Bölüm 9: Okulun ilk günü

338 25 2
                                    

"Özür dilerim Seul Bi . Dün sana yaptıklarım çok saçmaydı. Bu konuda haklısın..."

Ne...dedi...o ?!!

■■■■■■■■■

"Tamam...o zaman özrünü kabul ediyorum."

Yemeğimizi yiyorduk ve ortam gayet neşeliydi.Sonra Woohyun konuşmaya başladı.
"Bugün yeni okul kiyafetimi almaya gideceğim."
"Tamam.Seul Bi de seninle gelsin.Olur mu Seul Bi? "
"Evet ! Tabii ki.Ama Woohyun..neden.."
"Tamam bir kere kısaca anlatacağım iyi dinle.O kadının kızı bana takmış okulda zaten sürekli pesimdeydi.Annesi bunu öğrenmiş ve nasıl öğrendiyse beni suçlamış.Kızının dikkatini dagitiyormusum filan işte. Bu yüzden beni sevmiyordu.Ustune başka bir kızı benim yanımda görünce ki o kız da bana yapışmisti, birden çok kızı kullandığımı düşünmüş ve bana iyice sinirlenmis.Okulu bırakmam için birçok kez bana teklif etti ve ben de reddettim ama o gün daha fazla direnmenin saçma olduğunu düşündüm ve okuldan ayrılmaya karar verdim bu kadar. Bu konu ile soracağın bir şey varsa da sorma meraklı mızmız. "
"Nasıl isterseniz bay çapkın."
"Peki bayan zorba, benimle gelmeni de gereksiz buluyorum. "
"Peki...o zaman yemekten sonra çıkarız bay çapkın"
"Böyle gerçekten çok şeker gözüküyorsunuz. Siz neden sevgili filan...."
"Hayır! !"

Ms.Gong'un sözü karşısında şok olmuştum ve oksurmeye başladım çünkü boğazıma birsey takılmışti.Woohyun da Hayır diye bagirmisti. Düşüncesi bile bir garip . Woohyun ile göz göze geldik ve gözlerimizi kaçırdık.

Kahvaltı bittiğinde Woohyun ile beraber çıktık. Ve bir mağazaya girdik. Woohyun üniformayi denedi..yakışıklı gözüküyor ^^ Herneyse !! Ben de bir tane denemek istedim.Woohyun itiraz etse de Ms.Gong benim de denememi ve almamı söylemişti. Bende de denedim ve sonra almak istediğimde Woohyun izin vermedi. Ben de Ms.Gong'un dediğini söyledim ve bir şekilde bana da aldık. Geri dönerken birkaç mağazaya daha uğradık ve bana birkaç şey daha aldık.Woohyun son giydiğim elbiseyi üstümde gördüğünde çok garip baktı. Yani iğrenir gibi değil hatta beğenmiş gibi. Ama yok ya bana öyle geliyordur.Kahve içmek istedim ve bir kahveciye girdik. Kahvemizi alıp çıktık. 

Lokantaya vardık. Ms.Gong aldıklarımiza baktı ve onun için aldığımız kahveden içmeye başladı. Woohyun yarın yeni okuluna gidecekti . Hiç heyecanlı gözükmüyordu ama ben onun yerine de heyecanlıydim.

Terasa çıktığımda Woohyun'un orada olduğunu gördüm ve yanına oturdum.
"Yarını mı düşünüyorsun?"
"Hayır. "
"O zaman.. lokantayi?"
"Hayır. "
"O zaman...Ms.Gong'u?"
"Hayır. "
"O kadını veya kızını ?"
"Hayır."
"Ah..hayır da hayır beni dinlemeden hayır diyorsun galiba. Neyi düşünüyorsun o zaman beni mi?!"

Dediğimde hayır demedi. Nasıl yani... beni mi ?!
"Başına açtığım belalari mı düşünüyorsun?"

