!RİCA ETSEM OKUR MUSUNUZ!

8.1K 279 59
                                    

Ayarlaya bilirsem , hikayeme 2 bölüm içinde final yazacağım! 


Şunu söylemek istiyorum, ciddi anlamda bazılarınızdan gerçekten de bıktım artık. Bir insanın hikayesine girip , BEĞENMEK ZORUNDA ELBETTE Kİ DEĞİLSİNİZ. Ama ona tutup bel altı küfür etmek nasıl bir rezilliktir bu.. maksat ne ben anlamıyorum ..


Bakın, biom da her daim Yazar, ÇAYLAK diye.. değme profesyonel yazarlar bile hata yapabilir , neden biz yapınca bel altı yorumlar bilmem ne falan yapılıyor. Biraz haddinizi bilin yeter artık ya.. Burası biz Çaylak yazarlar için umut ışığı olan bir site.., Zamanla yazarak kendimize de çeki düzenle daha iyisi olma yolundayız.. Yazarak geliştirmeyi, hikayelerimizi burada paylaşmayı bize neden çok görüyorsunuz


Kimse Yazdığı hikaye için, küfür ve  hakaret işitmeyi hak etmez. Bundan önce ki hikayem de alakasız bir şekilde tepki gördü.. Üstüne yoğun şikayetler sebebi ile bana sürekli uyarı geldi.. Bakın ciddi söylüyorum alakasız bir şekilde uyarı aldım .. üstüne o kadar emek verdiğim hikayemi sildim.. Bunun ne demek olduğunu sadece yazarlar anlar.. EMEK VERDİĞİNİZ BİR HİKAYEYİ SİLMEK.. Umarım kimse yaşamaz bu duyguyu


Hatalarımız olabilir, yazım hatalarına dikkat etmek zorundayız ama hata yapıyoruz diye de neden yazmak dan vazgeçelim arkadaşım.. Madem bu kadar önem veriyorsunuz nokta ve virgül yerlerine. en güzelini ve daha iyisini sen yaz ve sen paylaş.. AMA ÖNEMLİ OLAN PAYLAŞMAK DEĞİL.. ÖNEMLİ OLAN HİKAYEYİ DEVAM ETTİRMEK.. bu hikayemde beni yordu.. okurlarıma saygın her daim sonsuz ama yapılan o hakaretler ciddi anlamda beni canımdan bezdirdi.. Bu olay 2. ci defa başıma geldi.. İnsanın içinde oluşan umudu bile tüketiyorsunuz.. 


Bu arada, Yeni yazarlara da buradan tavsiyem .. Yazmak dan asla vazgeçmeyin.. Ve size hakaret eden olursa engelleyin.. O küstahlar okumak için değil, umut kırmak için bu siteye giriyorlar..


BUNDAN SONRA NE OLURSA OLSUN ŞAHSIMA HAKARET EDEN HERKESİ ENGELLİYORUM.. Bizler hikaye yazıyoruz diye, siz okurlar şahsımıza küfür etmeye Hakkınız yok.. BEN ÇAYLAK BİR YAZARIM.. MÜKEMMEL BİR YAZAR ARIYORSANIZ , DİĞER ÇOKLU HESAPLARA BAKINIZ.. Yazarak kendimizi geliştireceğiz, yazarak hikayelerimizi bir yere getireceğiz.. Neden elimizden bu isteği almak için uğraş veriyorsunuz.. İnsanların umudu ile oynayınca elinize sahiden ne geçiyor.. HERKESE SÖYLEMİYORUM LÜTFEN YANLIŞ ANLAMAYIN.. Bu yazdığım flodu okursa o kişiler kendilerini çok iyi bilirler.. 


Hikayelerim , kurgularım, hayal gücüm her şey kendime ait, yazdığım her hikayeye ayrı ayrı bir emek veriyorum.. VERİYORUZ.. Ama bir hikaye için asla küfür ve hakareti hak etmiyoruz.. Dünyayı saran korkunç bir sorun var, bizler de bu süreçten payımıza düşeni alıyoruz.. İlk defa hikayelerimi yazmak da zorlanıyorum. Dış dünya ile iletişimimiz kesilmiş adeta.. Dilerim bu süreçten sevdiklerimiz ile beraber çıkarız..


Şunu da belirtmek istiyorum.. Evimde internetim yoktu, hikayelerimize size söz verdiğim süreçte ekleme yapamadım..Telefonumda internetim az olduğu içinde, hikayelerimi ekleyemedim. Ama Mayıs'ın 6 da evime internet bağlatıyorum sonunda.. Elimden geldiğince hikayelerime özen göstereceğim 

Sizler den bu süreç içinde bana biraz anlayış göstermeniz.. 


ACI İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin