eddie: bana gay olmayı tarif et
trashybitch: oha
trashybitch: bu nasıl bi soru
eddie: sence ben gay miyim
trashybitch: tabii ki!
trashybitch: yani olabilirsin
eddie: galiba birinden hoşlanıyorum.
eddie: ama kim bilmiyorum.
eddie: kalbim çok hızlı atıyor
eddie: ama gay değilim
eddie: ya sikeyim böyle işi
trashybitch: sakin ol.
trashybitch: ben de birinden hoşlanıyorum.
trashybitch: erkek birinden.
trashybitch: ve bunu ona söyleyeceğim.
eddie: gay olduğunu bilmiyordum
trashybitch: eddie bazen salak olduğunu düşünmeye başlıyorum!
trashybitch: yaklaşık 2 ay oldu konuşmaya başlayalı ve yeni mi anladın?!
trashybitch: matematikte iyi olabilirsin ama insan sarraflığı konusunda büyük bir aptalsın
eddie: biraz ağır oldu
trashybitch: yoo hak ettin.
trashybitch: şimdi valizini hazırlaman gerek yarın büyük gün biliyorsun
trashybitch: kendimi sana göstereceğim.
Eddie bunu yeni hatırlamıştı. Unuttuğu için kendini suçladı ve derince ofladı.
eddie: doğru
eddie: merak ediyorum seni
trashybitch: ah eddie-peddie
trashybitch: beni görsem şaşkınlık donuna yapacaksın ama
trashybitch: buna değer.
•
Eddie kırmızı valizine eşyalarını dolduruyordu.Heyecanlıydı. Hem o çocuğu bulacağı için,hem de Richie- yani eziklerle birlikte tatile gideceği için.
Çalan güzel müziği bölen telefon zil sesiyle irkildi Eddie.Telefona yöneldi.
trashmouth'dan gelen çağrı.
Richie arıyordu.Eddie telefonu açıp kulağına götürdü.
"Merhaba Richie?Gecenin 2'sinde neden aradığını sormamın bir sebebi yok değil mi?"
"Cama bak!"
Eddie koşarak perdesini çekti.Cama yapışmış olan Richie'yi gördü.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen!"
"Camdan dışarı çık.Hırkanı da al!"
Eddie açıkça söylemek gerekirse Richie'ye kızgındı.Onun gay olduğunu düşünmesi ve bunu herkesin içinde söylemesi hoş değildi ama yine de çıkacaktı.
Eddie hemen kapının arkasındaki bordo hırkasını alıp camı açtı.Dışarı cidden soğuk ve esiyordu.Camdan atladı,zaten yere yakındı.
Richie gülümsüyordu ama Eddie hiç itirazsız somurtuyordu.
"Eds somurtma!Sana kendimi affettirmeye geldim yoksa tatile seninle oturup somurtkan suratına bakacaktım!"dedi gülerek.Kendini yere attı.Yeni biçilmiş çimlere oturdu. Cebinden bir dal sigara çıkarıp yaktı.
Eddie daha fazla dayanamayıp yanına oturdu.Ona baktı.Dumanı havaya salışına baktı."Sigarayı bıraktığını sanıyordum."dedi usulca.Richie omuz silkti."Yapamam.Hele şu umutsuz vakamda asla."diyip güldü ama bu gülüş burukçaydı.Sadece Eddie'ye özel olduğu belliydi.
"Sen de ister misin?" dedi cebindeki paketi çıkararak.Eddie ilk başta omuz silkti fakat o da zor zamanlar geçiriyordu.Almaya karar verdi.
"Senin sinirini bozduğumu biliyorum Eds,üzgünüm.Bazen fikirlerimin doğaya yararı olmadığını anlamam gerekti."diye konuya girişti Richie. Eddie umursamadı.Devam etmesini bekliyordu.
"Hatta senin gay olduğunu düşünmek bile bir hataydı.Senin yönelimlerine benim karışmam doğru değildi."
Eddie ona bakıp gülümsedi."Haklısın Richie.Ilk kez şuan haklısın ama o zaman değildin."
Richie kafa salladı."Yarın otobüste yanıma oturmaya ne dersin?"
"Olur."dedi Eddie kan akışının hızlandığı anda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wish you were gay • reddie
Fanfictiontrashybitch: her seyinle o kadar mükemmelsin ki trashybitch: keşke gay olsan.