2

979 77 7
                                    

-Jungoo gyere már! - kiabált mérgesen Jimin
-Jó jó, itt vagyok csak elő vettem a törölközőmet és a pizsomámat. - mentem be a fürdőbe majd becsuktam az ajtót és kulcsra zártam
Le vetkőztem  majd beültem mellé a hatalmas kádba. Igen, kicsit kínos, hogy egy 7 éves fiúval fürdők de 3 éves kora óta így van. Bár tavaly megbeszéltük, hogy a nyolcadik születésnapja után nem fogunk együtt fürdeni. Azaz még egy év.
-Na mit szeretnél csinálni? - locsoltam le vízzel.
-Játszunk a habbal! - mondta vigyorogva
-Ahhoz hab is kéne - vettem el eper illatú tusfürdőjét és nyomtam egy keveset a vízbe majd össze kevertem.
Egy adag habot a kezembe vettem és arcára tettem. Nevetve néztem mérges arcát. Ő is megcsinálta ugyanazt velem, így már ketten nevettünk.

Egy darabig még játszottunk, majd miután lemosakodtunk, mindketten kiszálltunk. Megtöröltük magunkat aztán felvettük pizsománkat. Jiminnek egy Kiscsibés van, nekem meg egy nyuszis

Kimentünk majd Jimin, Minah-hoz szaladt.
-Anya! Ha Jungkookie is szeretné, kimehetünk a hátsó kertbe? - nézett rá édesen.
-Most? - kérdezett vissza
-Kérleeek!
-Jól van.. De óvatosan..! - adta meg magát

Hátsó kert annyit jelent, hogy játszani a farkassal. Minden játéka elől van, a hátsó kertben semmi nincs. Olyan mint egy sima mező. Ott a kerítések 30méter magasak, hogy senki ne lásson be, még véletlenül se.

-Én benne vagyok. - néztem rájuk majd ki is mentem hátra. Mindenbe benne vagyok amivel boldoggá tudom tenni Park Jimint..

-Már át is változtál? - jött ki az én manóm majd hozzám szaladt és megölelt. - Nagyon szép vagy...

Válaszul csak megnyaltam arcát. Farkasként nem tudok beszélni.

Lefeküdtem a Földre, így Jimin a hátamra tudott mászni. Mikor felült rám és rendesen megkapaszkodott, lassan sétálni kezdtem vele majd egyre gyorsabban és gyorsabban haladtam, végül már futkostam a kertbe. Hallva Jimin kacaját a szívem hevesebben vert a kelleténél.

Pár perc után megálltam és lefeküdtem, Jimin pedig le mászott rólam.

2-3 órán keresztül játszottunk még hátul aztán vissza változtam és bementünk. Mindketten nagyon elfáradtunk ezért kéz mosás és vacsi után, egyből kidőltünk.

Másnap az ébresztő előtt fél órával keltem fel. Oldalra fordultam és el mosolyodtam az elém táruló gyönyörűség miatt. Jimin mint egy angyal, úgy szundizott. Imádom nézni őt alvás közben.

-Time Skip-

-Én ebbe az osztályba leszek.. Elkísérlek a te osztályodhoz, jó? Minden szünetben veled leszek, suli után pedig én viszlek haza. - mosolyogva, kézen fogva sétáltunk.
-Én félek Jungkookie - motyogta.
-Jiminie... Nem lesz baj.. - öleltem meg a terme előtt - Most nyomás be... - szomorúan nézett rám majd bement... Ahh már most hiányzik...

Vérfarkas ~JiKook~ SZÜNETELWhere stories live. Discover now