Not: Hikayeme verdiğiniz destek için çok teşekkür ederim. Bir aksilik olmadığı sürece, Bölümler haftada 2 kez gelecek arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz. Keyifli yorumlar
**
Kum torbasına indirdiği sert darbeler ile nefes nefese kaldı Demir. Daha çok vurmak istiyor, içinde ki öfkeyi böyle dizginliyordu..
"Demir" dedi Levent elinde havlu ve su şişesi ile bekliyordu..
Demir, sesi duyduğunda, son darbesini sert bir şekilde indirdi ve durdu.. Arkadaşına döndüğünde havlu ile terini sildi genç adam. Sonra su şişesini sonuna kadar boşalttı içine..
"Son durum ne"
"Ahmet, kabul etti teklifi. Bugün noterde işlemler için bekleyecek öğleden sonra"
"Ya o"
"O zaten işlerle çok ilgili değil ama duyduğuma göre bu ortaklığı istemiyormuş hala "
Genç adam sinirle güldü "Şımarık"
"Şımarıklık değil Demir, belli ki hala sana güvenmiyor " dedi gülerek.
"Ne yapalım, küçük hanıma"
"Bilmem, belli ki etki altına alamadın hala" güldü Levent arkadaşının sinirle haline inat "Yalnız güzel kız"
"Bana ne lan güzelliğinden"
"Sustum dostum , bu kızla işin var senin ben deyim, inatçı bir şeye benziyor"
"Ahmet'i ara, akşam yemeğe davet ettiğimi söyle"
"Planın ne"
"Eminim, kendi gelmek yerine kızını yollayacaktır"
"Nasıl bu kadar eminsin Demir"
"%51 lik ortaklıkta şirketi riske atmamak için kızını kucağıma atacak"
"Ahmet bunu yapacak bir adama benzemiyor"
Genç adam , terini sildi yine "O adam da , öyle bir kadın varken . Kendi aklı değil o kadının aklı ile hareket eder"
"Tamam diyelim ki Hazan'ı yollamak isteyecek. Yani senin dediğin gibi geceye Hazan gelecek diyelim. Kız gelmezse, senden çok hoşlanmadı belli"
"Sırf benimle iddialaşmak için bile olsa gelir o şımarık"
"Tamam abi , bir şey demiyorum. Bu arada saat 10 da toplantın var . Hazırlan da çıkalım"
Demir hemen banyoya grip , çıkar çıkmaz siyah takımlarını üstüne geçirince odasından çıktı. "Levent, dediğimi yaptın mı"
"O konuda sorun yok Demir, O haberlerin hepsi kaldırıldı Ailen ile ilgili bir geçmişte yok, yani kimse ulaşamaz"
"Çıkalım"
**
Hazan, sahil kenarın da bir cafe de otururken , çantasından çıkardığı Tabledin den Cafenin wifi şifresini alarak google dolanmaya başladı. Kahvesinden bir yudum aldı, Aklına o adam geldi yine, google "DEMİR SOYLU"diye girdiğinde.
"Başarılı İş Adamı" diye başlıklar vardı , yaptığı işler ile gündeme gelen bir adamdı Demir. Birkaç kadınla da görülmüştü. "Belli ki tek gecelik ilişkinin adamı, kadınlara saygısı olmayan bir adam işte" diye geçirdi Hazan.
"
"Hazan'ı nasıl ikna edeceğimi bilmiyorum Alev"
Alev , gülümsedi "Sen oraya Hazanı yollamak istiyorsun ama ya işi bozarsa"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI İNTİKAM
Fiction généraleYaşadığı korkunç olaydan sonra, kendini iyiliğe adayan masum bir kadındı Hazan Gökkaya.. Masum kalbine sığdırdığı büyük aşkı.. Onun eceli olacaktı.. bunu bilmeden , bağlandığı Karanlık kalp, onu büyük bir sona hazırlıyordu Kalbine işlemiş olduğu İ...