Proof reading kaneihloh avangin hawrawp diklo lai a awm nuaih maithei a, chhiar har lai nen, khawngaihin inlo hrethiam dawnnia.
⚛⚛⚛
Jungkook POV
Vawiin ang renga puar hi kala nei lovang, ka hmaa thu Jimin chuan min en apiang chuan anuih aza ru tlata hriat kaneia, nuichhuak mai tur hmel apu reng niin kahrehial. Kei aia a upat na tamlo hle mahse achezia reng² chu a inla puitling kher khawr em² a, mahse kan cafeteria waiter laka ka thlavang ahauh atangkhan amah ka hmuh dan adanglam veka, athusawi lai khachuan ka zak ltk kha chhuat kak laia pil bo daih kha kachaka, mahse chhuat te erawh khi tuarh tur chuan antha mah² ani.
Chhun thil kan eizawh kal mai aduh thu min hrilh a, a u ramdang atangin arawn let dawn avanga a phur tawh thu te chu min hrilh luam bawk a, nui tah2 chungin ka ban ah chuan arawn nghawk zeuhva, Kan inhmuh leh ka beisei Jungkook tiin min kalsan ta a. Kan inhmu hlauh chu ka inchhir lo khermai, achhanchu tuna ka thil ei zawh chiah te kha engtik ah nge ka ei theih ang tih pawh ka suangtuah ngamlo ani. Ngatige tun kan khawvel ah hian khawsak a harsat tak em² le. Nitinin thisen mamawhna apun thu leh in daihloh na anasat thu chu news ah leh chanchinbu thu hma luah tu ani a, radio ah pawh an puang awl lo bawk. Min en tu mai apiang te chuan ka rim hre theilo mahse vun tisen, tisen tih takah dâng em² tho mahse vampire ho lakah chuan danglamna tamtak a la awmve ani chek ang chu, chil thli tla lo chauh in min thlir a, min it na avangin an hmui an liak huh ngei² a, rawp na mit meng a min melh tu man an thrulh lo bawk thin. Mahse Chung ho zawng² bula kasawi duh leh hretura kaduh chu anni aiin ka ril atama, ka tui ahal a, anni ai daihin dam khawchhuak tura ka beih a nasat angai tih reng min hriat puilo. Mahse ni e an mit hmuh ah chuan zanriah chawhlui tui tak bak kanilo.
Ka chauh em avangin PE class chu lazo peih tawh lovin tlai darli ah chuan ka haw ta a, thisen ka tlakchham em avangin ka lu pawh chu ahai muai2 a, inthlen hlan reng ka nghakhlel.
In ka thleng chu ka tlu lut lo chauh hi animai, sofa ah chuan ka school bag chu ka thehthla thruaia, ka taksa in adelh chhunzawm nghal bawka. Chuveleh in ka thleng an hmuh chuan ka nau hmeichhe naupang kum 4 mi phir pahnih yeri leh nari te chuan ka infiampui beiseiin hlim em² in min rawn pan a, kan sitting room a sofa ah te chuan an zuang lawr a, ka mut na ah te rawn zuangin ka hnung chu an rawn chum dun dat² a, mahse vawiin tlai meuh chu anmahni chhawn chhaih turin chakna thahrui reng kaneilo, inthiamlo tak chungin ka mit chu ka chhing diar² ta a. Ka nu kalam pan a arawn kal ri pawh kahria a, lo chhawn tur erawh in ka harh lui peih nganglo ani.
Kanu chu kabulah arawn thru thla a. "Kookie hetiang renga i chau reng anih chuan ka ngaih anuam thei tawh nganglo, engtinge naktuk ah hetiang te chuan thisen unit khat lai i pek theih ang" kanu chuan arawn ti a, "nu ka pe thei mai ang" tiin zawi sap chuan kalo chhanglet peih trawk a. Ka nu inhnit ru deuh sar2 pawh chu kahria, hnem tu tur afapa neihchhun hi ka zawi em² ringawt mai ani. Kapa pawh kan bulah chuan arawn kal a. Kanau phir te chu an nuih rin em avangin kapa chuan corridor lama infiam turin leh chawlh hahdam ka mamawh hrih thu arawn hrilh a, anni pawh "ole" tisap chugin an inzuichhuak dun hna² a.
"Duhtak kan fapa hi vampire a inleh tir dil tawh mai ang, hetiang reng² chuan a-- adam chhuaklo mai ang, khawngaihin" kanu chuan ati a, a inhnit hrap a.
"Duhtak kadil mek alawm, bill pass tur ala tam chu sawiloh government hian min delay sak zela, ka theihtawp ka chhuah pawn kan mi tenawm ho sawn an tukkhum bak min chhawn duh silo, hmanni pheichuh!! a thisen pek leh huntur hrechakin mi panga ngawt in min zawt anihchu!! Ka dawhtheih na in atlinlo hman trep ani" thinrim avanga aw khur dar² chungin ka pa chuan ati a, kanu chuan trap inhnit hlawp² chungchuan arawn kuaha. Mi chaktak, he khawvel a ka engkim te kha beidawnna avanga rilru hah takin an fapa hma ah pawh mittui an dang zo tawhlo chu anihhi. Ka hmui var hang leh ro rap chu kaliak huh a, zawimuag chuan ka inbeng thova, ka nu leh pa chu ka en duna, lungchhe takhian anlo inkuah dun rial a.
YOU ARE READING
Taste & Scent | Vkook
Fanfiction"master i tukthuan tur ka peihfel tawh aw" "Jungkook tukin chu ka tukthuan i ni," "master~" "hlausuh Jungkook, damdawi ka hnawih leh ang che," kth Company liantak insuihkhawm ten khawvel nuam zawk leh chakzawk siam an tum laiin an experiment a fail...