5

1K 79 11
                                    

Megcsókoltam. Tényleg megcsókoltam Park Jimint. Életem szerelmét. De ő csak lefagyott. Nem csinált semmit. Szomorúan húztam el tőle a fejemet. Biztos nem számított arra, hogy 14 évesen lesz az első csókja, velem, egy felnőtt férfival aki ráadásul Farkas.. Ezt jól elcsesztem.
Lassan Jiminre néztem. Ő is engem nézett.
-Angyalom, ne haragudj rám, ha szeretnéd elmegyek és nem kell többé látnod az undorító po... - azonban nem bírtam végig mondani, Jimin úgy mart ajkaim után mint egy éhes vadmacska. Ez a mennyei érzés... Ahogy életem szerelme, azokkal a dús ajkakkal engem csókol..
Ugyan nem tartott sokáig, Jimin zavarba jött és mellkasomba keresett búvóhelyet. Mosolyogva simogattam haját. Életemben nem voltam még olyan boldog mint most.
-Angyalom, minden rendben? - suttogtam. Szavakkal nem válaszolt csak egy aprót bólintott. - Nézz rám kérlek, látni akarom a gyönyörű szemeidet.
Lassan felemelte fejét rejtekhelyéről és szemembe nézett.
-Gyönyörű vagy - fogtam meg arcát és hüvelykujjammal meg simogattam bőrét. Olyan puha.. Hófehér arcát halvány piros pír lepte el.
Jimin nem mondott semmit, csak nézett engem. Láttam rajta, hogy alig bír már ébren lenni, szemeit folyamatosan lecsukta és hirtelen kinyitotta.
-Aludjunk Angyalom, holnap beszélünk rendben? - pusziltam hajába. Aprót bólintott és hozzám bújt. Szinte egyből elaludt. Én pedig nem bírtam betelni látványával. Gyönyörű..

Másnap reggel arra ébredtem, hogy valaki puszilgatja arcomat. Halványan el mosolyodtam majd hirtelen magam alá rántottam Jimint amit egy sikítással díjazott.
-Nem szép dolog felébreszteni a másikat Angyalom. - hajoltam közelebb arcához.
-B-bocsánat Hyung - pirult el.
-Most ki kell engesztelned Picim!
-M-Mi? H-hogyan? - kérdezte ijedten. Kuncogva még közelebb hajoltam hozzá. - H-Hyung?
-Igen? Mi az Picikém? - suttogtam ajkaira.
-M-mit csi...
-Shhh! Sokat beszélsz! - lassan megcsókoltam.
Át karolta nyakamat és viszonozta. Ugyan ez se tartott sokáig, lassan el hajoltam tőle. Nem tetszését egy halk nyüszítéssel mutatta ki.
-Ne aggódj Életem, sokat fogsz még kapni - mosolyodtam el nyuszisan - Mindig jó lenne erre kelni - néztem szemébe
-A-Akkor nem haragszol, hogy felkeltettelek? - kérdezte halkan
-Rád soha nem tudnék haragudni. És kaptam cserébe csókot - mondtam vigyorogva mire ő csak elpirult. - Gyönyörű vagy Kincsem.. - simogattam oldalát
-T-t-te pedig n-nagyon h-helyes - dadogta. Egyem meg de édeeees.
-Ohh úgy gondolod? - mondtam mély hangon amitől ki rázta a hideg.
-Ú-úgy - bólintott - H-hozzányúlhatok a... A mellkasodhoz? - kérdezte félve. El nevettem magam majd bólintottam.
Pici mancsait megemelte majd nagyon óvatosan hozzá ért. Szinte nem is éreztem.
-Bátrabban picim - fogtam meg kezét és rendesen mellkasomra tettem. Ő pedig nem tudom hányadjára elpirult.
-O-olyan izmos vagy... - nézett fel rám, a legédesebb nézésével.
-Sok munkámba telt - vigyorogtam rá. Csillogó szemekkel nézett rám, majd keze automatikusan simogatni kezdte mellkasom. Ajkai az előbbi kisebb csók miatt még fel voltak duzzadva. Amikor észre vette, hogy mit is nézek, huncut mosolyra húzta száját és végig nyalt párnácskáin.
-Nagyon huncut vagy Jiminie - simítottam oldalára és lassan pólója alá nyúltam. Ujjaimat óvatosan húztam végig puha bőrén, ami miatt megborzongott. Abbahagyta mellkasom simogatását és ő is benyúlt pólóm alá, csak ő a hasamat kezdte fogdosni. Oké ez így nagyon úgy néz ki mintha pedofil lennék. Jimin mégis csak egy gyerek, én meg felnőtt vagyok.
-Picim, hagyjuk abba - húztam el tőle kezemet majd felálltam az ágyról.
-M-mi a baj Hyung? - nézett rám ijedten. - Rosszat tettem?
-Nem, dehogyis picúr! Jézusom, ilyenre ne is gondolj! Te nem tehetsz semmiről, oké? Én vagyok a hibás!
-De.. De te nem is tettél rosszat! - közbe akartam szólni de megelőzött - Nehogy azzal gyere, hogy én gyerek vagyok te meg felnőtt mert fejbe váglak! Jungkookie én is akartam mindezt szóval ez nem erőszak! Már nagy vagyok, tudom mit akarok és mit nem! És én veled akarok lenni Jungkookie...
A szívem olyan hevesen vert mint még soha... Velem akar lenni...
-Bazdmeg Jimin én úgy szeretlek - tapadtam újra azokra a kívánatos ajkaira. Jimin át karolta nyakamat majd egyik kezével hajamba túrt. Meghúzta tincseimet ami miatt egy halk morgás hagyta el ajkaimat. Percekig faltuk egymást majd lassan elváltam tőle a levegő hiánya miatt.
-Éhes vagy Angyalom? - néztem szemébe. Bólintott egy aprót - Mindjárt hozok neked reggelit Manó, addig öltözz fel - álltam fel majd kimentem Jimin szobájából.

Vérfarkas ~JiKook~ SZÜNETELWhere stories live. Discover now