|five|

1.3K 121 91
                                    

Eddie okula koşarak o konuşmadan sonra.Hemen gidip gitmeyeceklerini sorması gerekti.Eğer giderlerse o kişiyi de yakalama şansı vardı.

Tamam,çocuk cidden sinirlerini hoplatan tek nedendi ama kim böyle anonim birini merak etmezdi.Hem o çocuk onunla arkadaş olmak istiyordu, muhtemelen.

Eddie sınıfa girince etrafı yokladı. Richie dışında herkes oradaydı. Eddie sırtındaki çantası sıraya fırlatıp onların bulunduğu sıranın yanına gitti.Ellerine beline koyarak "Geziye gidiyor muyuz?"diye bağırdı.Bill ve Beverly birbirine bakıp güldü."Ne gezisi Eddie?"diye sordu sakince Mike.Eddie telefonunu çıkarıp onlara afişi gösterdi.Ben tek kaşını kaldırıp baktı."Derry Tarih Müzesi mi?"
Eddie kendi kafasına vurup hemen afişi değiştirdi.Yanlış afişe bakmıştı.

Yeniden açtığı başka bir fotoğrafı gösterdi.Beverly ellerini birbirine çarptı."Bu harika!Bir yaz kampı harika olur hepimiz için."dedi heyecanla.Eddie gülümseyerek kafa salladı.Diğerleri ise birbirine bakıyordu.Kararsızlardı.

Aniden sınıfın kapısı büyük bir sesle açıldı.Gelen Richie Tozier'dı.Koşarak çantasını fırlatıp onların yanına geldi. Çok heyecanlı gibiydi.Eddie'nin omuzlarını tuttu ve gülümsedi.

"O geziye gidiyoruz Eddie-Peddie!"

wish you were gay • reddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin