|ten|

1.1K 119 156
                                    

Eddie günün diğer yarısı boyunca ne Richie'yi görmüş de anoniminden mesaj almıştı.

Zaten ikisi ile pek de görüşmek istemiyordu.

Hatta tek istediği odada yatıp neler yaptığını düşünmekti.

Şu son 2 ay onun için garip ve stresli geçmişti.Hem bir sapığı hem de belirsiz bir kimliği vardı.Sapığı ile uğraşmak ayrı dertken,ona hislerini kaptırmamak ayrı bir dertken; bir de kimlik arayışındaydı.Herkesin dediği gibi gay miydi?

" Hayır,hayır!Bu saçmaydı.

Ama hiç kızlara ilgi duymamıştı. "

Eddie bunları kafasından silmeye çalışırken Richie'yi düşündü.Bu kadar karmaşa içinde onun şakaları,mal mal hareketleri bile mutlu ediyordu onu.

Ne olursa olsun Richie hep arkasındaydı onun.

Ayrıca baya seksiydi.

"EDDIE SALAK SALAK KONUŞMA!"diye bağırdı kendine Eddie.Kendi kafasına vurdu.

Fakat bunlar saçmaydı çünkü ikisi sadece arkadaştı.

Hadi onu geç,Eddie kendini güzel hissetmiyordu ama Richie hiç de öyle düşünmüyordu galiba.

Ayrıca;

Richie gaydi ve bunu ilk bilen Eddie'ydi.

Richie sigara içiyordu ve bunu bilen ilk Eddie'ydi.

Richie derslerden kaçıyordu ve bunu bilen ilk Eddie'ydi.

Richie'nin neredeyse her şeyini biliyordu.

Neredeyse mi?

HER ŞEYİNİ!

Ve onu kırmak hatta ona en ağır sıfatı koymak Eddie'yi ağır zedelemişti.

Richie onun bu hayatta annesinden bile daha çok değer verdiği biriydi.

Onu seviyordu.

baya yakışıklıydı.

Gerçekten.

Seksiydi.

Galiba.

Seviyordu onu.

Evet bu kesindi!

Hem de,

GERÇEK ANLAMDA!

"Has siktir!"diye bağırdı Eddie.Yattığı yataktan kalktı ve tavanla bakışıp kendi ile konuşmayı kesti.Bu doğruydu!

Eddie,bir erkekten hoşlanıyordu.

Eddie gaydi.

Eddie Richie Tozier adında bir maldan hoşlanıyordu!

"Az önce gay olduğumu fark ettim!"

Eddie şok mu geçirse daha iyi olur yoksa bağırıp çağırsa mı diye düşünüyordu.

Herkes haklıydı.Eddie ise tamamen bir aptalı oynuyordu.

Yıllardır hissediyordu ama ilk kez bugün denklemi birleşti.

Garipti onun için ve herkes içinde öyle olacaktı-

'dink'

Bildirim gelmişti.Eddie hemen telefonuna sarıldı.Richie olmasını umdu fakat değildi.

trashybitch: ben geldim,sıra sende.

trashybitch: umarım hazırsındır.

trashybitch: güzel şeyler giyin.

Eddie'nin kalbi tamamen yerinden çıkacak gibiydi.Hem bu hem de az önceki olay,ikisi bir gece için çok fazlaydı.

|note|
selaamlaar! ilk kez not bırakıyorum akdvakdglajs ama önemli bir sey söylemem gerek. bu bölümü şuan atıyorum ve diğer bölümü yarın atacağım nedeni ise çok büyük şeyler olacağı için eheheh neyse yani en önemli bölümü yarın atacağım haberiniz olsuuuunnn ;) neyse sizleri seviyorumm ♡

wish you were gay • reddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin