43

143 8 0
                                    

Dnes je deň Erikových narodenín .Jeho narodeniny oslavujeme u nás .Majú prísť jeho kamaráti a aj jeho bývalí gang .Na moju smolu aj Luis .Ale na vlastné dobro sa s ním usmierim .Možno mi bude nápomocný .
Urobila som im občerstvenie .A tortu som vytiahla na stôl .Dala som na ňu dve veľké sviečky s číslami 33 .Keby ste sa na neho pozreli tak by ste nepovedali že je taký starý .Vypadá na dvadsaťpäť .Pred tortu som dala papierik s nápisom Nedotýk sa .
Išla som sa ešte prezliecť do košele a čiernych džísov .Nie neoblečiem si šaty a ani sukňu .Trochu som sa nalíčila a dala si tmavočervený rúž .Síce som to nevypadala ako úplne ja ale bola som šťastná .Erik bol dobrý ,nebil ma a ani nenadával na mňa takže splnený sen .
O chvíľu majú prísť tak idem dole .Erik sedel v obývačke a kukal football .Zápas bol vyrovnaný .Prisadla som si ku nemu a sledovala s ním .
Domom sa rozozvučal zvonček .Ideš otvoriť ty alebo ja ?Ja .Erik sa postavil a išiel otvoriť .Až tu som počula ich krik .Asi neprišiel len jeden .Do obývačky sa dovalila celá banda ľudí .Aj Luis .Boli tu všetci z party až na blondínu .Dúfam že je niekoľko metrov pod zemou .
Všetci sa usadili na gauč .Máme naozaj veľký rohový gauča a ku tomu dve kreslá .Ja som si chcela sadnúť na kreslo ale Erik ma stiahol na jeho kolená .

Oslava prebehla v poriadku .Neurobila som žiadny trapas takže bod pre mňa .
Zoznámila som sa s novými ľuďmi a rozkrájala som tortu .Erikovi sa veľmi páčila a všetkým chutila .Ďalší bod pre mňa .
Takmer všetci pili alkohol okrem mňa Luisa a ľudí ktoré mená som si nezapametala .Ja som pila Vineu a džús .
Občerstvenie sa zjedlo pomerne rýchlo a tak som ho musela doplniť .Veľa som toho zjedla aj ja .Asi mi zajtra bude zle .
Erik nechce aby som pila keby náhodou sa niečo stalo .Našťastie sa nič nestalo .Veľmi veľa ľudí sa ma pýtalo ako som sa zoznámila s Erikom a iné sračky .V podstate som hovorila stále to isté .
Erik dostal kopu darov ktoré aj hneď rozbaloval .Najviac šťastný bol zo zbrane ktorú mu daroval ...Neviem ako sa volal ale bol mu veľmi blízky .Ja som mu ešte kúpila voňavky aby nesmrdel a Summer mu samizdá kúpila hodinky .Vypadal šťastne .Usmieval sa a to robilo šťastnú aj mňa .

O týždeň idem ku doktorovi ohľadom toho či čakám dieťa alebo nie .Bola by som aj rada ale aj nie .Bojím sa toho . Teraz dosť týchto myšlienok musím dokončiť papiere .Nie moje ale pomáham Erikovi .Aspoň s niečím mi dovolí pomáhať  .
Nekonečné vybavovanie papierov trvalo tri hodiny .Chápete tri hodiny .Nidy som nerobila tak dlho s papiermi .To bolo snáď zatrest .No teraz už nič .Idem sa osprchovať a obliecť do pohodlnejšieho oblečenia .
Odvčera u nás ostali nejaký ľudia ktorých som musila odprevadiť lebo Erik má veľa práce .So Summer sme to všetko poupratovali sami zatiaľ čo sa Erik išiel opiť do baru .Akoby mu nestačilo to včera ale nič som mu na to nepovedala .Je to jeho život .Ja niesom tá žiarlivá manželka ale práve ta pohodovejšia .
Asi by som mala ísť si už ľahnúť ale láka ma počítač .Nedávno mi prišiel email od môjho dobrého kamaráta Conora .Študovala som s ním programátorstvo .On ma vždy nájde .Je ako heker ale využíva to na dobré veci .Napísal mi že máme o týždeň stretnutie v Prahe a bol by velmi rád keby som prišla .Je to dosť ďaleko ale asi pôjdem .Keby nechcel niečo dôležité tak by mi nepísal .
Oči sa mi začali zatvárať .Erika nikde a čakať ho nebudem .Idem spať .Zhasla som lampu a odišla som do ríše snov ...

Neobyčajný život mafiánov (DOKONČENÉ)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن