|eight|

1.2K 130 57
                                    

03.00 am

Sonunda o gün gelmişti.Tatile,yani geziye,yani gizli kişiyi bulmanın ilk adımına gidiyordu.

Hava gecenin 3'ü olması nedeniyle soğuk ve sisliydi.Eddie'nin annesi onu bu soğuğa hazırlamış, büyük ve yarısı ilaçla dolu bavuluyla okula bırakıp Eddie'yi en az 500 kez tembihlemisti.

Herkes okuldaydı.Kimin boynunda fotoğraf makineleri,kiminin kafasında gözlükler vardı.

Eddie koşarak eziklerin yanına gitti.Hepsi çok heyecanlı bir şekilde gülüyorlardı.Ilk kez mutlu olduklarını hissetmişti 2 ay sonrasında.

"Hadi çocuklar herkes otobüslere!" diye bağırdı Mrs.Herry.Beverly ve Bill kol kola girip otobüse ilerlerken;Stan,Mike ve Ben onları izliyordu.Richie ise Eddie'yi takip edip onun yanına oturmak için can atıyordu.

"Hey cam tarafı benim!"diye bağırdı Eddie.Richie omuz silkip ona baktı."Asla ve asla.Hep benim olmuştur cam kenarı!"diye bağırdı.Eddie oflayarak ona su şişesini fırlattı.Richie ise gülerek onu içti.Eddie sinirli bir şekilde kenara geçti.Istediğini elde edememişti.

Bunu çok dert etmedi.Zaten uyumak istiyordu.Richie yüzünden evde uyumamıştı bile!

Kulaklıklarını çıkardı ve telefona bağladıktan sonra kulağına yerleştirdi.En sevdiği müzik olan Wish You Were Gay/Billie Eilish 'i dinleme kararı aldı.

Kafasını koltuğa yaslayıp gözlerini kapadı ama Richie Tozier varken uyumak ne mümkün!

Eddie'nin kulaklığını çıkarıp kulağına "Ne dinliyorsun?!"diye bağırdı.Eddie aniden irkilerek ona baktı.
"Uyuyorum salak görmüyor musun?!"

Richie elindeki kulaklığı gösterip "Uyurken müzik dinlenmez!"dedi gülerek.Eddie Richie'nin omzuna vurdu."Uyuyacağım."diye mırıldandı. "Peki."dedi Richie.Elindeki kulaklığın birinin kendi kulağına diğerini Eddie'nin kulağına koydu.O da gözlerini kapadı.Bu,Eddie'nin yüzünde hafif bir gülümsemenin oluşmasına engel olmadı.

How am I supposed to make you feel okay,

When all you do is walk the other way?

I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay

I just kinda wish you were gay.

wish you were gay • reddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin