_ SEN BİR ÖĞRETMENİNİ SEVECEK KADAR KÜÇÜLDÜN MÜ CİDDEN O BİR ÖĞRETMEN VE SEN ONUN ÖĞRENCİSİNİN YA SEN ? (dedi jimine dönerek) SEN ONA NASIL O GÖZLE BAKARSIN SEN ONDAN BÜYÜKSÜN HİÇ Mİ UTANMADIN?
O sözlerin ardından gereksiz üvey annem konuştu
_ Ben sana demiştim dimi bu kızı atalım diye dinlemedin ki şimdi de sonuçlarına katlanıyorsun.Babam anneme dönerek
_ SEN KES SESİNİ dedikten sonra üvey annem salonu terk ettim.Babam hala küçük bir çocuk gibi
bizi azralıyordu en sonunda dayanamayıp bende ona bağırarak konuştum
_ YETER BABA! BİZ SADECE BİRBİRİMİZİ SEVDİK BUNDA NE VAR? BENDEN BİRKAÇ YAŞ BÜYÜKSE NE OLMUŞ YANİ BABA !SANA YILLARCA SESİM ÇIKARMADIM KIZIP BAĞIRIP ÇAĞIRDIĞINDA HEP ALTTAN ALDIM SENİ SEN ANNEM ÖLDÜĞÜNDE YERİNE BU SÜRTÜK KADINI EVE GETİRDİĞİNDE SESİMİ ÇIKARMADIM AMA ARTIK GERÇEKTEN YETER!
Babamı çok sinirlendirdi şimdi olmalıyım ki burnundan soluyordu bir tokat daha geçirip
_ O SENİN ANNEN ONUN HAKKINDA DÜZGÜN KONUŞ ANLADIN MI BENİ!
_ BENİM BİR TEK ANNEM VAR O DA ÖLDÜ !
Jimin sadece bizi izliyordu. Gerçekten çok bağırmıştım boğazlarım ağrımaya başladı.En sonunda jiminin elinden tutup sakin bir ses tonuyla tekrar konuştum.
_ Ne yaparsan yap onu hep sevicem sende buna engel olamıcaksın diyip evden çıktık . Babamın arkadan bağırışlarını duyabiliyordum. Ama pek takmamaya çalıştım.
Kapıdan çıktığımızda jimine ağlayarak sımsıkı sarıldım ona sarılmak .... Kendimi iyi hissediyordum. Jimin
_ Şşşşş hepsi geçicek üzülme dedi sırtımı sıvazlayarak
_ Geçer dimi dedim gözlerimden akan sıvıyı silip gözlerinin içine bakarak.
_ Geçer tabi ama senin güçlü olmalısın .
_ Peki şimdi ne yapcaz?
_ Hmmm güzel soru... Bana gidelim ha ne dersin?
_ Başka seçeneğim olmadığı için kabul etmek zorundayım .Beraber arabaya binip jimin' in evine doğru yol aldık.
*******
Eve gelmiştik. Rahatlamam için duş aldım. Islak saçlarımı havluya sarıp mutfağa doğru gittim. Jimin masayı hazırlamış beni bekliyordu .
_ sonunda geldin bende birazdan yanına gelmeyi düşünüyordum.
_ o kadar diyorsun yani
Başını sallayarak onayladı .
Masaya oturup beraber yemeye başladık.
_ jimin
_ hm?
_ birkaç gün sonra babamdan..... Özür dilemeye gidelim olur mu sonuçta o benim babam .
_ Tabi olur . Ne zaman istersen gideriz dedikten sonra yanağıma minik bir buse kondurdu.Yemeğimizi bitirdikten sonra yattık. Kısa bir süre sonra uykuya daldım. Bugün yorucu bir gündü .
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER JİMİN
Teen Fiction_ Sever misin beni? Ömrün boyunca? _ Severim seni... ömrüm boyunca. _ Bırakmazsın değil mi beni? _ Bırakmam seni. _ Seversem üzmezsin değil mi? _ Üzmem. ............