Otec spravil dramatickú pauzu .No tak vyklop to .No bude to tvoj budúci manžel .Čože ?Pamätáš sa na našu dohodu ?Hej ale netušila som že sa budeš tak rýchlo činiť .Dobre som rád že sa nehneváš .Pravda je že vo vnútri zúrim ale ja mu to nepoviem .Kedy budú zásnuby ?Spýtal sa Eric .O týždeň v piatok .Otec nemôžeš to presunúť na inokedy ?Prečo čo máš naplánované ??Koncert .No tak tam pôjdete po zásnubách alebo vôbec .Bohaa .Nehreš a ibaj sa zbaliť .Načo do pekla ?Budeš bývať u Erica .Poviem rovno .Išla som si teda zbaliť veci .Kufer si brať nebudem lebo žiadny nemám a navyše ani toľko vecí nemám .Zistil som že sa sťahuješ Sam .Chcem sa s tebou rozlúčiť .Však ma uvidíš o týždeň .Ale kdo mi bude robiť raňajky ?Neboj sa niekto sa nájde .
Mám ti pomôcť .Netreba .Ale tak ti dám aspoň radu .No daj .Sam ty vieš aký sú chlapi .No hej .Nenechaj sa len tak rozčúliť a buď na neho milá .A po svadbe môžeš vypustiť diabla z tela .Dobrý nápad .Aspoň nebudem trpieť aj ja ale aj on .
Tak a mám zbalené .Sama to nebavilo sa pozerať ako si balkón veci a odišiel .Porozhliadla som sa po izbe a rozmýšľala čo mi ešte chýba .Terárko budem musieť nechať tu alebo ?Išla som do kancelárie sa spýtať otca čo s ním .Otec ?No čo potrebuješ .No len že mám hada nechať Samovi alebo ho zobrať so sebou ?Ty máš hada ?Hej nevšimol si si ho ?Nie a nechaj ho doma .Načo ti tam bude .Dobre .Máš už zbalené veci ?Jasan .Tak si choď dať dole tašku a o hodinu pôjdete .Fajn .Kufor som zaniesla dole a išla zistiť kde do frasa sú všetci .V obývačke bol zapnutý televízor tak tam asi niekto bude .Nemýlila som sa .Sedeli tam všetci a kukali hokej .Nikde nebolo voľné miesto a na zemi sa mi sedieť nechce .V tom ma niečo napadlo .Samo otec ťa volá do kancelárie .Zdvihol sa a bez zbytočných otázok išiel hore .Ja som si sadla na jeho miesto a tvárila sa akoby nič .Že ho nikdo nevolal ?Nie ale nebolo voľné miesto na sedenie .Ty si zlá .Vie byť ešte horšia .Hovorím z vlastnej skúsenosti .
Otec ma nevolal Sam .Ty si potvora a vždy budeš .Nasratý si sadol na koberec a díval sa na televízor .
Posledný a zároveň prvý krát pozeráme televízor spolu ako súrodenci aj s Mikom .
Tak deti ideme .Počkaj otec kým to skončí .Povedal Eric .Poviem ti ako to skončí .Prosím nie .Prehráme a poď .Nechce sa mi .Objala som Mika a nechcela ho pustiť .Mike sa postavil a išiel so mnou ku autu .Zradca .No tak pusti sa ma .Nie .No tak to pôjde po zlom .Všetci ma začali ťahať .Aj napriek mojej sile ma odtiahli a pripútali ma pásom ku sedačke .Obidvaja nasadli a zamkli dvere .Si ako malé decko .Ja viem máš problém ?Akosi sa zaril .Nie .A kde bývate ?Na druhej strane Ottawi .V Kanade ?A to tam pôjdeme autom alebo lietadlom .Aj aj .Tak výdrž a pospíš si až v lietadle .Dobre .V New Orleansu otvorilo letisko len pred týždňom takže tam určite bude plno. Asi po pól hodine sme už nastupovali do súkromného lietadla .Cesta nám bude približne trvať dve hodiny tak si tam pospím .Sadla som si ku okienku a nezaujímal ma ich názor .Ako lietadlo vzietlo tak som zaspala .
Stávaj za chvílu pristávame .No dobre ježiši .Pristáli sme a ja som lenivým krokom vyšla von .Tam už stálo auto ktoré nás pravdepodobne dovozie do ich domu .Nemília som sa .V aute som opäť zaspala .Zobudila som sa až na to ako mnou niekto trase .Vstávaj šípková ruženka sme tu .To už .Mne sa chce ešte späť .Však si spala v lietadle aj v aute .No čo mám rada spánok .Nevymýšlal a poď .Povedal Peter a išli sme dovnútra .Najprv som si však poobzierala ich vilu .Je síce menšia ako naša ale zato útulnejšia . Budeš spať s Ericom .Povedal Peter .Prečo ?Máte malo izieb ?Nie ale musíte si na seba zvyknúť .Otec ty máš ale nápady .No tak šup vybaviť sa a spať .Otec ale my niesme deti .Tak dobre poď mi ukázať kde si mám vybaliť veci a ja sa budem tváriť že som nepočula tvojho otca .Poď za mnou .
Tak toto bude teraz naša izba .Divné slovo naša .Toto je tvoja skriňa a toto moja .Tieto dvere sú do kúpeľne a tamtie na balkón .Vybavila som si všetky veci a išla omrknúť balkón .Z domu som ukradla Mikove cigarety .Zapálila som si a dívala som sa na západ slnka .Na toto by som si asi vedela zvyknúť .A stalo sa zvykla som si .Dofajčila som išla si niečo zajesť .
Kuchyňa bola veľká a priestranná .Nemohla som nájsť chladničku tak som si zobrala ovocie zo stola a išla do izby .Aj cez to že som spala viac ako štyri hodiny tak sa mi chceli spať .Si unavená ?Spýtal sa ma Eric keď prechádzal okolo mňa .Dosť . Aj ja pôjdeme si ľahnúť .Išla som za ním do izby a kým sa on sprchoval tak ja som sa prezliekla do pyžama a ľahla si .Netuším ako dlho sa sprchoval ale muselo to byť dlho lebo som zaspala ...
ESTÁS LEYENDO
Neobyčajný život mafiánov (DOKONČENÉ)
AcciónOna je mafiánka a má dokonalí život ale čo keď urobí jedno nesprávne rozhodnutie ?Zmení sa jej život od základov ?Stane sa z nej opäť tá najznámejšia mafiánka na svete ? Tento príbeh je Samanthe O'Donnell a jej rodine .