_ Beni mi?
_ evet .
_ Sen delirmişsin bir daha sakın bana bulaşma ve arama diyip o ortamı terk ettim.
Eğer kız Bong Soo'ya yalan yanlış şeyler anlatırsa ne olacak ?
Bunları düşünerek hazırlanıp evden çıktım.BONG SOO'NUN AĞZINDAN
İlk ders Tarih ti . Sonraki ders ise matematik sınıfa girip derse hazırlık yapıyordum. Eun Sun ile jakson çene çalıyorlardı. Beni görünce
_ Ooooo kanka naber?
_ İy diyip önüme döndüm.
_ Bong Soo sana bişi olmuş anlatırmısın lütfenİtira etsemde çok ısrar edicekti. Hiç uğraşmamak için anlatmaya başladım. Jackson ile beraber beni dinliyordu.
_ Jimin.
_ Eeeee ne olmuş jimin hocaya dedi jakson.
_ jiminle ben.... Birbirimizi seviyoruz ...... Sevgiliyiz yani.
Hiç düzgün anlatamadım. Galiba anlamadılar bana boş boş bakıyorlar.bir iki dakika sonra kendilerine gelince eun Sun
_ Ben biliyordum zaten böyle bişi olacağını da peki neden mutsuzsun mutlu olman gerekmez mi?
_ Sabah kalktığımda jimin evde yoktu. Ne bir not bırakmıştı ne de haber vermişti . Sonra eve geldiğinde nereye gittiğini sordum. Arkadaş diyip geçiştirdi. Ya beni aldatıyorsa?
_ ufff sorun bu muydu yaa bende bişi sandım ayrıca saçmalama bong soo seni aldatsaydı seninle baştan sevgili olmazdı birkere.Eun Sun'un söylediği şeylerle biraz olsun içim rahatlamıştı. Ama şu aldatma şeysi hala aklımı kurcalıyordu.
Arkama baktığımda jaksonun tek oturduğunu fark ettim. Guan lin oturuyordu.Ama şuan en köşeye geçmiş bir kızla konuşuyordu. Beni görmemişti bile. Takmayıp önüme döndüm. Birkaç dakika sonra hoca geldi ders işlemeye başladık.******
Tarih dersi bitmişti. Şimdiki dersimiz matematikti . Kitabımı ve defterimi masamın üstüne koyup jimin'in gelmesini bekliyorduk.
Yaklaşık 10-15 dakika sonra jimin geldi tüm öğrenciler selam verdi derse geçtik. Jimin bana kaçamak bakışlar attığını hissedebiliyordum. Tahtaya bir soru yazdı çözmemiz için birkaç dakika dakika bekledi soruyu çözmüştüm. Jimin
_ Evet arkadaşlar . Soruyu kim çözmek ister?
Kimse parmak kaldırmamıştı. Bende dahil. Yapmıştım ama çözmek istemiyordum ona inat.
Jimin bana bakıp
_ Bong Soo sen çözmek ister misin?
_ Hayır dedim sadece
_ Neden ? Yapmadın mı soruyu ? Dedikten sonra yanıma gelip defterime baktı ve
_ Yapmışsın neden tahtaya gelmek istemiyorsun?
_ İstemiyorum çünkü hocam .
Hocam kelimesini bastırarak söylemiştim. O da sıkıntılı bir nefes vererek
_ Peki . Tamam dedi başka soruyu çözmek isteyen var mı yoksa ben anlatarak çözeceğim.
Dediğinde
Guan lin elini kaldırıp
_ Ben yaparım hocam bazıları utanıyor herhalde dedi.
Jimin Guan lin'in bana yaptıklarından dolayı pek sevmezdi . Çok istemese de kaldırdı.
_ Gel Guan lin.
Guan lin tahtaya çıkıp soruyu çözdükten sonra yerine geçti. Laf çakmadan duramıyor muydu bu çocuk?
Zil çalmıştı. Jimin sınıfın kapısından çıkarken bana bakıp
_ Bong soo yanıma gel.
Dedi arkasından geldim .
Bodrum katına gidiyorduk.
_ Bong Soo neden bana ters davranıyorsun ha jagiya ?
_ sana ters davranmıyorum.
_ Sabah yüzünden böylesin biliyorum bak sabah arkadaşım beni aramıştı iyi değildi bende endişelendim. Bu yüzden beni çağırdığı kafeye gittim. Sana da haber vermeyi unuttum . Cidden çok özür dilerim jagiya sen bana böyle yapınca dayanamıyorum lütfen böyle yapma. seni deli gibi seven çocuğu affeder misin?Aishh böyle aegyo yapmasına dayanamıyorum. Hemen affedesim geliyor.
_ Tamam ama birdahakine ne olursa olsun söyle merak ediyorum seni
_ Hmmm demek beni affediyorsun .
Diyince beni kolları arasına aldı . Başını boynuma gömdü . Biraz öyle kaldık.
Ders zilinin çaldığı buradan duyuluyordu.
_ Jimin zil çaldı gitmeliyim.
Benden ayrıldıktan sonra
_ Kaç hemen çok kaldın zaten dedikten sonra gülümsedi.********
Çıkışa gelmişti. Herkez evine gidiyordu ben ise arabanın önünde onu bekliyordum. Onun beni beklemesi gerekmez miydi?
Birkaç dakika sonra jimin geldi ve
_ çok beklettim mi?
_ ahh yok canım hiç beklemedim zaten diyip arabaya bindim o da bindikten sonra eve gitmeye başladık.
*******
Eve geldim direk duş almak için odama yönedim.
Duştan çıktığımda ıslak saçlarımı kuruttum. Jimin hazırlanmıştı .bana
_ Jagiya ben arkadaşımla buluşacam 1-2 saate gelirim . Sen yemeğini ye olur mu?
_ tamam .
Acaba bu arkadaşı kim di çok merak ettim aklıma hiç de cinsiyetini sormak gelmedi keşke sorsaydım. Daha kim olduğunu bilmiyorum belki kötü biri. Acaba onu takip etmeli miyim?
Üstümü giyinip saçlarımı salık bıraktım. Ve evden çıktım.JİMİN'İN AĞZINDAN
Min ji beni tekrar aramıştı. Kötü olduğunu söylemişti gelmezsem evime geleceğini söyledi. Lanet olsun ki yine gittim.
BONG SOO'NUN AĞZINDAN
Jimin önden arabayla ben ise arkadan taksiyle gidiyordum.
Bir kafenin önünde durmuştu. Taksiciye durmasını söyleyip parasını verdim. Taksiden inip jimin'i takip ettim. Acaba onu takip etmekte yanlış mı yapıyorum?
Yani sadede merak ediyorum başka bişi yok .Biraz daha ilerlediğimde gördülerimle başımdan aşağı kaynar sular döküldü .
Jimin.....😊😊😊😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER JİMİN
Fiksi Remaja_ Sever misin beni? Ömrün boyunca? _ Severim seni... ömrüm boyunca. _ Bırakmazsın değil mi beni? _ Bırakmam seni. _ Seversem üzmezsin değil mi? _ Üzmem. ............