Během těch několika týdnů co jsem s holkama začala vystupovat na plný úvazek, mi připadalo jako bych je znala už dlouho. Byly ke mě přátelské a všechny se ke mě chovaly moc mile. Dokonce i Nicol, která se ke mě ze začátku byla odtažitá postupem času začala být přívětivější, přesto, že si pořád držela odstup. S každým dalším vystoupením jsem se cítila víc a víc sebevědoměji a už vesměs nemívala takovou trému. Alespoň tedy do chvíle než jsem stanula tváří v tvář Ethanovi. Pořád jsem si neuměla zvyknout na to, že do klubu chodí a i přesto, že mě nepoznal jsem ze všech těch jeho pohledů měla knedlík v krku a žaludek jako na vodě. Ještě horší pak bylo, když jsem po každém vystoupení našla mezi ostatními lístečky s žádostmi o soukromý tanec nebo povídání v salónku i jeden o něj. Vždy jsem všechny odmítla. Annie mi i s holkama několikrát vysvětlovaly jak to v salónku chodí. Některé z holek si s klienty jen tak povídají u sklenky něčeho tvrdšího, některé zase souhlasí se soukromým tancem, když potřebují víc peněz. Ptala jsem se jich jestli některá z nich měla v rámci služby ve VIP salónku i s některým z klientů sex, jako odpověď mi stačily jejich kradmé pohledy z jedné na druhou a přihlouplé úsměvy. Annie to pak ztvrdila slovy "žádná z nás není svatá," a dál už se o tom se mnou nebavily. Přistihla jsem se dokonce u toho jak přemýšlím nad tím, jestli jedním z těch klientů byl i Ethan. Nic mi do toho nebylo a v podstatě by mi to mělo být jedno, jenže ta možnost, že by to byla pravda ve mě zanechávala špatný pocit, který jsem nedokázala popsat.
***
Týden zase uběhl jako voda a stejně tak naštěstí i další z vystoupení. Zrovna jsme se s holkama chystaly k odchodu, když za námi přišla Lidya s tím, že ji onemocnělo děvče, které tady pokaždé po konci programu uklízelo a tak nás pod příslibem příplatku chtěla požádat jestli by jsme to mohli vzít dnes místo ní. Nakonec jsme s tím souhlasily všechny, protože přece čím víc nás bude, tím rychleji to budeme mít za sebou. Z kumbálu jsme vzaly všechny potřebné věci a vydaly jsme se vrhnout do práce. Jenny se postavila za bar a začala sklízet všechno nádobí, které zbylo po dnešních hostech. Nicol, Daisy a Aimee si vzaly smetáky a mopy, já s Annie, Jasmin a Leanne jsme se vrhly na utírání stolů a zvedání židlí. Ze začátku jsme všechny pracovaly v tichosti, každá ponořena do vlastních myšlenek, když nás najednou vyrušily první tóny hudby linoucí se z rádia za barem. Hrála jedna z písniček na kterou jsme měly choreografii i pro vystoupení.
"No co, můžeme si to udělat trochu zábavnější," zasmála se Jenny zpoza baru, když jsme k ní všechny stočily nechápavý pohled. Vypadalo to, že holky jsou jenom pro, když jej nakonec na tváři vystřídal široký úsměv a všechny do jedné se začaly vlnit do rytmu hudby. Ačkoliv každá měla v ruce nějaký prostředek na úklid, nebránilo jim to v tom naplno se ponořit do zvuku písně a tančit podle naučených kroků.
"No tak Becco, přidej se k nám," zavolala na mě Annie, když jsem tam několik minut jen stála a s pobaveným výrazem je sledovala. Vypadaly jako by se zbláznily, když kolem sebe mávaly mopy a utěrkami na prach. Přesto na nich bylo vidět, že jsou šťastné a jak se dobře baví. Od toho co jsem se k nim přidala, jsem se bála, že mezi ně nikdy nezapadnu. Jenže ony mě mezi sebe naopak přijaly až moc rychle a já z toho měla radost.
Podívala jsem se na Jenny, která se kroutila za barem a leštila přitom sklenice. Jako by tušila na co myslím, kývla mým směrem a upřímně se usmála. Ještě před několika týdny bych jen dál postávala někde v rohu místnosti a koukala jak si to holky užívají. Jak ani jedna neřeší co si o ní ostatní myslí a jsou samy sebou. Dokonce i přesto, že se spolu mimo práci moc nevídaly se k sobě navzájem chovaly jako nejlepší kamarádky, skoro jako sestry, tak pevný vztah mezi sebou měly a já poprvé v životě toužila být toho také součástí. Proto jsem nad tím vším jen zakroutila hlavou a nakonec jsme se taky přidala k jejich skotačení a snažila jsem se si to užívat stejně jako ony. Takže jsme všechny pokračovaly v úklidu a u toho zároveň předváděly nacvičené tanečníky kroky zkombinované s improvizací. Zrovna v tu chvíli jsem si konečně po dlouhé době připadala, že někam patřím.
ČTEŠ
Rozpolcená
Romance(DOKONČENO) Rebecca je pro všechny neviditelná. Šedá myška, která si od všech kolem drží odstup a je nerada středem pozornosti. Celý život se jí změní ve chvíli, kdy její táta vážně onemocní a ona bude potřebovat sehnat peníze na jeho léčbu. Tehdy s...