3 lata wcześniej:- Isaac - Wzdycham
Smutno mi z tego co zaraz mu powiem bo wiem, że to zakończy nasz rozdział.
- Co tam? - Mówi nieodrywając swojego wzroku od telefonu
- Przestań patrzeć w telefon - Zwracam mu uwagę na co odłożył telefon i spojrzał wprost na mnie - Musimy porozmawiać
- No więc mów - Odpowiada
Westchnęłam cicho i odrazu poczułam ból w klatce piersiowej.
- Muszę wyjechać - Mówię cicho, ale tak żeby mógł mnie doskonale usłyszeć - Przepraszam Isaac, ale to koniec
Wzrok Isaaca odrazu stał się poważny.
- Żartujesz tak? - Spytał z nadzieją
- Nie żartuję - Powiedziałam dobitnym tonem - Jutro rano
- Rano?! - Podniósł ton - I dopiero teraz raczyłaś mi o tym do cholery powiedzieć?!
- Nie krzycz - Próbowałam go uspokoić - Isaac
Isaac wstał i szybkim krokiem opuścił mój pokój. Wybiegłam za nim i wołałam jego imię. Chciałam go zatrzymać i wytłumaczyć, że nie chciałam go martwić.
- Isaac zaczekaj proszę
Niestety moje wołanie go nie zatrzymało. Wyszedł trzaskając drzwiami i odrazu wychyliła się zza ściany moja mama.
- Przykro mi - Powiedziała
Zignorowałam ją i poszłam na górę. Zamknęłam drzwi i oparłam się o nie zapłakana. Opadałam na dół płacząc i nie mogłam tego pohamować. Chciałam się z nim pożegnać i spędzić jakoś ten dzień, a w zamian tego straciłam go w kilka minut.
Isaac:
Nie chciałem tak po prostu ją opuścić, ale nie mogłem już dłużej na nią patrzeć i wyobrażać sobie, że jutro już jej nie zobaczę. Kocham ją i jest dla mnie ważna, ale nie będę jej zatrzymywać jeżeli tego nie chcę...
Wchodzę do mojego ulubionego klubu w, którym nie byłem już dobre kilka miesięcy.
Siadam przy barze i zamawiam drinki. Jeden po drugim próbując zatrzymać mój wewnętrzny chaos.Nagle jakaś śliczna dziewczyna siada obok mnie i uśmiecha się do mnie zalotnie.
- Jestem Judy - Mówi
- Isaac - Mierzę ją wzrokiem
I w tym momencie wiem, że muszę żyć jak kiedyś. Nie będę zamartwiać się pustką, którą czuję w środku.
Żegnaj Nino!
CZYTASZ
Poznam Cię 2
RomanceMiłość, która zaczęła się od wiadomości. Wiadomość nie była miła, a zapoczątkowała miłość dwóch osób. Niestety wszystko nie przetrwało, a miało być tak pięknie... Nina jest teraz 22-letnią kobietą, trzy lata temu musiała wyjechać z rodzicami i zosta...