Hatırlatma*
_ kıkırdayıp yemeğe devam ettim.Mutlu olmuştu... Gözlerinden çok belli oluyordu.
Herşeyden çok seviyordum onu.
Gözlerinin içine bakarak
_ Hep böyle gül olur mu?
_ Sende yanımda olacaksan neden olmasın.
Dedi.Kahvaltımızı bitirdikten sonra
Masayı toplayıp şirkete gidip görmek için hazırlandık.( Çanta yok )
Jimin bunları gitmişti. Doğrusu çok yakışıklı olmuştu.Ben ise bunları giymiştim. İkimizde resmi giyinmeyi tercih etmemiştik. Bu da bizim ortak noktalarımızdan bir tanesiydi.
Arabaya binip yola koyulduk.
_ Bong Soo?
_ Efendim.
_ Diyorum ki hani biz evlenecegiz ya şirketi gidip gördükten abime de bu güzel haberi verelim mi?Abi diyince duraksadım. Yoongi'yi görmek istemiyordum.
Ama sırf jimin ile benim mutlu olduğumu ve onu sevmediğimi gördün diye kabul edecektim._ Olur . Tamam gidelim.
_ Peki.
_ Bu arada sen şirketin yolunu nereden biliyorsun?
_ Benim için çok zor olmadı.
Dedikten sonra bana bakıp göz Kırptı.Yarım saati aşkın bir sürede tahmin ettiğim şirketin önüne geldik.
Şöyle bir baktım da Yoongi hangi pis işleriyle burayı büyük bir hâle getirdi.
Çok büyük bir yapıydı.
Arabayı valeye verdikten sonra içeri girdik.
Güvenliği geçtikten sonra danışmanın yanına geldik.
Bizi güler yüz ile karşıladı.
_ Buyurun Efendim size nasıl yardımcı olabilirim?
Jimin söze karışıp
_ Başkanın odası ne tarafta?
_ Ah üzgünüm efendim. Başkanımız Yoongi Bey bu aralar şirkete uğramıyor.
_ Biliyorum kendisi benim abim oluyor da o uzun bir süreliğine yurtdışına çıktı. Şirketi de benim yönetmemi istedi.
Dedikten sonra bana kısa bir bakış atıp gülümsedi._ Ah anlıyorum Jimin Bey o zaman...yeni başkanımız sizsiniz.
Sizin için en kısa zamanda bir parti düzenleyeceğiz.Gözlerini kısarak bana bakıp
_ Peki... Yanınızdaki hanımefendi kim bir mahsuru yoksa öğrenebilir miyim?
_ Ah şey o benim yakında karım olacak kişi Bong Soo.
_ Merhaba
_ Merhaba
Dedikten hemen sonra jimin yine konuştu.
_ Aynı zamanda benim sekreterim olacak
_ Ama... zaten Yoongi Bey'in bir sekreteri var.
_ Sorun yok ona başka bir görevi veririz.
_ Anlıyorum jimin bey Başkan odası en üst katta asansör ile çıkıp oradaki görevlilere söyleyin onlar size söylerler.
_ Teşekkürler.
_ Rica ederim.Asansöre bindikten . Biz hariç iki kız vardı. Asansörde. Kızlar çok açık giyinmişler ve bu sinirimi bozmaya başlamıştı. Kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.
Arada jimine bakmayı ihmal etmiyorlardı tabi. Benim bu işe bir el atmam gerek.
Jimin bakmıyordu onlara tabi ama yinede sevmedim.Sonunda Asansörden indik.
Odadaki görevlilere durumu anlatıp. Odaya varmıştık.
Odanın içi çok güzel döşenmişti.
Jimin masadaki koltuğa oturdu. Ben ise onun yakınındaki koltuğa oturdum.
_ şimdi ne yapacağız?
_ Önce bir toplantı düzenlememiz gerek. Bu şirketteki herkes bizi tanıyacak.
Sonra ise şirketin gelirleri, eski yaptıkları ticaretler, borçları gibi yani geçmişte yaptıkları çoğu şeyleri öğrenmem gerekiyor. Şimdilik bu kadar.
_ Epey zorlayacak sanki seni.
_ İl başlarda...evet zorlanacağım. Ama sen yanımda olduğun için çok fazla zorlanmam.
Ayrıca birkaç yıl önce babamın şirketinde ona yardım etmiştim . Yani tecrübelerim var .
_ Sevindim.Kapıyı biri çaldığında jimin" gir"komutunu verince içeriye gözlüklü bir çocuk girdi.
_ Efendim ben Yoongi Bey'in asistanı Jung Woo. Bir isteğiniz var mı diye soracaktım.
