19. BÖLÜM

1.6K 107 13
                                    

   medya* Guan lin*

BONG SOO'NUN AĞZINDAN

Son derslere doğru giriş yapıyorduk. Dersimiz matematikti. Guan lin eskisi gibi hemen arkamızda jaksonun yanına oturmuştu. Ona bir şans vermeli miyim ? Bu sorunun cevabını bugün düşünüp vermek istiyorum. Peki ama jimin? Onu hâlâ seviyor muyum? En son şeyden sonra kafam iyice karıştı. Bugün Guan lin arkamıza oturunca biraz ters tepki vermişti. Ben olanları teker teker anlatınca Guan lin'e karşı biraz mahçup olmuşa benziyordu.
Bunları düşünürken sınıfa jimin girdi.
Jimin yoklamayı alıp derse başlayacaktı. Sınıfa şöyle bir baktı. Guan lin'in arkamda görünce biraz sinirlenmiş gibiydi. Derin nefes alıp verdikten sonra :
_ Derse hazırsanız başlayalım.

                 ********
Dersin ortasında Guan lin saçlarımla hem oynuyordu hem de okşuyordu. Hoşuma gitmeye başlamıştı bir süre sonra .

Jimin bozulmuş olacak ki sert bir ses tonuyla:
_ Guan lin dikkatimi dağıtıyorsun yapma.
_ Peki hocam.
diyip saçlarımı bıraktı.
       
          JİMİN'İN AĞZINDAN
İyice sinirim bozulmaya başladı. Sevdiğim kızın sacina dokundukça onu boğasım geliyordu. Uyarı yaptığımda ise bırakmıştı.

                   ******
Ders bitmişti. Şimdi ise eve gidiyorduk. Guan lin' in sözleri hâlâ aklımdaydı. Taki yanıma Guan lin gelene kadar.
_ Bugün seni eve bırakabilir miyim? Dedi gülümseyerek.
Onun bu hâlini kırmak istemiyordum.
_ Olur.dedikten sonra yürümeye başladık ikimizde.

jakson ve Eun Sun önden gittiler. Bir yere uğrayıp öyle eve geçeceklerini söylediler.

Biraz daha yürüdükten sonra Guan lin
_ Hatırladığım kadarıyla evinin yolu burası değildi sanki.
_ Ah şey evde kalmıyorum. Bir süre Eun Sun ile kalıyorum.
_ Neden?
_ Babam biraz sinirli de bana.
_ Hmm anladım. İstersen bende kalabilirsin
_ Çok teşekkür ederim ama hiç gerek yok gerçekten . Düşünmen yeterli.
Bir süre sessizlik oldu.
Guan lin
_ Bong soo?
_ Efendim?
_ Sana bir şey sorabilir miyim ? Eğer yanlış anlamazsan.
_ Sor tabi. Seni dinliyorum.
_ Şeyy ....  Jimin hoca seni hiç öptü mü?  Cidden kızmayacağım.
_ Neden sordun?
_ H- hiç merak ettim sadece.
_( önüme bakarak) Özür dilerim.
_ ahhh anladım. Dedi. Yüzüne baktığımda gözleri dolmuştu. Anlıyordum sanırım. Sonuçta kim ister ki sevdiğini bir başkası öpsün bu ona ağır geldi sanırım.

                   *******
Bir süre yürüyüp eve gelmiştik.
_ Guan lin sana birşey söylemem gerek.
_ Seni dinliyorum dedi tebessüm ederek.
_ Ben düşündüm de eğer bir daha kötü bir şey yapmazsan seni affederim.
Dedikten sonra bana sıkı sıkı sarıldı. Bende ona sarıldım.
_ Çok teşekkür ederim Bong Soo. Hiç üzmeyeceğim  seni. Seni seviyorum.
Dedikten sonra yüzüme baktı.
Gözlerinin içindeki sevinci çok rahat görebiliyordum. Belliki yaptıklarından çok pişman.
Yanağımı öpüp
_ Hadi ben kaçtım.
_ Peki yarın görüşürüz.
_ görüşürüz

                     *********

MY TEACHER JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin