Dnes som bola u toho doktora .Erikovi som povedala ,že idem nakúpiť .Od tej oslavy sa chová akosi inak .V noci není takmer doma a keď príde vonia po lacnom parfúme pre ženy a cigaretovom dyme .Nieviem či ma podvádza alebo len chodí do bordelu ale je to predsa jeho život .Prečo moje srdce pri tejto myšlienke vynechá vždy pár úderov ?Žeby som ho milovala ?Nie to nemôže byť pravda .Skúsim sa to zistiť doma ale teraz mám na pláne úplne inú dôležitú vec .
Doktor mi potvrdil to čoho som sa najviac obávala .Neviem či sa mám radovať alebo báť .Miešajú sa vo mne pocity .
Doktor povedal že je to na sto percent isté ,že Som tehotná ! .Necítim sa obzvlášť inak .Len toho viacej zjem .Ale inak to na mne nevidno .
Dnes to musím povedať Erikovi ale aj keď si myslím že som urobila chybu tak to už nezmením .Aj keď ...Nie .Už som sa práve rozhodla .Nechám si ho .Práve sedím v aute .Nejakým záhadným spôsobom nemôžem vystúpiť z auta .Bojím sa až tak moc mu to povedať alebo je to tým ďalším autom pred naším domom ?Stojí tam Audi RS5 sportback .Keď sa na to tak dívam tak sa význam v autách .
Asi by som mala ísť lebo v kufri mám nákup .Vystúpila som a vybrala nákup .Bola to len jedna taška .Pred dverami ležal Damon .Nikdy ho nenechávame na prednej záhrade .Stlačila som dvere a boli zamknuté .Erik síce nedal ešte kľúče ale ja sa viem vynájsť .V mojej naozaj malej kabelke som mala sponku .Nerobím to prvý krát takže mám prax .Odomkla som na prvý krát .V kuchyni bolo rozsvietené a vychádzali z nej vzdychy .Takže moje obavy sa potvrdili .Podvádza ma .A ja hlúpa som mu verila .Neurobím žiadnu scénu .To ma naučil Luis .Normálne vojdem do kuchyne položím tam nákup a pojdem hore .Vošla som do kuchyne a okamžite sa mňa všimli .Bruneta sedela na ostrovčeku a mala stiahnutý sukňu .Nemôžem sa na to dívať inak by som ich oboch na mieste zavraždila .Položila som nákup na stôl a išla do obývačky ako vždy .Nemyslím si ,že Erikovy poviem o dieťaťu .Možno si to raz všimne a možno nie .
Sadla som si na gauč a zapla telku .Pustila som nejaký seriál ale nevnímala som ho .Počúvala som čo sa deje v kuchyni .Hovorili celkom nahlas takže by som ich počula aj hore .
Kto je to Erinko ?Nejaká baba čo tu býva so mnou .Naozaj jej klame ?Povedz jej nech odíde aby sme tu mohli byť sami .Chvíľu bolo ticho a potom vošiel Erik do obývačky spolu s brunetou .Na prste som svadobný aj zásnubný prsteň a hrala sa s nimi .Nenechám sa predsa utlačovať .Som predsa dcéra svojho otca .Dcéra jedného z najkrutejších mafiánov na svete .On musí okúsiť pekla .Samantha mohla by si láskavo odísť .Naozaj ma nazval celým menom .To akoby povedal hej ty .Otočila som sa s kamennou tvárou na neho .Nie nemôžem lebo tu bývam .Neustále som sa pohrávala s prsteňmi .Erik bol by si taký dobrý nevodil by si si štetky do nášho domu ?Dala som dôraz na slovo nášho . Bruneta sa divne tvárila a neverila mojím slovám .Sam vypadni .Povedal Erik skrze zuby .Bol rozčúlený ale ja nebudem hrať jeho hru .Postavila som sa aby som sa na nich nemusela otáčať .Pani mali by ste odísť lebo toto je môj manžel a nezaujíma ma čo vám povedal .Bruneta sa rozplakala .Erik mi chcel streliť facku ale ja som mu ruku zachytila .Bol prekvapený mojou silou .Bruneta plakala ešte viac .Erik bol taký vyočený ,že musel odísť .Bruneta ledva stála na nohách .Nemôžem ju takto pustiť dnov .Pani teraz si prosím sadnite a vysvetlite mi čo vám nahovoril .Sadla si a tým ma prekvapila .Doniesla som jej pohár vody a položila ho pred ňu .Sadla som si ku nej .Okamžite som pocítila známu vôňu .Tak za ňou chodil .Nechcem na ňu tlačiť ale cucem vedieť prečo Erik chodil za ňou .
Po nejakej dobe prehovorila .Erik mi tvrdil ,že som jediná osoba na svete ktorú miluje .Moje srdce sa rozpadlo na milión kúskov .Bruneta stále pokračovala keď sa dozvedel že som tehotná tak ma chcel požiadať o ruku .Nemôžem plakať .Musím si udržať kamennú tvár .Myslím si že bude najlepšie ak odídem .Nechcem aby trpeli ľudia a viem ,že by som nedokázala žiť s pocit ,že Erik je podrazák .Nikdy sa nedozvie ,že som čakala jeho dieťa a on bude mať spokojný život .
Brunete som povedala aby ostala na noc a nestesovala sa zbytočné a ,že zajtra sa to dorieši čož je pravda len z polovice .Zajtra tu už nebudem .O dva dni sa mám stretnúť s Conorom a čaká ma dlhá cesta .Na Erika musím zabudnúť a ísť ďalej .Jediné čo tu po mne ostane bude prstene a oblečenie .Nechám mu list kde ale nebude nič spomenuté s našim dieťaťom .Otcovi a Samovi tiež napíšem aby sa nestrachovali o mňa a nehnevali sa na Erika .Tiež im nepoviem nič o dieťaťu ale napíšem tam že sa nemajú báť lebo ja som Diablov posol .Tak ma v Dánsku nazývali lebo som bola doslova posol od diabla .
Conorovi som odpísala ,že prídem a nech mi prípravy nové doklady .On sa nikdy nepíta prečo a urobí to čo od neho chcem .Možno sa tvári ako dobrý muž ale vo vnútri je rovnako skazený ako ja ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Neobyčajný život mafiánov (DOKONČENÉ)
AksiOna je mafiánka a má dokonalí život ale čo keď urobí jedno nesprávne rozhodnutie ?Zmení sa jej život od základov ?Stane sa z nej opäť tá najznámejšia mafiánka na svete ? Tento príbeh je Samanthe O'Donnell a jej rodine .