6

741 64 5
                                    

Sziasztoook! Elnézést, hogy ennyire eltűntem! Nagyon nem volt ihletem, meg életkedven se.. Deee most itt vagyok, és ezen kívül más elkezdett (de még nem publikált) könyvet folytatok.. Jó olvasást!💖

-Éhes vagy Angyalom? - néztem szemébe. Bólintott egy aprót - Mindjárt hozok neked reggelit Manó, addig öltözz fel - álltam fel majd kimentem Jimin szobájából.

Jimin szemszöge

Úristen én ezt nem hiszem el.. Ez tényleg velem történik meg? Mikor Jungkook hozott nekem és magának reggelit, csöndben megettük. Mivel szombat van, nekem nem kell suliba mennem viszont neki dolgoznia kell.. Könnyes búcsút vettünk, majd ő elhagyta a házat.

Muszáj volt felhívnom Taehyungot, hogy át jöjjön és megbeszéljük mi is van velem... Azt mondta most kelt fel csak, szóval eszik elkészül és jön.

Másfél óra múlva már a szobámba az ágyamon ültünk. Taehyung folyamatosan engem bámult én meg lehajtott fejjel ültem.

-Most... Meg fogsz szólalni, vagy azért jöttem, hogy azt nézzem ahogy a takarót basztatod? - nézett rám de én nem szólaltam meg. Muszáj... Tisztáznom ezt magamban.. Mármint persze én már tudom, hogy tényleg tetszik nekem Jungkook de.. Aish.. Nehéz elmondani Taenek. Lassan fel néztem rá. Csak mondd ki Jimin.
-Tetszik Jungkook - hadartam el. Egy darabig nem szólalt meg majd hirtelen nevetni kezdett. Ennyire ciki lenne..? - M-most mi az? - néztem rá zavartan.
-Komolyan?! Azt hittem valami olyat mondasz amit még nem tudok! - nevetett tovább mire arcom vörös lett. Honnan tudja? - Ahh Jimin, annyira látszik de komolyan... Mesélj, van köztetek valami?
-Hát.. Ami azt illeti.. Már csókolóztunk...
-ÚRISTEEEEEN! - kiabált vigyorogva és az arcomba mászott.
-Shhhh! Az kell már csak, hogy a szüleim meg tudják.. Fel is akasztanak utána... - sohajtottam szomorúan. Pedig milyen jó lenne, ha együtt lehetnék Jungkookkal úgy, hogy a szüleim se tiltják.. Kézenfogva sétálnánk, együtt vacsorázna a családunk.. Aztán később megkérné a kezem és...
-Jimin! - lökött le Tae az ágyról. Biztos el bambultam...
-Aucs.. - néztem csúnyán barátomra majd vissza másztam az ÉN ágyamra.
Beszéltünk még pár szót majd az anyja hívta, hogy mennie kell haza..

(Na most nem tudom, hogy 16+ vagy 18+ jön xDD szóval... Készüljetek fel mindenre)

Épp valami romantikus szart néztem a tv-ben (amit amúgy szeretek) mikor rezgett a telefonom, hogy üzenetem jött. Viszont a látvány miatt majdnem félrenyeltem az éppen ivott kólát.

 Viszont a látvány miatt majdnem félrenyeltem az éppen ivott kólát

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Mi a fasz történik most? És miért.. Miért izgultam én ennyitől fel??
Sóhajtva néztem le ágyékomra. Bezártam az ajtómat majd levettem a nadrágomat és az alsómat aztán.. Rá fogtam éledező tagomra. Fel sóhajtottam majd lassan mozgatni kezdtem kezem. Elképzeltem, hogy Jungoo keze mozog rajtam, hogy ő kényeztet.
Közben vagy a képet néztem vagy csukott szemmel, hátra döntött fejjel nyögdécseltem.
Meg is lett a hatása ugyanis megremegve, hangosan nyögve markomba élveztem... Úristen kivertem Jungkookra..

Oké, nem tudom mennyire lett jó, én nem vagyok vele megelégedve😅 ha tetszett vote-oljátok(vagy hogy kell írni😂) és kommenteljetek🥺❤

Vérfarkas ~JiKook~ SZÜNETELTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon