10.00 am
Eddie'nin kafası Richie'nin omzuna düşmüştü.Ikisinin de neler olduğuna dair hiç bir fikri yoktu.
"Çek!"diye bağırdı gülen Beverly.Mike Eddie ve Richie'nin fotoğrafını çekiyordu.Flaş açık kalmıştı ki Eddie'nin gözüne vurdu ve uyandı.Neler olduğunu anlamaya çalışan gözlere bakındı etrafa.
Kulağında hala duran o kulaklığı gördü.Kafasının Richie'nin omzunda olduğunu gördü ve:
"SIÇTIM."
Beverly,Stan,Ben ve Bill gülerken Mike ise fotoğraflarını çekiyordu.Eddie hemen kalktı gözlerini ovuşturdu.
"HEY HEY!BUNU BEN YAPMADIM! Sakin olun!Ya manyak mısınız?"diye bağırdı ve Mike'in elindeki telefonu alıp fotoğrafları sildi.Bu sırada Richie uyanmıştı.
"Ne boş yaptınız uyuyodum."dedi yorgun bir sesle.Tam Eddie sinirli bir şekilde bağıracakken Mrs.Herry "Geldiiik!"dedi ciyak sesiyle.
Eddie hemen eşyalarını toplayıp otobüsten indi.Neler olduğunu anlamayan Richie ise mal mal bakışıyordu.
Diğer ezikler inmişti.Richie ise eşyalarını topluyordu.Tam inecekken koltukta Eddie'nin kulaklığını gördü.
•
"Evet Bev sen ve Bill birlikte kalıyorsunuz;Stan,Mike ve Ben de birlikte kalıyor.Son olaraaak.."
Etrafa bakındı ve Eddie'yi aradı elindeki dosya ile Mrs.Herry.Oda çiftlerini ayarlıyordu.
"Eddie ve Richie siz de beraber!"dedi gülerek.Eddie göz devirip Richie'ye baktı.Richie ise ona el salladı arka sıradan.Eddie oflayıp kartı aldı ve ikisi odaya çıktılar.
•
Eddie kıyafetlerini dolaba yerleştiriyordu.Richie de yerleştirmeyi bitirmiş yatağına uzanmıştı.Eddie ile yatakları yanyana ve bakınca karşı karşıyaydı.
"Yorucu bir gündü ha?"dedi Richie gülerek.Eddie onu takmadan eşyalarını astı ve yatağının üstünden telefonunu alıp tuvalate ilerledi.Richie onun kendisini takmamasına daha fazla dayanamadı ve koşup onun kolunu yakaladı.Eddie kolunu kurtarmaya çalıştı.
"Bırak kolumu Richie sıçıcam!"diye bağırdı.Richie onun aksine iyice tuttu kolu.
"Neden beni görmezden geliyorsun? Aynı odadayız farkında mısın?"diye bağırdı Richie.Eddie güldü ve ona baktı.Kolunu Richie'nin elinden sonunda kurtarıp "Neden mi?"dedi şaşkınca.
"Çünkü bana yavşıyorsun Richie!Ben gay değilim ama sen öylesin ve bana yavşıyorsun ve herkes bunu yanlış anlıyor! Hatta bilerek yanıma oturdun değil mi sen top!"
R
ichie sadece ona bakmakla yetindi.Gözlüğünü düzeltti ve odadan çıktı.Eddie yaptığı hatayı anlayıp peşinden gitti ama yetişemedi.
Ne yapmıştı böyle?Gay birine top demişti ve bu iğrençti.Böyle itemler gerçekten iğrençti!Asla denmemesi gereken şeylerdi.
Richie'yi seviyordu,gerçekten hatta onun hakkında böyle bile düşünmüyordu ama ağzından kaçmıştı işte.
Tam anlamıyla sıçmıştı,
derken bildirim geldi.
trashybitch: saat gece 12'de otelin arka tarafına gel
trashybitch: sana kendimi açıklama zamanım geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wish you were gay • reddie
Fanfictiontrashybitch: her seyinle o kadar mükemmelsin ki trashybitch: keşke gay olsan.