22.BÖLÜM

1.5K 96 7
                                    

Adam beni gördüğünde yüzünde gülümseme oluştu
_ Ahh uyandın demek
_ ......
_ konuşmak istemiyoruz galiba ... anladım hadi o zmn aşağıya kahvaltı yapmaya inelim dedi ve elini uzattı.
_ Neredeyim ben (sert bir şekilde)
_ Bunları sonra konuşalım .
_ SANA NEREDEYİ DEDİM! NEDEN GETİRDİN BENİ BURAYA!
KİMSİ-
daha lafımı bitiremeden susmamı sağlayan şey yanağımda hissettiğim acıydı.
_ SANA İY DAVRANMAYA ÇALIŞIYORUM AMA İZİN VERMİYORSUN BENİ ZORLUYORSUN BONG SOO!
Şuan çok korkunç görünüyordu
O kadar çok bağırıyordu ki hizmetçiler buraya döküldü.
Saçımdan tutup beni sürükledi.Bir yandan da söyleniyordu. Ama saçımdaki acıdan dolayı umursamıyordu.
Benden yaşça büyük gözüktüğü için abi demeyi seçtim.

_ Abi nolur bırak canım çok acıyor !
_ BANA SAKIN Bİ DAHA ABİ DEME!
Beni tekrar sürükleyip siyah kapının önünde durdu cebinden çıkardığı anahtar ile kapıyı açıp beni içeri fırlattı.
Eline aldığı demir çubuk ile beni dövmeye başladı. En sonunda kendimi karanlığa bıraktım.

SUGA'DAN
Bu şey elimde değildi . Sinir hastasıyım. Bana bağırdığı için çok sinirlendim. Birde abi dediğinde vücudum beynimden bağımsız hareket ediyordu.
Onu dövmek en son isteyeceğim şey bile değil.

YAZAR ' DAN
Yoongi Bong Soo'yu bir süre dövdükten sonra Bong Soo dayanamayıp bayılmıştı. Yoongi endişelenip onu kucağına aldı. Apar topar hastaneye götürdü onu. Çok pişmandı.

Doktorun geldiğini gören Yoongi bir hışımla doktorun yanına gidip onu soru yağmuruna tuttu.

_ Doktor Bong Soo nasıl? Uyandı mı? Çok fazla bir şey olmuş mu? Peki ne zaman gidebiliriz.
_ Sakin olun beyefendi. Hastamızın durumu iyi. Ama biri tarafından dövülmüşe benziyor. Kim dövdü ya da dövüldü mü bir bilginiz var mı?
Bu soruyu Yoongi nasıl cevap vereceğini bilmiyordu. Kekeleyerek:
_A-ah b-ben şey onu yolda buldum hemen getirdim. Bir arkadaşım kendisi de endiselendim.
_Ahh anladım. Hastamız daha uyanmadı.Ama kolunda ezilmeler var ve sağ kolu kırık. Alçıya aldık. Uyanınca kendisini yormasın bol bol dinlensin. Geçmiş olsun.
_ Teşekkürler.

*****
Akşam olmuştu. Bong Soo hala uyanmıştı. Hemşireler ara sıra serumunu değiştirmek için gelip gidiyorlardı. Yoongi hala bekliyordu.

Aradan 15-20 dk geçtikten sonra hemşirelerden biri Yoongi ' ye

_ Beyefendi hastanız uyandı görebilirsiniz.
_ Ah sevindim .peki .

Dedikten sonra uyanmanın sevinciyle kapı kulpunu tutup kapıyı açtı. Ama içeriye girdiğinde yüzündeki gülümseme uçup gitmişti.


Yorum yazın 😃😁

MY TEACHER JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin