-3 év múlva- (Jimin 10, Jungkook 16 éves. Jungkook most 9.-es)
Ma is, mint mindig, eljöttem Jiminért az iskolába.
De egy a gond. Az én harmadikos nagyfiúm ilyenkor már kint szokott lenni de most nincs. Pár perc múlva csörögni kezdett telefonom.
-Jó napot Igazgató úr. - köszöntem bele furán a telefonba
-Szia Jungkook. Ma te jönnél Jiminért ugye?
-Igen.. Mi történt? - ijedtem meg.
-Amint ide érsz be tudnál jönni az igazgatói irodába?
-Persze - tettem le és be rohantam. Kopogás nélkül benyitottam. Az első amit megláttam, egy síró Jiminie volt.
-Mi a baj Tökmag?? - szaladtam oda hozzá és legugoltam elé. Válasz nélkül megölelt és sírt tovább.
-Bántották őt az ötödikesek. - mondta az igazgató - Azt mondta nagyon fáj az oldala. Van ott egy nagy folt is. Hívtam mentőt, hogy nézzék meg őt. Nemsokára itt lesznek. - mondta az igazgató.
-Semmi baj itt vagyok.. - suttogtam és lassan elengedtem. Nem akarom, hogy véletlenül rossz helyen fogjam meg és az fájjon neki... - Mi történt kicsim?
-Baekhyunnal és Chanyeollal játszottam amikor egy ötödikes elkezdett ütni és rúgni és azt mondta Buzi vagyok.... - bújt hozzám - Ez mit jelent Jungkookie...? Ez ilyen rossz...? - szipogott ártatlanul
-Ha nagyobb leszel majd megérted - simogattam arcátEgészen addig hozzám bújt míg nem jöttek a mentők. Utána el kellett engednie, hogy megtudják vizsgálni. Szerencsére komolyabb baja nem lett... Baj, hogy ennyire szeretem...?
Jimin ma nálunk alszik, ugyanis jön a hétvége. Elment mosdóba én pedig telefonozni kezdtem. Amíg vártam Jiminiere elgondolkoztam egy kicsit... 10 éves én pedig 16 vagyok... Bele vagyok zúgva egy 10 éves gyerekbe... Ez tök.. Normális, nem?
-Olyan hülye vagyok.. - túrtam hajamba idegesen.Mikor az egyetlen manóm vissza jött mosolyogva néztem rá. Be feküdt mellém majd felnézett rám.
-Mi az picúr? - tűrtem el haját szeme elől
-Te szeretsz engem? - kérdezte komolyan és nagyokat pislogott
-Persze, hogy szeretlek Jimin... - néztem mélyen szemébe. "Azt nem kell tudnod, hogyan szeretlek... " - Miért kérdezed? - simogattam arcát
-Csak úgy... Én is szeretlek Hyung - ettől az egy mondattól nem tudod mekkorát dobbant a szívem... - Kapok puszit?
-Persze - kuncogva megpusziltam arcát
-Nem oda... Ide - mutatott szájára - Mint a szerelmesek... - teljesen lefagytam.... Park JiMin mit teszel velem..?
YOU ARE READING
Vérfarkas ~JiKook~ SZÜNETEL
FantasyMi történik ha egy vérfarkasnak, egy ember vésődik be? Mit is jelent a bevésődés? Vérfarkasoknál ez annyit tesz, hogy lehet a bevésődött személy Védelmezője, Legjobb barátja... Szerelme.. És mindez csak egyetlen személynél fordulhat elő