_Bir toplantı hazırlamanı istiyorum herkese haber ver . tüm şirket üyeleri toplansın. Seninde katılmanı istiyorum.
_ Peki efendim diyip odadan çıktı.Toplantı salonunda*
Toplantı salonunda sadece jimin ve ben vardık. Jimin başkan koltuğuna en baş yere oturdu. Hemen yanına ise ben oturdum. Yaklaşık 5 dk sonra herkes birer ikişer gelmeye başladı. Herkes yerlerine geçtiğinde jimin
_ Hazırsanız toplantıyı başlatıyorum ... Öncelikle adım Jimin . Park Jimin abim yani Min Yoongi uzun bir süreliğine burada olmayacak.Onun yerinde ben ve Bong Soo hanım olacak.Bir kadın konuşmaya başladı
_ Bong Soo ... Hanım kim?
Bu kadını hiç gözüm tutmadı. Hanım kelimesini bastırarak söylemişti.Bu soruya ben cevap verdim
_ şimdilik sevgilisi yakında karısı diyelim.
_ Anlıyorum . Dedikten sonra daha konuşmadı.Jimin
_ Bana bu şirketin geçmiş hakkında bilgi yazan bir evraklar var mı?
Takım elbisesiyle çok resmi ve çok ciddi bir şekilde cevap verdi
_ Tabi efendim geçmişteki 11yıl ile ilgili herşey burada.
Dedikten sonra kalın bir dosyayı jimine uzattı .
Jimin birkaç dakika evrakları incelerken çoğu kişi jimin ve bana bakıyordu. Bu rahatsız ediciydi.
Jimin incelemeyi bıraktıktan sonra
_ Tamam. Bu şirketin geçmişte de şimdi de hiç para sıkıntısı yaşamamış... bu iyi birşey.
Şuan yüklü miktarda borcumuz falan da yok. Herşey yolunda yani. Peki bu şirketin hiç mi ortakları yok.
_ Hayır efendim Yoongi Bey şu ana kadar hiç kimseyle ortaklık yapmadı.
_Şaşırmadım. Ha bu arada Bong Soo hanım da benim sekreterim. Yoongi Bey'in sekreterini de başka bir bölüme koymak istiyorum. Senin için sorun yoksa tabi
_ Sorun yok Efendim.
Dedikten sonra
_ Tamam o zaman kimse birşey demiyorsa toplantıyı bitiriyorum
Dedim ses gelmeyince ayağa kalktım benim kalkmam ile diğerleri de kalmıştı.
Herkes salonu terk edince Bong Soo'ya direkt sarıldım.
Onun sesi beni rahatlatıyordu
_ Harikaydın konuşman çok güzeldi.Hiç bir sorun yok
_ sen yanımda olduğun için oldu.
Ayrıldıktan sonra elini tutup beraber şirketten çıktık.
Otoparktan arabayı alınca
Cezaevine doğru sürdüm.BONG SOO'NUN AĞZINDAN
Cezaevine geldiğimizde bir görevli şuan ziyaret saati olmadığını söylemişti. Ama yaklaşık 10 dakika sonra ziyaret saati başlayacaktı.
Beraber bekledik.
YOONGİ'NİN AĞZINDAN
Bu lanet yerden en kısa zamanda çıkacağım kendime en iyi avukatlardan tuttum. Çıktığımda Bong Soo tekrar benim olacaktı. Hemde sonsuza kadar.
Burada herkezin kötü bir geçmişi vardı.Benim gibi...
Bazen birbirmize saldırıyorduk.
Daha dün bir kavgaya karışım. Gözüme ve dudağıma darbe almıştım.
Çok kötü göründüğüme emidim.
Gardiyanlardan biri gelip
_ MİN YOONGİ ZİYARETÇİN VAR!
Kim gelmişti ki şimdi .
Hangi salak beni görmeye gelir ki?
Ayağa kalkıp yürümeye başladım. Sanırım ziyaretçilerin olduğu salona gidiyorduk.BONG SOO'NUN AĞZINDAN
Küçük bir masaya oturdum jimin ise hemen yanıma oturdu.
Bir kaç dakika sonra kapı açıldı.
İçeri giren kişiye bakınca kanım donmuştu.Oylamayı unutmayın.
Birde yanlış anlamayın ben bu hikayede suga yı kötülemek için yapmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER JİMİN
Novela Juvenil_ Sever misin beni? Ömrün boyunca? _ Severim seni... ömrüm boyunca. _ Bırakmazsın değil mi beni? _ Bırakmam seni. _ Seversem üzmezsin değil mi? _ Üzmem. ............