Mature content ani katih tawh kha. Story dang kaziah aiin a sensitive in thil dang tamtak atel belh dawn ania.
⚛⚛
Taehyung in atanga achhuah hnu atangchuan areh hian areh tlawk² a. Jungkook chu irhfiak koh² pah in inchhung chu ahan melh kual ruai a, bang kil tin te chuan athau ah an man a, bungraw changkang tak² te chuan a thaw an hnawhphui sak ang mai chuan a hria a. Trah tak hi achak a. Diktak chuan an camp hmun reh leh ro tak pawh kha angaizawk rum² ani.
Jungkook POV
Inchhung chu ka en kual reng ringawt a, enge tih ber tur pawh kahrelo. Mahse Mrs Kim Soo khan inchhung sekrek khawih vel chu katih thiam leh thiamloh kha chu min zawt ngei a, mahse eng pawh chu han khawih tran mai turin ka tiril hi akhurh dar²
reng avangin engtinmah ka chesawn theilo. He in neitupa pawh hi a hausa hle aniang. Eng corporation neitu nge ani antih pawh kha ka hrethei tawhlo. Ngatinge ka hriatna hi tunhnai hian athatloh tak em² le, naupang thiamthei tak kha kani ve thin ani lawm ni, ka mittui pawh hi ka dang zolo reng mai tunlai chu.Camp ami te kha ka hmu tawhdawn lo tih lo hrelawk ila chu in mangtha na thu te pawh ka hrilh tur ania, Mr Chan leh Sana te tak te i te kha tunah chuan meivap ah an chang tawh awm si a. Yugyeomie khan alo hrelawk ami le thil thleng tur hi. Chumi vang em ni le karkhat liam ta atangkhan chaw pawh a ei that theih tawhloh. Amu thei ngai lova, engtik lai pawn atrap ru thin anihkha. Ngatige vawikhat tal atrah chhan te kha kalo zawh loh . Keichuan kan awm na hreawm atihvang emaw kalo ti mai si a. Mahse engmah kha a nachang kalo hre silo. Tinge tun hnai hian ka mawl zual em² le. Trap tlak pawh kani velo, tinge ka trah reng.
Tunah chuan phir te pawh khan min ngai tawh ngawt ang. Govt khan anmahni chawm na min tih tawp sak tawh si a. Engtinge eizawng turin chhun nisa ah ka nu leh pa anchhuah theih ang. Zanah chhuak dawn se phir te kha kum 5 chauh anla nisi a. An birthday ah pawh cake eitur anlo neilovang tih kahlau emai. Kan in te tak te kha ka ngai, mahse ngatinge ka ngaihtuah na atang hian mumang ram ang maia an hlat tial2 tak mai le.
Ka thut na atangchuan ka thochhuak a, tum lawk na em² nei lovin choka lam chu ka pan a, enge katih chuan ang ka hrethiamlo achhanchu thil engkim mai hi afai thianghlim em² tho si a. Glass no a tui ka in hnu chuan in neitupa fridge chu ka hawnga, sahel ti hrang² hi alo awm dul a. A fridge chu kan Almera ai pawn alian zawk hial ang. A thil engkim mai hi ka ngainalo. Riltam pawh ni ila enge ka ei chuan ang, hah engthil nge ka ngaihtuah le.
"Minlo hrethiam lawk, tunge i nih!! Hetah hian engtinge i luh theih"
Rang lutuk chuan kahawi let a, nu valai kum 45 mi bawr vel chuan phawk em² hian minlo en a, avun chu avar in asam pawh serthlum rawng pawl deuh lam mah ani a, khawthlang mi anitih ka hremai a. Alo lan phut avangchuan amah ai mah chuan ka phu zawk emaw tih tur ani. Kan mit meng atangchuan kan inhlau tawn dun em² a. Minute reilote hnu chuan ka hmaa hmeichhe ding chu a thaw adanglam tih ka hrethiam vat a, atheih anga rangin boruak chu ahan hip lut a, chutiang a vawithum atih hnu chuan enge kanih ahreta ani tih kahrethei. Ke khur deuh dar² chungin minrawn pan hnai ta a. Ahmel landan zawng² pawh adang chawp chilh nghal vek bawk. Ahma a hlauhthawnna mitmeng pawh kha anei tawhlo. Arang thei ang bera kalam rawn pan atum niber chuan kahria. Ka lungphu arangin kahlau takzet.
Kalam pana arawn kal lai chuan rang lutuk in kalo tawlh hnug nghal dawr² a. Ka rilru ah chuan engmah arawn lut thei tawhlo. Engtinge ka tlanchhuah ang tih pawh ka hrelo. Hlauhna chuan min zem â lo chauh ani. Ka hmaa vampire nu chuan sawrkar in keini hi seh leh kan thisen dawt an phallo ani lawm ni, chuthil chu ahrevelo em ni tih chauh chu ka rilru ah chuan a awm. Ka rilrua awm chu thil tangkai tak anih hmel viau loh bawk.
YOU ARE READING
Taste & Scent | Vkook
Фанфик"master i tukthuan tur ka peihfel tawh aw" "Jungkook tukin chu ka tukthuan i ni," "master~" "hlausuh Jungkook, damdawi ka hnawih leh ang che," kth Company liantak insuihkhawm ten khawvel nuam zawk leh chakzawk siam an tum laiin an experiment a fail...