Güldü. Onun gulmesiyle bende güldüm.
"Ee.. okul için hiç heyecanlı gözükmüyorsun."
"Değilim çünkü. Zorla gideceğim bir yer sonuçta."
"Merak etme. Ben senin yerine de heyecanlıyım. "

Yine güldü.
"Teşekkür ederim." dediğinde ciddilesmisti.

"Evet bay çapkın. Bu okulda da kızlara sarkip başımıza dert açma. "
" Peki bayan zorba. Sende ben yokken önüne gelene sataşma. "

Dediğinde kahkaha attım. Ardından o da güldü. Ve ikimiz de oraya uzandık.

-Sabah-

Uyandığımda Woohyun ile terastaydik.Uyuyakalmisiz anlaşılan. Üstümüzde kalın bir battaniye vardı. Ms.Gong getirmiş olmalı. Bir süre Woohyun'u izledim. Cidden çok yakışıklı gözüküyor. Yani dürüst olursak öyle. Gözlerini açtı ve gülümsedi. Ama ardından endişeli bir yüze büründü.
"Biz burada mı uyuduk?!"
"Evet.."
"İyi misin.. Özür dilerim. Nasıl hissediyorsun? Usudun mü?"
"Hayır usumedim. Ms.Gong battaniye getirmiş zaten." Dedim ve gülümsedim. Rahatladı. Ve o da gülümsedi. Sanki Woohyun biraz değişti. Ama önemli değil..hosuma gitti.
"Saat kaç acaba..."
"Daha çok erken gibi gözüküyor."
"Hadi aşağı inelim." Dedim ve ayağa kalktım. O da arkamdan geldi. Ms.Gong yeni uyanmıştı.Kahvaltimizi yaptık. Etrafı topladık ve biraz televizyon . Woohyun hazırlanmaya gitti. Ve üniformasini giymiş bir şekilde geldi. Ms.Gong eline telefonunu aldi ve fotoğraf çekinmek istediğini söyledi.Woohyun ilk başta mızmızlandi ama sonra kabul etti ve fotoğraf çekindik.Bu beraber ilk çekindiğimiz fotoğrafti...

-Woohyun'un ağzından-

Tüm sınıfa kendimi tanittiktan sonra arkanın bir önündeki pencere kenarı sıraya oturdum. Dışarıyı izlemeye başladım. Kızlar sürekli bana bakıyordu. Erkeklerin ise bazıları umursamiyor bazıları da bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Son ders de bittiğinde eve gittim . Seul Bi beni gördüğünde direk yanıma geldi.
"Kangsaeyi ! İlk günün nasıl geçti?"
"İyi... normal yani."
"Yaa. Sadece normal mi diyorsun .."
"Evet.. kızlar bana bakıp durdu. Erkekler gıcık oldu. Kimisi beni hic takmadi. Klasik bir gün işte. "
"Tamam...şu kızlar, güzel miydi? "

Beni kıskandı mı?
"Bilmem dikkat etmedim."
"Ayh.. dikkat et artık. Yüzün hala yakışıklıyken sana birini bulalım da evlendirelim yoksa evde kalırsın filan."
"Hah. Bizim mızmız benim için endiselenirmiymiş.." derken yanaklarını sıktım.
"Tabii ki sen bizim biricik kangsaeyimizsin" dedi ve gicikligina bana sarıldı. Sadece şaka yaptığını bildiğim halde... neden kalbim böyle atıyor?!

_______________

Eveet yeni bölüm geldi.Kisa bir süre sonra yeni hikayeme başlayacağım. Neyse neredeyse ilk bölümden beri 10.bolumu planlıyorum :D  7.  bölüm hala 0 goruntulenme ama 8.  bölüm 2 görüntülenme nasıl oldu anlamadım da neyse. Okuyucu biraz arttığı için yayınladım. 10.bolum güzel olacak. Yani planlarıma göre :D  peki.. iyi akşamlar ^^

Gerçek Hayatım (High School Love On)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin