniaze ?Spýtal sa Mike .Máme .Tu v tomto kufríku sú .Jeden z jeho gangu nám dal kufrík .Najprv si overíme či neklamete .Po spočítaní sme zistili ,že nám majú ešte dať päť tisíc .Takto sme sa nedohodli .Povedala som .Môj hlas znel bezcitne a desivo .Dokonca som sa ho zlakla aj ja .Oni sa z mojho hlasu striasli .Buď dôležité peniaze alebo odídeme s dierami v hlavách .Kde sa to vo mne deje ?Mi nechceme mať problémi ale šéf nám dal iba toľko .Neviem prečo im verím .Už som asi zošalela .Peniaze alebo smrť .Prosím nie mi vám im donesiem len počkajte .Zrazu do mňa vošiel strašný hnev .Zobrala som Mikovi zbraň a nabila ju .Už som len zamierila a vystrelila .Druhý nevedel čo má robiť .Dlho ale nezaostal a už padal ku zemi .Jedna rana jedna smrť .
Sam čo si to pre boha môjho urobila .Však nám ich chceli dať .Podišla som ku kufríka a zobrala ho .Oni by ich možno doniesli ale mňa nezaujímajú sľuby .Obidvom som prehladala vrecká a snažila sa nájsť kľúče od ich auta .A bingo tu sú . Keďže oni už nepotrebujú ich auto tak si ho zoberiem domov a prepíšem si ho na seba .Aspoň budem mať na nejakú dobu zábavu .
Domov som prišla omnoho skôr ako Mike a Erik .Auto som dala do garáže a keďže som už dosť dlho bola v mojej izbe uzavretá tak by som sa mohla pustiť do toho auta .Najprv ho skontrolujem .Či nemá nejakú vadu a sledovací čip a až potom môžem prepísať auto na seba .
Auto bolo nové a nemalo žiadnu vadu a ani čip .Takže ho môžem prepísať na seba .Je to nádherný Mecedes Benz A Class .Nemá najazdených veľa kilometrov .Toto bude auto v ktorom chcem umrieť .Už som sa rozhodla .Nechcem žiť .Nebaví ma to .Smrť je všade nablízku .Ale najprv splním poslanie .Aj keď netuším aké je ale ja som veľmi múdra ja to zistím .
Z garáže som višla na obed ďalšieho dňa .V kuchyni bol otec a varil .Mike sedel za stolom a búchal vydličkou do stola v rytme .Nič neobvyklé .
Myslím skontrolovať všetkých či sú v poriadku .Možno ak im pomôžem tak budem môcť odísť .
Samo bol ako vždy v svojej kancelárii .
Bol opitý .Ledva sa držal na nohách a naozaj nechápem čo robil .On chytal oheň ?No asi je čas ho ísť ho uložiť do postele .Poď Samo ideme spať .Mne sa ešte nechce .Ale ja som povedala tak pôjdeš .Zatváril sa vydesene ale poslúchol ma .Uložila som ho do postele a vtedy mi došlo čo musím urobiť .Musím nájsť Samovi opatrovateľka alebo priatelku .To je jedno hlavne ak sa o neho postará .
Takže zajtra keď Samo bude trezvy zájdeme do kaviarne a tam nalákam nejakú zodpovednú babu .Ale najprv mu schovám všetok alkohol ...
ESTÁS LEYENDO
Neobyčajný život mafiánov (DOKONČENÉ)
AcciónOna je mafiánka a má dokonalí život ale čo keď urobí jedno nesprávne rozhodnutie ?Zmení sa jej život od základov ?Stane sa z nej opäť tá najznámejšia mafiánka na svete ? Tento príbeh je Samanthe O'Donnell a jej rodine .