Spoof 31

6.2K 174 421
                                    

Leafpool: la la la I'm having fun........meow meow meow meow-

Squirrelflight: I'M SORRY TO INTERUPT, BUT THIS IS IMPORTANT. I HAVE NOT GOTTEN A PIE YET, AND I REALLY DON'T WANT TO HAVE TO DESTROY THE WORLD. IF YOU ARE INCAPABLE OF GIVING ME A PIE, I MUST ASK FOR A COOKIE. NO CHOCOLATE CHIP. IF YOU ARE READING THIS, REMEMBER, I HAVE THIS *waves Big Red Button* AND I CAN END THE WORLD AT ANY TIME. I MUST HAVE AT LEAST 3 PIES AND 5 COOKIES ASAP. IF YOU ENJOY LIFE, HAND OVER THOSE PIES AND COOKIES. JUST LEAVE THEM IN THE COMMENTS. THEY WILL BE COLLECTED THERE. THANK YOU, AND NOW BACK TO THE SPOOF.

Leafpool: -meow meow meow........................ I WANT A BANANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO WAIT A POTATOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO WAIT BEANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO BEANS ARE EVIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bad, bad beans..............................................................I WANT SOME MEOW MIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'M GONNA KICK CROWFEATHER WHERE HE DOES NOT WANT TO BE KICKED IF HE CHOSES NIGHTCLOUD OVER ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Crowfeather: Leafpool, I chose Nightcloud.

Leafpool: FEEL MY WRATH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kicks Crowfeather where no tom wants to be kicked*

Crowfeather: OWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leafpool: YEAH THATS WHAT you get................... I want meow mix!

Warrior cats spoofs! XD -FINALLY DONE-Where stories live. Discover now